Pondělí

163 6 1
                                    

Pohled Kristýny:
5:45pípá budík
Achjo zase se musím vrátit zpátky do režimu ,,škola" ale s jedním háčkem měli jsme týden volna takže od neděle do tohoto pondělí jsme měli s Petrem čas aby se ke mě nastěhoval a do školy nejdu sama Petr mi řekl že mě sveze když má stejnou cestu do práce a hlavně když už spolu oficiálně chodíme.
Po ránu mne Petr přivítal příjemným polibkem a mohli jsme se jít společně nasnídat.
Po snídani jsme už připravovali auto k odjezdu abychom mohli vyrazit.

Pohled Petra:
Jsem naprosto nadšený z toho že už spolu s Kristýnou bydlíme je to prostě super zvláště když právě spolu jedeme, já do práce ona do školy a pak spolu jěště pojedeme nazpátek, ale to Kristýna ještě neví je to takové překvapení protože na ni budu čekat před školou přesně ve čtvrt na čtyři.

Pohled Kristýny:
Tak Ahoj lásko, uvidíme se ve čtyři doma. Řekla jsem a Petr odpověděl ,, Jojo pa lásko!
Tak jo směr škola.
Po škole hurá,jupí začala jsem se radovat jako retard ale co to vůbec neva vyšla jsem před školu ale jak koukám tak koukám Petr stojí s autem před školou. Velmi
příjemné překvapení! Ahoj miláčku, pozdravil mne Petr, Ahoj Petře, odpověděla jsem mu. To jsi udělal Petře naschvál aby si mne překvapil? No jasně rád vidím že máš radost a dal mi pusu.
Dojeli jsme domů a zazvonil mi telefon a volala velmi známá kamarádka Radka z gymplu, byl to neodkladný hovor. Až jsem domluvila s Radkou šla jsem se podívat do kuchyně za Petrem a všimla jsem si že Petr nakoupil a udělal nám super večeři, no já neměla slov, byla jsem tak překvapená že jsem musela dát Petrovi za to co udělal velkou pusu. :D
Večeře byla výborná, po této výtečné večeři jsme si šli lehnout.

Další díl bude opět zítra! Takže ČAU!!!:)

Petr Lexa(tajná láska) DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat