Ptáte se u jakých? Dnes to bude u mých rodičů.
Ráno:
Vzbudila jsem se v 10h. A Petr nikde. Vylezla jsem z postele a šla do kuchyně. V kuchyni u stolu seděl Petr a vedle něj byla připravena snídaně. ,, Dobré dopoledne miláčku, jak se spalo? Tady jsem ti připravil snídani. "řekl Petr. ,, To je od tebe milé. Vyspala jsem se dobře a ty? ,, Já jsem se vyspal dobře."řekl Petr.
Po snídani jsme se s Petrem domlouvali jestli pojedeme k mým rodičům nebo k jeho. Dohodli jsme že by bylo lepší kdyby jsme jeli nejdřív k mým rodičům. A ve dvanáct jsme obědvali. Po obědě bylo tak kolem druhý hodiny, jsme vyrazili k našim.
Když jsme dojeli, zjistili jsme že nebudeme u našich samy, je tam totiž babička,děda a teta se strejdou. Zazvonila jsem. Otevřel nám táta. ,, Ahoj Kristýnko, Ahoj Petře. pozdravil nás táta. ,, Ahoj tatí. řekla jsem. ,, Ahoj.řekl Petr.
Přišli jsem dovnitř a bylo nekonečné vítání. Až to nekonečné vítání skončilo, přišlo na řadu překvápko.
,,Víte, my jsme si pro vás s Petrem připravili takové menší překvapení. My totiž budeme mít miminko!řekla jsem trošku nervózním hlasem. A hned všichni: Jé to gratulujeme. A v kolikátým měsíci seš? A je kluk nebo holka? A už máte vymyšlený jméno?
Přesně takovýhle otázky proběhli.
Druhý den: Návštěva Petrových rodičů:
Do podrobna to vysvětlovat nebudu, protože to bylo naprosto stejný až s tým rozdílem, že nám otevřel Petrův brácha Filip a že to překvápko jim řekl Petr.
ČTEŠ
Petr Lexa(tajná láska) DOKONČENO
Fiksi PenggemarTento příběh je o devatenácti leté Kristýně a jednatřiceti letému Petrovi náš příběh začal...