Benim Yüzümden Kimsenin Yanmasına İzin Vermem

13 1 4
                                    

Kemal iti gelmişti koğuşumuza benim başım döndü sinirden bana ihanet eden dostum şimdi benimle aynı koğuşta girdiği gibi atladım üzerine şerefsiz soysuz bana nasıl ihanet edersin adam değilsin sen! Saydım sövdüm Kemal altımda yapma yapma isteyerek olmadı bağırınıyordu. Hakkı abi çekti kenara beni sakin ol dedi kim bu dedi? Abi bana ihanet eden soysuz bu işte! Hakkı abi elinin tersi ile Kemal'e vurdu. Sordum Kemal'e nasıl neye sattın beni şerefsiz dedim o hiç bir şey demedi ertesi gece tuvalatte Kemal yanıma geldi ve dedi ki; Mert sen çok iyi birisin ama hayat şartları canımdan tatlı değilsin bak bir şey öğrenmiş oldun kimseye gereğinden fazla güvenme dediği gibi elindeki şişi bana doğru saplamaya çalıştı reflekslerim kuvvetli olmasa bir keredaha giricekti bana o soğuk ince acı şiş ben hemen elini kıvırıp şişi yere attım 2 yumruk salladım yere düştü Kemal hayatımı kararttığın yetmedi şimdi şimdi canımıda mı alıcaksın it! Ben sağ sol yumruklamaya başladım seslerden gardiyanlar koğuştaki insanlar geldi tuvalate beni jobladılar sakinleştirmek için kemal ve beni revire götürdüler ikimizde ağır yaralar almıştık. Kemal haketti ama ben haketmedim hep haketmediğim yerden kırıldım bu hayatta zaten... 2 gün revirde yattım gardiyanların gözü Benin üzerimde sonra koğuşa döndüm Kemal hala revirdeydi. Hakkı abi geldi yanıma bak dedi bunlar sana oyun oynuyorlar bu koperler kadar sinsi şeytan mahluk yok bu dünyada. Herşeyi onlar ayarlamış senin hapise girmeni üzerine ek 8 yıl yemeni şimdide Kemal'i alıp buraya seni tahrik ediyorlar sen onu öldür hayatın burda geçsin diye. Ama ne yapayım abi bana saldırdı! Bak oğlum sen onu etkisiz hale getir yeter Kemal yem anla bunu kafana sok! Gece düşündüm hakkı abinin dediklerini mantıklı geldi bana da karar verdim Kemal'i görmemezlikten gelicektim. Geldim de.. aradan 2 hafta geçti bir baktım yerde kan izleri herkes uyuyor Hakkı abiye baktım oda uyuyor tuvaletin oraya doğru gidiyor kan izleri bende gitmeye korkuyorum ne gelirse başıma hep tuvaletten geliyor. Hakkı abinin yanına gittim dürtükledim uyanmadı en sonunda cesaretimi toplayıp tuvalete gittim bir de ne göreyim yerde kanlar içinde yatıyor Kemal nabzını yokladım atmıyordu ölmüştü.. Gardiyan gardiyan diye bağırdım koğuştakiler geldi tuvalete dediler mert ne yaptın sen! Be be ben bişey yapmadım yemin ederim geldiğimde böyle yatıyordu Hakkı abi hemen git burdan cesetin yanında durma git yatağına! Hakkı abi sen ne yapıcaksın o arada gardiyanlar geldi. Hakkı abiyi yaka paça aldılar. Suç hakkı abinin üstüne kalmıştı beni korumak için kendini yakmıştı hemde ikimizde suçsuzken.. Benim yüzümden kimsenin yanmasına izin vermem!diyip vurdum elimi masaya gardiyan diye bağırdım geldi gardiyan anlatacaklarım var beni müdürle görüştür dedim. Gardiyan götürdü müdürün yanına zaten gardiyanlar bile Sadettin koperin adamlarıydı onlar başında benim olmamı beklerken Hakkı abiyi görünce yüzleri düştü zaten şerefsizlerin müdür ne oldu dedi ben yalan yanlıs anlattım. Ben yaptım damarıma bastı bıçakladım Kemal'i ben öldürdüm! Hakkı abi suçsuz beni korumak için attı kendini ateşe ben öldürdüm ben! İlk defa yalan söylemiştim bide yapmadığım bir şey üzerine hemde ceza alıcağımı bile bile ama ne olucaktı ki zaten doğruyu söyleseydim bile başkası yaptı ama kim olduğunu bilmiyorum deseydim bile bana inanmazlardı çünkü hepsi o şerefsiz koperin adamlarıydı müdür bile.. Hakkı abiyi koğuşa tekrar götürdüler tek suçlu gene ben oldum bu sefer kendi isteğimle.. Saolsun gardiyanlar mahkemeye çıkmadan koğuşa girmeme izin verdiler nasıl olsa bir daha bu koğuşta olamıcaktım.. Girdim koğuşa hakkı abi dedi ne yaptın sen aptal dik kafalı senin yapmadığını biliyorum inanıyorum sana neden yaktın kendini haybeye diye bağırdı ben sarıldım ona olsun abi buda geçer senin yanmana izin veremezdim.. dedim helallik istedim ve çıktım. Gardiyan aldı beni mahkemeye sevk ettiler. Hakimin karşısına çıktım evet Mert Ulusoy senin dosyan baya kalabalık anlat bakayım ben anlattım arkamda annemle babam anlattıklarımı duyunca inanamadılar sen yapamazsın diye bağırdılar ağladılar annem fenalaştı salonda çıkardılar dışarı babamda onla beraber gitti. Hakim yine yine yine tokmağı vurdu dedi 5 yıl hapis cezasına ek 11 yıl daha hapis yatmana karar verilmiştir..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk Yolunda ki TalihsizliklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin