Návštěva Rodičů

71 3 0
                                    

Petr už tu je od osmi a po obědě, tedy přesněji ve dvě mají přijít moji i Petrovi rodiče.

Jak to vypadá u mých rodičů:
,,Páni tak dnes se jdeme podívat na tu naši šťastnou rodinku, už čtyř členou. Nemůžu se dočkat!''pronesla máma.

A jak u Petrových rodičů:
,,Musím tedy říct že ikdyž si ten náš Petr nemohl sehnat tu správnou partnerku, tak si myslím že teď už s Kristýnou vydrží až do konce života! A hlavně se nemůžu dočkat až je uvidím všechny čtyři po hromadě!"řekla Petrova máma.

   Je asi dvanáct hodin. Martin a Klárka jsou už nakojení a tak se jdeme s Petrem taky najíst, pochopitelně jsme sebou vzali i Martínka s Klárkou, přece by jsme je tam nenechali.
Vrátili jsme se na pokoj a pár minut za námi přišli i moji rodiče.
,,Ahoj všichni!"pozdravili nás máma s tátou.  ,,Ahoj mami, Ahoj tati!"pozdravila jsem je.
Pak následovalo spoustu otázek ohledně Martínka a Klárky např.: Kolik váží Martínek a kolik Klárka? Kolik měří Klárka? A kolik Martínek? Jsou oba zdraví?
Těch otázek bylo spousta! No a my s Petrem jsme odvídali takhle: Martínek už teď váží 3kg a 560g a Klárka už 3kg a 400g.
Klárka teď měří 43cm a Martínek 45cm. No a každopádně jsou oba zdraví.
Ptáte se a co návštěva Petrových rodičů? Tak ta proběhla úplně stejně. :D

Další díl zase zítra! Takže ČAU!!!

Petr Lexa(tajná láska) DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat