No už se nám to blíží, svatba je naplánovaná na 9.9. tohoto roku.
Petr už zamluvil restauraci a zámek konkrétně to bude Lednicko-valtický Areál, má moc nádhernou zahradu a s Petrem jsme se na tom zhodli že to tam bude. Svatební meny máme dnes už hotové a dělali jsme ho pochopitelně spolu co má každý z nás nejradši.
Svatební meny:
Polévka: Krůtí vývar s nudlemi a játrovými knedlíčky
Hlavní chod: Kuřecí prsíčka v medu se šťouchanými brambory
Dezert: Svatební dort nebo Panna CottaTo by bylo k Svatebnímu meny. S Petrem jsme se domluvili že pozveme pouze rodinu a přátele, vzhledem k tomu že já mám velmi velkou rodinu tak to bude velmi zajímavé.
Kristýna stále přehání bude to naprosto normální a určitě to proběhne v pohodě, zapomněla však říci že pozveme i nějaký youtubery aby to bylo zajímavější.
Petr s Pavlem a jeho sestrou mu pomůžou vybrat ten správný oblek a já půjdu s mými nejkámoškami vybrat šaty už se nemůžu dočkat, ale co, co blbnu vždyť za půl hodiny jedu tak co. :D
Petr už jel a já už jen čekám kdy zazvoní kámošky...ha už zvonek zvoní jdu otevřít. Ahoj holky! Tak co můžeme? Ne nemůžeme my musíme, to víte my jsme velmi vtipné.:D
Jsme v obchodu a zároveň v půjčovně. Díváme se na šaty, každá jsme vybrali jedny a já je šla zkusit. Ty moje mi nebyly tak ty Radčiny, ty mu jsou ale moc nelíbí a teď ty Elčiny. Páni řekla jsem, byly mi a taky líbili dala jsem si je stranou a řekla holkám aby vybrali ještě každá jedny a společně vybrali další já se zatím dostávala z těch šatů. To jsou ty společně vybraný, řekly
holky byly pěkný ale v pase široký. Ty od Radky..pěkný ale vínový a ty se mi moc nelíbyly bílá je prostě bílá.
Tak a ty od Elči..krásný bílý a přesně ten typ který se mi líbí a teď který. Dobře holky budeme hlasovat: ty první 1hlas(Radčin) a ty druhý jsem si oblíkla a holky prohlásili že tyto mi sluší mnohem víc. Tak jsem si je vzala a k nim i nádherný závoj. Pak jsme šli ještě pro šperky a pak domů. Vzhlem k tomu že Petr už byl doma nechala jsem si ty šaty šperky a takový věci u Elči aby to neviděl.
Petr mne přivítal jako obvykle jeho krásným pozdravem: Ahoj Lásko! A dal mi pusu. Ahoj Peťo, jaký ti bylo? Ptali jsme se oba naráz. Super řekl Petr. To jsem ráda, já se s kámoškama pobavila.Další díl zase zítra! Takže ČAU!!!
ČTEŠ
Petr Lexa(tajná láska) DOKONČENO
FanficTento příběh je o devatenácti leté Kristýně a jednatřiceti letému Petrovi náš příběh začal...