No pozítří mám termín porodu a jsem hodně napjatá a Petr snad ještě víc než já, protože se poslední dobou o nás tři hodně pečlivě stará.
14:00
Koukáme se s Petrem na televizi a Petr říká: ,,Hele napadlo mě mohl by se kluk jmenovat Martin?"zeptal se mne. ,,To je super nápad a jak holčička, nevíš?"odpověděla jsem mu. ,,Jo hele mě napadlo Klárka co ty na to?" ,,Naprosto souhlasím taky mě to napadlo."řekla jsem.
A pak to začalo...bolesti atak dále (nevím jak to popsat).
Takže mě Petr odvezl do nemocnice kde mě hned vzali na sál a Petr byl za okýnkem říkal mi že by mě rád povzbuzoval ale že nechce aby tam omdlel a aby mě tím znejistil.
Jako první se narodila Klárka a pár minut po ní Martin a jen jsem se podívala do okýnka tak jsem viděla že Petr stojí pevně na nohách a je naprosto v pohodě.Pak když mi přivezli Klárku a Martina na pokoj přišel s nimi i Petr, ale dlouho tam nepobyl protože musel jít hned jak jsem je oba dva nakojila, musela jsem si odpočinout, ale s Petrem jsme se dohodli že příjde zítra. Doufám že doma nerozjede s kámošema nějakou párty rozhodně by Martin s Klárkou nechtěli mít opilého tátu. :)
Další díl bude zítra! A omlouvám se že dva dny nebyl příběh ale byla jsem u Babičky a taky bez wifi.:(
Takže ČAU!!!
ČTEŠ
Petr Lexa(tajná láska) DOKONČENO
Fiksi PenggemarTento příběh je o devatenácti leté Kristýně a jednatřiceti letému Petrovi náš příběh začal...