Pátek

208 8 0
                                    

Petrův pohled:
  Vzhledem k tomu že cesta z mého domu do toho baru kde jsem se včera seznámil s Kristýnou trvá půl hodiny a právě teď je 16:40 tak vůbec nestíhám snad se na mne nebude zlobit že jdu pozdě.

Pohled Kristýny, v tu chvíli
  Páni, cesta ze školy je velmi náročná zrovna když mám schůzku, nestíhám, nechci přijít pozdě aby si o mě něco nemyslel..

16:03 Petrův pohled
  Uff, stihl jsem to jen taktak zatím ji tady nevidím obo ra cesta ze školy musí být velmi náročná...

16:05 Pohled Kristýny
  No hurá už jsem tu až na jednu věc: Petr už tu sedí achjo ale co nemohla jsem dřív vypadnout ze školy no...
 
K: Ahoj Petře!
P: Ahoj Kristýno!
K: Nezlob se že jsem se zdržela, to víš škola..
P: Já se na tebe nezlobím, já jsem taky přišel pozdě byl jsem tady v 16:03 a ty jen o dvě minuty déle, jsme na tom úplně stejně.
K: To jsem ráda že se na mě nezlobíš. Tak na něco jsi se mě chtěl zeptat, ne?
P: Jo vidíš úplně bych na to zapomněl, do jaké školy chodíš?
K: No začala jsem chodit do Karlovi university a pak mě příbuzná učí španělsky.
P: Páni, do Karlovi university? To je dobrý, já jsem se španělsky taky učil. Hele napadlo mě nechceš se jít projít a pak se ještě někde stavit?
K: Jo tak jo to je je dobrý nápad!

  Tak jsme šli, potom jsme se stavili u něj doma, dali si sklenku vína a Petr mě doprovodil domů. U mě doma jsme si ještě povídali dali si na sebe telefonní číslo aby jsme si mohli zavolat a tak. A tím skončil pátek.

Další díl bude zase zítra tak se mějte!ČAU!!
  

Petr Lexa(tajná láska) DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat