Her Sabırın Bir Sınırı Vardır

17 9 0
                                    

Ailem ağlıyordu ben perişan olmuştum ama ne gelir ki elden olmustu olan götürdüler beni çocuk koğuşuna ilk içeri girdiğimde hep serseri tipli çocuklar vardı. Selamün Aleyküm dedim Aleyküm selam dediler.. Sonra sordular hayırdır kardeş neyden girdin ben cevap verdim çok sevdiğimden dedim. Onlarda anladılar tabi. Yatağıma gittim yatakta yatak olsa oturdum sonra yanıma birisi geldi merhaba benim adım Kemal ben de adımı söyledim tanıştık iyi çocuğa benziyordu. Dedi kardes sen sevdiğimden girdim dedim içeri Ada'm mi yaraladın Adam mı öldürdün anlatsana dedi. Ben anlatmaya başladım çocuk sonra dedi vay şerefsizler! Yaktılar seni de. Sonra gitti yanımdan ben kaldım tek basıma ailemi düşünüyorum Pınar'ı düşünüyorum aldım elime Pınar'ın resmini bütün gece resme baktım hiç uyuyamamıştım o gece sabah oldu herkes kahvaltıya geldi benim gözler mosmor Kemal geldi yanıma Dedi kardes uyumadın mı ben yok dedim uyuyamadım. O da Dedi ben de ilk geldiğimde uyuyamamıştım ama sonradan alışıyor insan... Kahvaltıyı yaptık yanima kirli sakallı tipi bozuk bir çocuk geldi hadi dedi tuvalet sırası sende dedi ben dedim daha yeni geldim ne sırası çocuk bağardı git temizle şu tuvaleti çokta uyuz bir çocuktu bende inada bindirdim kalk sen temizle lan! Diye bağırdım çocuğa üzerime doğru geldi çocuk Boğazımıza yapıştık birbirimiz hemen Kemal atladı çekti kenara beni Dedi çocuğa tamam ben temizlerim onun sırasını bugünlük biraz alışsın çocuk buraya Dedi iyi temizle Ozaman. Kemal geldi yanıma bak bu çocuğa sakın bulaşma tehlikeli serseri bir çocuk boşver sen onu. Ben senin yerine temizlerim bugünlük tuvaleti sen otur burda dedi. Ben çok teşekkür ettim Kemal'e. Sonra Kemal temizleyip geldi yanıma nasılsın alışabildin mi barı dedi. Ben yavas yavas alışıyorum dedim. Sonra kapı çaldı gardiyan bağırdı Mert Ulusoy ziyaretçin var ben gittim gardiyanın yanına arkamdan o çocuk bağırıyor ilk günden ziyaretçi mi olur bakın beyler bu bebe korkmuştur hahahaha gülmeye başladılar hepsi. Ben hic bir şey demedim gittim gardiyanla annem ile babam gelmişti ziyaretime ikisinide gözleri mosmor olmuş ağlamaktan dertleştik biraz sonra gardiyan bağırdı süre doldu beni yine koğuşa götürdü. Ordan Sabri (benim ile uğraşan çocuğun adı) ne oldu bebe ağladın mı anneciğinle babacığın yanında benim Sabrımı sınıyor bu çocuk! Hemen Kemal geldi yanıma beni götürdü yatağına konuştuk boşver bu cocuk takmış kafayı sana. Ben bir şey demedim. Aradan 1 saat geçti Sabri geldi yanıma attı önüme leğeni yıka lan ayaklarımı dedi benim artık sabrım tükendi fırlattım leğeni suratına salladım yumruk sabri yere düştü üstüne çıktım yumruk tekme ne gelirse vurmaya başladım hemen gardiyan girdi odaya çektiler beni kenara ama ben nasıl odaklanmışım alamıyorlar beni elinden sonra gardiyan jop ile vurmaya başladı ayrıl lan! Çektiler kenara beni Sabri'yi  götürdüler elini yüzünü yıkamaya beni gardiyan bir guzel dövdü. Feleğim şaştı aradan 2 saat geçti Sabri geldi yanıma özür dilerim sana öyle davrandığım icin dedi herkes çok şaşırdı Sabri'nin öyle dediğine bende bir şey demedim sonra uyudum saat gece 3 civarlarında tuvalete kalktım gittim tuvalete psuvara doğru işiyorum arkamdan bir sancı girdi 2 oldu 3 oldu pat ben yere düştüm...

Aşk Yolunda ki TalihsizliklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin