Pohled Maky
Bylo asi 18:48 a Honza tu bude spát.
Asi se budeme koukat na nějaký film(jak jinak).Došla jsem udělat pocorn a....no prostě něco k jídlu a pití.Když jsem přišla do pokoje Honza si tam hrál se štěňaty, byli tak rozkošní.
M:,, Honzo, jídlo!! ''
H:,, Super, už běžím lásko ''
H:,, Tak co tu máme? ''M:,, Vidíš né? ''
H:,, Vidím nó''
Začaly jsme se smát a pustily si film - Sebevražedný oddíl (určitě se na ten film koukněte jestli jste ho neviděli, je nejlepší 😍😍).
Miluju ten film a Honza taky.
Bohužel je zejtra škola. Hlavně že tam je Honza semnou.
Dokoukaly jsme se na film a šli spát.Ráno
Crrrrrrrrrrr crrrrrrr crrrr
Aaaaaaa zase ten budík!!! No nic jde se vstávat. Dala jsem bosé nohy na zem a Mell mi skočila na nohy a já se lekla, malém jsem skočila na spícího Honzu čímž jsem ho vzbudila.H:,, Dobře ráno lásko. Jak jsi se vyspala? ''
M:,, Dobré miláčku, skvěle když jsi tu semnou. A ty??''
H:,, úplně stejně,lásko ''
Vstala jsem z postele a vzala Mell i Laky do náruče a šla do kuchyně udělat snídani.
Pak jsem dala štěňátkům jídlo.
Najednou mě někdo obejmul okolo pasu a dal mi pusu do vlasů. Otočila jsem se a políbila ho. Pak jsem vzala snídani a odnesla ji nahoru do pokoje. Mell a Laky si to cupitali za mnou a za nimi Honza.Nasnídali jsme se a šli si vyčistit zuby a obout si boty a " hurá " do školy.
Ve škole
Šli jsem si sednou a já si všimla jednoho kluka kterého jsem tu ještě nikdy neviděla.
Zeptala jsem se Honzy.M:,, Hele Honzí, vidíš toho kluka v poslední lavici? "
H:,, No vidím, co je sním??"
M:,, Nic jenže je tu asi novej co ''
H:,, Jo asi jo, chceš se sním seznámit nebo co? ''
M:,, Klidně ''
H:,, Tak ok, jen jdi mě to neva"
M:,, Dobře, zachvili jsem zpátky''
Vstala jsem že židle a namířila jsi to ke klukovi. Když jsi všiml že jdu k němu tak znejistil.
M:,, Ahoj jsem Maky''
W:,, Ah-ahoj jsem Wil-william ''
Vykoktal své jméno a sklopil pohed na lavici. Ani se mu nedivím že se stydí, já na tom byla stejně.
M:,, Jestli chceš tak tě pak s Honzou mužem províst po škole''
W:,, Fakt? To byste byly hodní, a kdo je ten Honza? ''
M:,, Je já zapomněla, to je můj přítel, sedí tamhle''
Ukázala jsem má místo kde seděl Honza a koukal na mobil.
M:,, A kolik je ti let Williame?''
W:,, Eee, je mi 17 let, a tobě? ''
M:,, Mě taky,za dva měsíce mi bude 18 let''
W:,, To je super ''
Crrrr crrrr crrrr
Zazvonilo na hodinu a já se s Williamem rozloučila a vrátila se za Honzou, dali jsme si pusu a hned potom do třídy vpadla učitelka.
***********************************
Tak snad se vám díl bude líbit. Budu ráda za hvězdičky ✨ a komentáře 🇮 🇱🇴 🇻🇪 🇾🇴 🇺
ČTEŠ
I Love You /MenT /
FanfictionAhoj jsem Markéta a asi jsem se do někoho zamilovala. Ale nevím zda on miluje i mě.Jinak miluju psy ale i koně a kočky no prostě všechny zvířata. A bojím se pavouků. Snad se vám příběh bude líbit a jinak se připisuje z určitých důvodu. Mám vás rád...