Ben şok olmuştum beni Sadettin koper tuttu diyince! Adama bak hala peşimi bırakmamış soysuz herif Hakkı abi sordu kim bu Sadettin dedi bana ben anlattım durumu ah be olum dedi o adama bulaşılmaz hele oğluna hiç bulaşılmaz çok kindar çok kötü güçlü soysuz herif onlar ama olsun bir kere bir hata yaptın hatanın fazlasını ödüyorsun ben inanıyorum ki bir gün hepsi senin köpeğin olucak! Hak yerini bulur üzme kendini dedi sonra kansız Sadriyi attı kenara kaybol diye bağırdı. Sadri hızlı adımlarla uzaklaştı yanımızdan hakkı abiyle muhabbet ettik dertleştik ben uyumaya devam ettim tabi uyuma denirse.. Ertesi sabah gardiyan kapıya vurdu; Mert Ulusoy ziyaretçin var ben gittim gardiyanın yanına gardiyan; hayret bu sefer farklı ziyaretçin var. Ben sevinçten havalara uçtum bir an Pınar geldi işte biliyordum beni bırakmayacağını. Gittim görüşmeye bir de ne göreyim. Cenk gelmişti bütün hayallerim yıkıldı bide bu uğursuz yüzünden.. Cenk'in yüzü gülüyordu sürprizlerimi beğeniyormusun dalga geçerek sordu. Ben cevap vermeden gardiyan görüşme bitti diye bağırdım. Cenk arkamdan bağırdı; Seninle daha çoook işimiz var dedi yapmacık kahkahalar atmaya başladı. Koğuşa yüzüm asık girdim. Hakkı abi geldi yanıma kimmiş dedi seni böyle üzen ziyaretçi ben Cenk dedim Saadettin'in oğlu Hakki abininde yüzü ekşidi. Boş ver takma dedi olacak varsa olur. Aradan 1 ay geçti gardiyan geldi çok yoğun istek üzere çok kıymetli bu arkadaşımızı takdim edeyim size....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Yolunda ki Talihsizlikler
Teen FictionKader bir insanın yüzüne hiç gülmez mi ? Aşk icin değer mi tabikide değer bu hikayede size anlatacaklarım gerçek Sevgiyi aşkı küçük çocuğun talihsizliğini aşkını başarısını hırsını anlatıcam size.