Probudila jsem se a zistila že Petr nikde tak jsem se honem podívala na ruku jestli to náhodou nebyl sen. A nebyl! Pak přišel Petr s tácem v ruce a povídá: Ahoj ty moje šípková růženko, jak ses vyspala?
Ahoj lásko, vyspala jsem se dobře. A ty? Taky dobře, tady jsem ti přinesl snídani. To je od tebe milé. Kristý co bys řekla na to kdyby jsme se stavili za Lukášem, když nemohl přijít na svatbu? Já si myslím že je to dobrý nápad tak můžeme vyrazit. Tak jsme se s Petrem rozhodli, že navštívíme Lukáše, na svatbu přijet nemohl protože mu do toho něco vlezlo.
Už jsme tu. Zazvonili jsme a za chvilku přišel Lukáš. Ahoj Lukáši, řekl Petr. Ahoj Petře. A Ahoj Kristýno dlouho jsem tě neviděl. Mimo to moc vám to spolu sluší.
Dvě až tři hodiny jsme si s Lukášem povídali, byla s ním sranda. Pak jsme jeli s Petrem domů a Lukášovi jsme řekli aby se u nás za dva týdny stavil.
Když jsme přijeli domů byl to hodně zvláštní pocit když už nejste přítel a přítelkyně a už jste manželé, bylo to něco úžasného. Za plus minus hodinu mi zvonil mobil. Jdu si pro něj a na displeji se mi objevil: David volá. Peťo nevíš co mi může David chtít? To opravdu nevim on o té svatbě věděl nebo ne? No jo nevěděl, doprčic. Vemu to. Ahoj Davide co potřebuješ? Ahoj Krisťo, hele jsi ještě s Petrem? No ano jsem a určitě ještě dlouho budu, proč se ptáš? Ale jen tak a jak jsi to myslela že jěště dlouho budeš? Jo víš já ti to zapomněla vyřídit, já už jsem den vdaná. Počkej, počkej tobě je kolem 20ti let a ty už jsi vdáná a s kým? Davide to je velmi hloupá otázka, když si od nás odešel když si tu byl tak mne Petr požádal o ruku.
Aha, hmm tak já se příští týden stavim zase na návštěvu můžu?
Moment prosim tě... Petře nevadilo by kdyby se David příští týden stavil? Ne vůbec ne. Tak Davide klidně se stav tak zatim čau. Ukončila jsem hovor.
Co chtěl? To já přesně nevim ale byl překvapenej že jsem se s tebou nerozešla a že jsem si tě rovnou vzala.Další díl zase zítra! Takže ČAU!!!
ČTEŠ
Petr Lexa(tajná láska) DOKONČENO
FanfikceTento příběh je o devatenácti leté Kristýně a jednatřiceti letému Petrovi náš příběh začal...