Návštěva doktorky

63 3 0
                                    

   Tak jo, dnes tedy jedeme za dětskou doktorkou aby jsme se přesvědčili o tom jestli naše děti jsou zdravé.
6:00
Zvoní budík. Petr je už vzhůru a nutí mě jít z té teplé postele ven. ,,Kristýnko vstávej jdeme s dětmi k té doktorce jak jsi včera říkala tak si musíme pospíšit jestli se chceme ještě vrátit do postele, jo a mimochodem Lukáš je už pryč odjel totiž na návštěvu k rodičům teď ráno mi to psal,aby jsme věděli kde je.'' řekl Petr a odkryl ze mě peřinu a tím mne donutil abych už opravdu vylezla.
Společně s Petrem jsme se nasnídali a o chvilku později se vzbudili i ti naši pikolíci. Tak jsem je oblíkla a mohli jsme jed.

7:45
Tak a už jsme před nemocnicí a jdeme k doktorce.

Vylezli jsme po dlouhé době z nemocnice, protože to snad není nemocnice ale bludiště!
Co je ale velmi povzbuzující je to že Klárka je prostě strašně podobná mně, protože jí nic nechybí a krásně přibírá na váze, tím ale nechci říct že Martínek je nějak zaostalí, to ne to fakt nechci! Martínek je jenom celej Petr, prostě úžasnej!

Přijeli jsme domů a Klárka s Martínkem usnuli. Tak jsme se s Petrem rozhodli že si pustíme nějaký film. A domluvili jsme se že si pustíme Piráty z Karabiku 1díl a pak další a další...

Další díl bude možná zítra! Takže ČAU!!!

Petr Lexa(tajná láska) DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat