14.

62 6 0
                                    

Když jsme si nějak dopovídali tak bylo 17:05.
Markus nám nabídl že nás odveze, ale já nemůžu odjet když vím že si pro mne jede Honzík.
Markus vzal za ruku Sabinu a rozloučili se s námi a odjeli. My s Kamilou jsme tam zůstali,přece jen máme ten plán.
Pomalu jsme se vyplížily do kuchyně až k židli s Williamem a přemýšlely kam ho dáme. Byl pořád v bezvědomí takže další výhoda.

K:,, Co třeba ho dát do sklepa? "

M:,, Hm... Ne tam je to hnusný a moc schodů, to by bylo těžký ho tam dostat, ale co třeba špajz?"

K:,, Jo to by mohlo jít, uděláme tam prostor a je to i na klíč, takže můžeme i zamknout!"

M:,, Tak jo, jdeme to tam připravit! "

S Kamilou jsme šli uklidit špajz a za půl hodiny to bylo připravené. Došli jsme zpátky do kuchyně pro Williema a ten byl stále na svém místě.
Nějak jsme ho dotáhli na místo a zavřeli.
Vrátili jsme se do pokoje a udělali jsi další čaje.

Pohled Honzy
Byl jsme zhruba na hranicích Německa když mi někdo zavolal.
,,neznáme cisli hm..kdo to může být, třeba je to Maky
.."

H:,, Halo?"

?:,, Sledujutě!!"

H:,, Co prosím, co to je zase za hovadinu??!!! "

?:,, Žádná hovadina, ale vážná věc při které ti jde o život!!! A když neuděláš co ti řekněme tak se rozluč se životem a hlavně Markétou!! "

H:,, To mi tady jako vyhrožujete a Maky nechte bejt!!! "

?:,, Dejte si na nás pozor!! Neslyšíme se na posledy!!! "

H:,, Co to má znamenat!!! Počk....!!"

Nedořekl jsem to protože neznámá osoba zavěsila.
Jsem z toho celej rozhozenej, ale brzo budu mít Maky u sebe, snad.

Pohled Maky
Seděli jsme u stolu a Kamila si všimla obrazu který jsem nedávno kreslila. Chtěla abych jí něco nakreslila. Souhlasila jsem, ale varovala ji, že to bude nějakou hoďku tvat.
Začala jsem kreslit, prvně slabé čáry  a po chvilce silnější sebejisté tahy.
Byla jsem otočená tak aby na papír Kamila neviděla. Asi za hodinu a půl jsem měla skoro celý obraz hotový.
Zbývalo jen pár tahů a bylo to, koukala jsem na obraz a v duch se chválila.

K:,, No tak už mi to ukaž nemůžu se dočkat!! "

M:,, No jo pořád!"

Otočila jsem papír a Kamile spadla brada.

M:,, No tak to je to až tak super??!!"

K:,, Ne super je to mega libové!!!! "

M:,, Děkuji!"

Z šuplíku u stolu jsem vyndala rámeček a obraz do něho vložila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Z šuplíku u stolu jsem vyndala rámeček a obraz do něho vložila.
Docela se mi to povedlo. Možná bych se mohla přihlásit do nějaké soutěže......no uvidíme.
****************************
Tak další díl je tu a snad se bude líbit.
Budu ráda když zanecháte hvězdičku a klidně komentář.
Mám vás ráda.
A je tu 448 slov.

I Love You /MenT / Kde žijí příběhy. Začni objevovat