Karar

22 4 2
                                    

Bir an hayatım film şeridi gibi geçti gözümün önünden yerdeyim gözlerim karardı yarım yamalak görüyorum her yeri bi baktım tepemde Sabri al buda benden hapis hatırası olsun sana ben konuşamıyorum bile Sabri kaçtı. Ben tek başıma kaldım orda bir an ölüyorum zannettim bayıldım. Ayıldığımda hastaneye kaldırmışlardı beni önümde doktorlar sağa baktım annem babam hemen yanıma geldiler ağlıyorlar. Ama Pınar gelmemişti benim gözüm onu arıyordu gelmemişti o an işte ölmek istemiştim sordum annenlere Pınar'ı ama o günden sonra Pınar'ı gören olmamış. Hastanede 1 hafta kaldım hep annemler yanımdaydı 1 dakika bile yalnız bırakmamışlardı beni. Ama Pınar gelmedi hiç taburcu ettiler hastaneden beni direk koğuşa. Kemal geldi yanıma kim yaptı sana dedi  ben dedim şerefsiz Sabri dedim vay dedi ibne ! E söyledin mi polislere hayır söylemedim dedim. Oda sordu neden ben cevap vermedim.. Sonra geldi yanıma Sabri geçmiş olsun dedi gülerek ben ayağa birden kalktım sırtımda bir ağrı hissettim oturdum hemen ah canım çok mu Canın acıyor dedi Sabri ben cevap vermedim. Aradan 12 ay gecti baya alıştım buraya hep Kemal'leyim tabi ama hala Pınar gelmedi ziyaretime burdan çıkmama 1 sene kaldı çıkınca onu bulup neden diye soracam! Yine Kemal'le oturuyoruuz birden geldi yanımıza Sabri hep uğraşıyordu ama bu sefer farklıydı yanında da almıs arkadaşlarını Kemal'e saldırmaya başladı ben de hemen aralarına girdim ikimizi güzelcene dövdüler. Nedeni de niye Kemal benim yanımda hep diye benim burda arkadasım olamazmış. Ertesi gün uyandığımda bir baktım Kemal yok koğuşta sordum nerde nerde kimseden ses yok ordan Sabri Kemal 1 aylık tatile çıktı hahahahah gülmeye başladılar. Hemen bağırdım gardiyan gardiyan geldi yanıma Kemal nerde dedim hastaneye kaldırdılar neden ne olmuş? Dayak yemiş Salih ile kavga etmiş. Neredeyse bütün kemikleri kırık. Ben Salih'in yapmadığını biliyorum bunu o piç Sabri yaptı arkadaşlarınla ben Sabri'nin yanına gittim sen bittin dedim Sabri ne diyon lan sen! Beni tehdit mi ediyorsun sen? Ben de dedim tehdit etmiyorum olacakları söylüyorum geçtim yerime. Ben bir şey yapamazdım ki ben böyle bir çocuk değildim ne oldu bana burda neler söylüyorum yapıyorum ben kendime gelmeliyim! Aradan 1 ay geçti Kemal geldi hemen gittim yanına iyimisin ne oldu kim yaptı sana Sabri ve piçleri dedi ben öldurecem bunları diye vurdu yatağa Kemal. Ben dedim sakin ol cezanı uzatma haybeye olmaz dedi yapacam dedi. Kemal de takarsa bir şeyi kafaya yapardı. Ben hergece tetikte bekliyorum Kemal bir şey yapmasın diye. Saat 4 ü gösteriyordu lavabo için kalktım yarım uykulu bir şekilde Kemal yerinde yatıyordu rahatladı biran içim sonra lavaboya bir gittim birde ne göreyim Sabri yerde kanlar içinde yatıyor her tarafı delik deşik olmuş hemen bağırdım gardiyan millet! Hemen yetişin Sabri şişlenmiş. İçeri gardiyan girdi hemen aldılar Sabri'yi hastaneye ama çok geçti Sabri artık yaşamıyordu ne yapsalar nafile. Kemal'in yanına gittim sen mi yaptın bunu dedim Kemal ben öyle bir şey yaparmıyım saçmalama diyip tersledi beni. Ama ben adım gibi emindim Kemal'in yaptığına bana yalan söylüyordu. Sabahı 2 polis geldi Mert Ulusoy kim? Benim dedim elimi kaldırıp. Bizimle geliyorsun dediler bende hayırdır ne oldu? Dedim polis soru sorma yürü dedi sertçe. Beni aldılar sorgu odasına söyle niye yaptın bunu yoksa seni şişleyen Sabri'miydi intikam için mi yaptın? Söyle durma karşımda put gibi söyle bağır çağır ben diyorum ben yapmadım daha çok bağırıyor yalan söyleme pat diye tokat atıyor. 1 saat sorguya çektiler ama ben yapmadım inanmıyorlar birisi üzerime suç atmış! Pat bir tane yumruk geldi hala yalan konuşuyorsun Ada'm öldurmek kaç yıl biliyormusun? Çıktılar sorgu odasından sonra beni başka bir polis aldı adliyeye götürüyorlar. Ben hala ben yapmadım diye sayıklıyorum ama ne fayda anlamıyorlar. İste tekrardan girdim o büyük adliye kapısından içeri. Çıktım hakimin karşısına hakim sorular soruyor benim tek cevabım ben yapmadım oluyor. Arkada annem ile babam perisan halde. Ama onlar bana inanmışlar ben yapmadığımı biliyorlar ben öyle bir şey yapmam ki ben uslu bir çocuğum ben adam öldürecem gerçi o puşt Sabri'de adamdan sayılmaz ya neyse. Hakim ve yanındakiler aralarında konuşuyorlar ve hakim tahta tokmağını sert bir şekilde masaya vurdu. Karar....

Aşk Yolunda ki TalihsizliklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin