Yine Olsa Yine Yapardım

25 7 0
                                    

Bu inanılmaz bir şey! Ömrü hayatım boyunca ilk defa böyle bir şeye şahitlik ediyorum. Anneniz hayata geri döndü durumu iyi, hatta eskisinden bile iyi olduğunu söyleyebilirim. Biz babamla çıldırmıştık mutluluktan, birbirimize sarıldık ve annemin yanına girdik gayet iyi görünüyordu, hemen yanına  gittik ve birbirimize sarıldık ama ben biliyordum, annemin bizim yalnız bırakıp hiç bir yere gitmeyeceğini. Yarın annem taburcu olucaktı,  çok mutluyduk üçümüzde yarın oldu ve sabahı eve geldik hepberaber. Bütün gün birbirimize sarıldık, konuştuk, söz verdik birbirimize asla ayrılmayacağımıza. Sonra aklıma birden geldi yarın benim lise sınavım var! Hemen koştum konuşları tekrar ettim ve uyudum. Sabahı güzelce kahvaltı yaptıktan sonra, annem ve babam beni bıraktı sınava içeri girdim, herkes çok heyecanlıydı ben de öyle tabi 5 dakika sonra hoca sınav başladı başarılar dedi ve ben hemen soruları çözmeye başladım çok kolaydı hepsini yaptım ve hepsinden de emindim. Sınavdan çıktım ve koşa koşa annem ile babamın yanına gittim. Sarıldım onlara dedim çok kolaydı sınav diye hepsini yaptım onlarda aferin oğlum diyip sıvazladılar beni. Günler geçti haftalar geçti sabırsızlıkla bekliyordum sınav sonucunu ve o an açıklandı ve baktım inanamıyorum! Tam puan yapmışım bütün soruları bilmişim hemen koştum annemlerin yanına ve müjdeyi verdim çok sevindiler babam dedi; Aslan oğlum benim aferin dedi dile benden ne dilersen dedi ben ise yanımda olmalarını diledim sadece. Ve bizim kasabanın en güzel lisesine yerleştim. Okulun ilk günü okadar heyecanlıyım ki çok merak ediyordum lise acaba nasıl okula gittim ve sınıfıma girdim. Birazda bir duraksadım gözlerime inanamadım! Sapsarı saçları, bembeyaz inci gibi dişleri masmavi gözleriyle bir kız. Hayatımda hiç okadar güzel bir kız görmemiştim resmen böyle kendimden geçmiştim hemen gittim onu rahat gören yan sırasına oturdum diğer kimse umrumda değildi. İlk ders geometriydi hoca girdi içeri gülümseyerek merhaba arkadaşlar dedi ve kendini tanıttı sonra bizden teker teker isimlerimizi söylememizi istedi. Ve hepimizde söyledik. Adı Pınardı kızın ilk günü pınarı izleyerek geçirdim. Eve gittim anneme anlattım dedim çok güzel bir kız gördüm anne tarif ettim anneme annem dedi; eğer oğlum okadar anlattığın kadar güzelse çok bela alırsın başına dedi. Ama ben aldırış etmedim. Hemen gittim odama onu düşünmeye başladım ve yarın oldu yine oturuyordu yerinde 4 teneffüs kantine giderken ben de gittim bi baktım bir çocukla konuşuyor belli bizden büyük bir çocuk yakışıklıda hemen geri döndüm sınıfa üzgün bir şekilde. Her gün bunlar görüşüyorlardı görüyordum. 2 ay geçti bizim arka mahallede sokakta bir baktım bunlar öpüşüyor işte ozaman dedim bitti galiba diye görmemezlikten gelip yoluma devam ettim. Eve gittim annem dedi oğlum ne bu surat! Ben hic bir şey dememiştim geçtim odama öyle daldım Pınar'ı düşünüyordum. Haftalar geçti ben sadece Pınar'ı düşünüyordum ve derslerimi okadar aksatmıştım ki Pınar'ı düşünmekten. aradan 5 ay geçti, yolda yürüyorum bir baktım bağırışma sesleri Pınar'ın sesinede çok benziyordu. Birde ne göreyim. Cenk Pınar'ı hırpalıyor Cenk'te okuldaki Pınarın sevgilisi hemen gittim oraya Pınar'a iyimisin? Diye  sordum ve yumruk geldi yüzüme  bende yumruk salladım yerde vuruştuk. Sonra bir baktım Cenk'in Arkadaşları  geldi, beni tekme Tokat dövdüler Pınar beni kurtarmaya çalışıyor yapmayın etmeyin onun bir suçu yok. Gerçekten de  yoktu suçum.  Beni sonra hastaneye kaldırdılar 10 gun kendime gelememiştim hep hastanedeydim konuşamıyordum perişan olmuştum. Annem ve babam Cenk'e dava açmak istiyorlardı ama açamıyorlardı. Cenkin babası cok zengindi çok tanınıyordu hic bir şey yapamıyordu bizimkiler sonra hastaneden çıktım eve getirdiler beni uyudum biraz uyandığımda Pınar karşımdaydı. Beni yanağımdan öptü senin kadar cesur birini tanımadım, sen bir kahramansın  her sey icin cok teşekkür ederim dedi. Ben sanki ölüp yeniden dirilmiş gibiydim yine bir şey  diyemedim Pınar'a öyle  donup kaldım sonra Pınar gülümsedi benim gitmem gerek dedi gitti ben hala şoktaydım beni öptü 1 hafta yüzümü yıkamamıştım onun öpücüğü solmasın diye iyileştim ve okula gittim Pınar'la yan yana oturuyorduk muhabbet sohbet baya kaynaşmıştık sonra Cenk geldi Pınar özür dilerim affet beni Pınar dedi ona seni asla affetmeyeceğim ne olursa olsun sen benim icin artık hic bir şeysin defol hayatımdan dedi. Cenk sinirlendi beni bu çulsuz çocuk yüzünden mi affetmiyorsun dedi ben hic bir şey diyemedim çünkü doğruydu cebimde 5 para yoktu ben boynumu büktüm sınıftan çıktım okulun arkasına gittim ağlamaya başladım sonra Pınar yanıma geldi sen niye o hayvanın sözlerini hala kafana takıyorsun çulsuz ne demek sen onurlu şerefli birisin onda dünyalar kadar para olsa ne  yazar sende ki Onur'un şerefin 1 gramı onda yok beni birdaha öptü bunları kafana takma ben yine mutluluktan uçuyordum o öpünce resmen hayatla bağlantım kesiliyordu ve herseyi o öpücük sayesinde unuttum l. Pınar'la hep beraber kantine gidiyorduk geziyorduk okul çıkışları çay içmeye gidiyorduk ama bir türlü açılamamıştım Pınar'a sonra tüm cesaretimi toplayıp bizim oradaki kafeteryada dedim Pınar'a ben seni deliler gibi seviyorum ilk gördüğüm andan beri sana cok aşığım belki sen farketmemissindir ama ben cok seviyorum seni dedim Pınar donup kaldı ve hic bir şey  demeden kalktı masadan koşarak gitti ben şok olmuştum aslında her seyde cok iyi gidiyordu üzülerek eve gittim yarın okula gittiğimde Pınar yoktu aradım aradım yok ertesi gun gittiğimde okuldaydı geldi yanıma kusura bakma dedi cok heyecanlıydım seni nasıl farkedemedim o aptal Cenk'le birlikte oldum lütfen affet beni,  bende senden hoşlanıyorum dedi ve dudaklarıma yapıştı ben şaşırmıştım dudaklarımı bile kıpırdatmıyordum Okadar utanmıştım bu öpüşmeyi Cenk gördü koşa koşa geldi yanımıza bana yumruk salladı ben hic bir şey yapmadım geride durdum baktım bu Cenk Pınar'ı çekiştirmeye basladı benim, ozaman sinirlerim gerildi saldırdım Cenk'e yere yatırdım yerde sağ sol yumruklarla hastanelik ettim Cenk'i sonra Pınar'ı aldım gittim evlere dağıldık sonra bir baktım kapı çalıyor mavi kırmızı ışıklar evin etrafını sarmış ben korkudan titriyordum babam açtı kapıyı bir sorun mu var memur bey?  Dedi ve mert ulusoy burda mı dedi babam ne oldu ben onun babasıyım anlatsanıza dedi ne yaptı benim oğlum? Dedi memurlar ünlü iş adamı Sadettin koperin oğlu Cenk koperi darp etmek suçundan oğlunuzu karakola götürmemiz lazım dedi babama beni çağardılar karokala gittim nezarete attılar beni bir baktım karşımda Cenk'in babası Dedi senin hayatını kaydıracam dedi ve çıktı. Sonra beni mahkemeye sevk ettiler hakim dedi; oğlum kavga hiç bir şeyi çözmez keşke kendine hakim olsaydın dedi. Ben ayağa kalkarak hakim bey yine aynı durum yaşansa yine aynısını yapardım dedim. Ve hakim bana 2 yıl hapis cezasına çarptırdı...

Aşk Yolunda ki TalihsizliklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin