Dnes jdeme konečně domů. Všechno v nemocnici je vyřešeno a tak nás tu už nic nezdrží.
Je devět hodin.
Petr už je na cestě a já ty dva naše pikolíky mezitím než přijede Petr je musím ještě nakrmit. Protože nás čeká velmi náročná cesta která poputuje až do obchodu a pak rovnou domů. Musíme chvátat, protože se má ještě stavit Lukáš.
Tak jo nasedli jsme do auta a jeli.Dojeli jsme domů a Lukášovo auto už stálo před domem.
,,Ahoj Lukáši, jak dlouho už tady stojíš?'' zeptala jsem se ho. ,,Ahoj Kristýno, přijel jsem těsně před vámi, protože vylezl z auta a jen vidím jak se blíží vaše auto." řekl Lukáš. Lukáš s Petrem se už zdravili a tak jdeme dovnitř.Dlouho jsme si povídali mezitím co Klárka s Martínkem spali. Pak Petr povídá a následně se k němu pojí i Lukáš: ,,Když už mi teď skončila ta dlouuuhá dovolená tak by mě zajímalo jak budu za tebou Lukáši dojíždět?" ,,Nad takovou otázkou jsen přemýšlel a napadli mě dvě věci, ta první: že by si za mnou normálně dojížděl jako minule a nebo...
V tu chvíli jsem ho přerušila a říkám: ,, Hele Lukáši když tě taj poslouchám tak já bych to neřešila, nechtěl by si u nás prozatím jakoby bydlet? Máme ještě jeden pokoj volný, tak co, vy dva, co vy na to?" zeptala jsem se jich. ,,Já proti tomu nic nemám, doslova souhlasím.'' řekl Petr. ,,No pokud vám tady nebudu vadit tak nabídku přijímám!" prohlásil Lukáš.Další díl bude zítra! Takže ČAU!!!
ČTEŠ
Petr Lexa(tajná láska) DOKONČENO
FanfictionTento příběh je o devatenácti leté Kristýně a jednatřiceti letému Petrovi náš příběh začal...