Sanık Mert Ulusoy Sabri uçarı kasten öldürme suçundan dolayı cezasına ek 8 yıl hapis cezasına çarptırımıştır. Onu dediği an annem birden fenalaştı babam kıyameti kopardı ama elden ne gelir ki... Beni aldılar polisler kimseyle görüştürmediler bile direk arabaya tıktılar. Bu sefer başka bir cezaevine. Ben kafayı yemiştim. Kemal bana Nasıl ihanet eder! Hemde işlemediğim suçtan ötürü Kemal'in yüzünden ek 8 yıl daha benim zaten hayatım bitti. Allahım beni neyle sınıyorsun YARABBİİİM. Bütün yol boyunca bunları düşündüm. Araba durdu kapı açıldı ve benim başımı yere bastırıp çıkardılar arabadan. İçeri girdim ve yine gene bitmeden başlayan bir hapis daha. Bu sefer farklıydı sanki ilk girdiğimde ki gibi değil. Hoş 1 sene geçti koskoca bir sene alıştım tabi. İçeri girdiğimde hiç ezik gibi girmedim gayet ciddi korkutucu bir şekilde girdim ki gene öyle puştlar bulaşmasın diye gözlerini korkutmak için. Sert bir şekilde Selamün Aleyküm dedim. Hepsi birden Aleyküm Selam dedi oturdum tabureye. Benim adım Mert beyler dedim soğukkanlı bir şekilde. Hepsi ile tanıştım gayet iyi çocuklardı kimisi çok ağır suçlardan içeri girsene hepsi delikanlı çocuktu. Yanı burda kimsenin yanlıs bir şey yapmadığı sürece sırtı yere gelmez idi. Ben anlattım derdimi sebepsiz yere yalan dolanla beni hapis cezasına çarptırdıklarını hepsi birden küfür etmeye başladı. Üzülme kardeş hak yerini mutlaka bulur... Dedi ordan bizden yaşça büyük kalıplı esmer Hakkı abi. Bende inşallah diye cevap verdim. Gecesi uyuyamadım okadar şey oldu Pınar hala ziyaretime gelmedi kafayı yicektim. Ben ona bir şey yapmadım ki onun uğruna hapise girdim ve bir teşekkür etmek için üzüldüğünü bildirmek için, bile gelmedi. O gece uyuyamadım okadar yıl Nasıl geçicek benim hayallerim vardı ya ben okuyacaktım notlarım da çok güzel di bu hapiste nerden çıktı. Neymiş o ya hapis diye bir şey mi olur hiç insanların özgürlüklerini çalıyorlar resmen. Tamam şimdi ağır suçlar işleyenler için olur eyvallah ama ne bileyim Ada'm yaralama felan olmaz ki. Bütün gece sabaha kadar kendi kendime üzülerek saçmaladım. Yarını oldu kahvalti yaptık hep beraber. Sonra başladık işlere bulaşıkları ben yıkadım yorucu değildi. Hep oturduk muhabbet sohbet. Aradan 8 ay geçti hep annemler ziyaretime geldi hiç bırakmadılar beni ama o kız hayatımın aşkı Pınar 1 kere bile gelmedi ben vazgeçemiyordum içimden bir ses asla vazgeçme diyor. Bir gece uyurken sesler geldi vuruşma sesleri bağırış sesleri hemen kalktım birde ne göreyim Hakkı abi yerde Sadri yi dövüyor. Dedim abi ne oldu bu şerefsiz kansız herif uykunda seni arkadan bıçaklıcaktı, ben de cezasını kesiyordum. Neyse aldık sadriyi karşımıza anlat neden böyle bir kahpelik yapma gereği duydun Hakkı abi çıldırmıştı Nasıl vuruyor varya içim acımıştı resmen beni öldurmeye çalışan Sadri öyle dayak yediğini görünce. Sadri hala bir şey demedi en sonunda canına tak etti. Dayanamadı beni Sadettin koper tuttu dedi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Yolunda ki Talihsizlikler
Teen FictionKader bir insanın yüzüne hiç gülmez mi ? Aşk icin değer mi tabikide değer bu hikayede size anlatacaklarım gerçek Sevgiyi aşkı küçük çocuğun talihsizliğini aşkını başarısını hırsını anlatıcam size.