1.

200 11 0
                                    

Úvod
Ahoj jsem Markéta Damaltská a je mi 17náct let.Zrovna jsme se s mamkou přestěhovali do Pardubic.Jsem ráda že jsme se přestěhovali, protože ve staré škole mě šikanovali.

Markéta

První den školy Píp Píp Píp

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


První den školy
Píp Píp Píp........ozvalo se už asi po třetí a já se ospale koukla kolik je hodin. Ono je 6:45!!!!!!!!!Rychle jsem vyskočila z postele a běžela do koupelny udělat ranní hygienu.Tam jsem se i bleskově nalíčila a pak seběhla schody do kuchyně a tam si vzala croassant a tašku s učením a letěla do školy.

Do školy jsem přišla jen tak tak před zvoněním na hodinu. Učitelka už seděla ve třídě a vyhlížela mě. A tak jsem zaklepala a čekala na svolení vstupu do třídy,, vstupte!"ozvala se učitelka a tak jsem vstoupila do třídy. A učitelka mě mile přivítala. A řekla ať se představím sama,, no super!'' řekla jsem si pro sebe.
,,Takže ahoj jmenuji se Markéta,ale můžete mi říkat Maky a je mi 17náct let'' Dobrá posadíme tě třeba k Honzovi.
Ukázala na místo a já se rozešla k lavici. Honza vypadal moc simpaticky a tak jsem ho pozdravila.

M:,, Ahoj jsem Maky.''
H:,, Ahoj já jsem Honza.'' a usmál se

,,ach má tak krásný úsměv" řekla jsem si v hlavě a úsměv mu oplatila........
***********************************
Tak snad se vám bude fan fikce líbit a dneska bude další přepisovaný díl snad se k tomu dohrabu. Mám vás ráda 😘 😘 😘 💜💜budu ráda za hvězdičky a komentáře 😘

I Love You /MenT / Kde žijí příběhy. Začni objevovat