Мөсөн ханхүү 3

1.2K 59 0
                                    

Хичээлийн эхний өдөр!

Өглөө эрт босоод Югёмтой хамт сургуульруугаа явлаа.

Югём-за амжилт хүсье! Тараад хамт явах уу?

Би-ммм харж байгаад болох уу? Би найзтай болчих ч юм билүү

Югём-хэхэ зааз

Би-юу ч гэсэн залганаа

Югём-чамд утас байгаа юмуу?

Би-байхгүй лдээ тэгэхдээ болгоно би дугаарыг чин мэднэ

Югём-за

Би ч сургуульруугаа орон өөрийнхөө ангийг олчихоод шууд орлоо. Ямар бусад хүүхдүүдийг ирэхийн хүлээлтэй нь биш? Хичээлийнхээ хуваарийг харахад өнөөдөр тийм ч их цаггүй юм байна! Ашгүй гэж бодсон ч сургуультайгаа танилцах цаг арай бага юм шиг санагдлаа. Тэгэхдээ тарчихаад танилцаж болох л юм, Маркийг олвол гуйх гээд л үзнэ дээ. Тусална гэж найдая! Угаасаа эхний өдрөө Америк хүүхдүүдтэй найзална гэж байхгүй л биз, худлаа Югёмыг хүлээлгэх юм шиг санагдаад шалтаг хайж байгаа ухаан нь тэр юм байгаа юм шдээ тэгэхээс би тийм ч хүнтэй хурдан найзлаад байдаггүй! Тэр хүн л надтай юм ярихгүй бол би ч ярихгүй...

Хүүхдүүд нэг нэгээр орж ирээд надруу сонин сонин хараад байлаа тэгэхдээ би өөрийгөө танилцуулах гэсэн ч чадахгүй байсан болхоор багшийн ирэх хүртэл хүлээхээр шийдчихсэн сууж байтал нэг л танил хоолой "Манай ангийн шинэ сурагч!" гэж хэлэхэд нь хүүхдүүд "Аан тийм байсан юмуу?" гэж ярилцана харин би хүүхдүүдийн цаана нуугдаад байгаа танил хоолойтой хүнийг харах гэсэн ч ер харагдахгүй байв... Ашгүй нөгөө хүүхдүүд ч бөөгнөрч зогсолгүй ширээ ширээндээ ирэхэд би түүнийг харж чадлаа... Марк? Бас цаана нь Жэксон? Найдаж суугаагүй ч бас л гоё санагдаж байлаа... Энэ хоёр тэгэхээр надтай нэг анги юм байна!!!

Жэксон-сайн уу, Сүни?

Би-сайн сайн та хоёртой нэг анги гэж бодсонгүй

Марк-хүсч байсан л биз?

Би-мэдэхгүй дээ

Марк-заза тэгээд өөрийгөө танилцуулаарай!! Энд ичимхий зан гаргаад байвал мөддөө дээрлхүүлж эхлүүлнэ шүү хаха

Би-за ойлголоо

Марк-бас би чиний хажууд сууж болох уу?

Би-тэгсэн ч яахавдээ -инээх-

Марк-ойлголоо гээд хажууд минь суув... Ашгүй багш ч орж ирэн намайг өөрийгөө танилцуул гэхэд нь аль болох эелдэг бас хөгжилтэй маягаар өөрийгөө танилцуулаад суухад бүгд надруу инээмсэглэн эелдгээр "тавтай морил" гэж хэлнэ би ч баярласан гэж жигтэйхэн.

(ДУУССАН)Мөсөн ХанхүүWhere stories live. Discover now