3.

165 11 2
                                    

Při filmu se mi najednou začali klížit a mě spadla hlava a v tu ránu jsem se probudila a Honza se nehorázně smál.

M:,, Najdeme už spát?''zeptala jsem se ospale

H:,, Jo klidně už se mi chce taky spát ''řekl a usmál se

Zaklapla jsem notebook a šli jsme spát. Honza spal na matraci vedle mé postele. Zavřela jsem oči a hned usla.

Ráno 🌄 mě probudily sluneční paprsky které mi svítily do obličeje. Koukala jsem se kolik je a bylo 8:26 hodin. Sedla jsem si na postel a přemýšlela o blbostech. Koukala jsem na Honzu a ten pořád spal. Byl moc roztomilej. Došla jsem do koupelny abych si mohla udělat ranní hygienu.Potom jsem šla do kuchyně udělat snídani ( média)

Když jsem měla snídani hotovou došla jsem Honzu vzbudit. Doplížila jsem se k Honzově matraci a začala ho lechtat. Honza se začal hrozně smát a prosit ať už ho nechám ale mě se nechtělo tak jsem ho lechtala dál.

H:,, Přestaň prosím!!!!!!!!! "

M:,, A co zato?????"

H:,, Nevím "

M:,, Tak honem něco vymysli "

H:,, Já vážně nevím tak mě prosím, prosím nech!"

M:,, Dobře "

Pustila jsem Honzu a řekla mu ať se pak přijde nasnídat dolů do kuchyně.
Naservírovala jsem snídani na stůl a Honza zrovna přišel.A hned jsme se pustily do snídaně. Dojedly jsme a Honza odešel domů.

Pohled Maky
Když Honza odešel domů nevěděla jsem co dělat tak jsem projížděla inzeráty s pejsky protože jsi chci nějakého pořídit,mamka s tím nemá problém takže super. Koukla jsem na hodiny a bylo 11:30 hodin a mamka byla v práci a tak jsem se nudila a přemýšlela co budu dělat. A tak jsem si vzala svůj penny a šla se projet. Jela jsem do parku,chvíli jsem koukala do mobilu a najednou BUM 💥! Do někoho jsem narazila nevěděla jsem kdo to je dokud se mě nezeptal jestli jsem v pohodě.

Pohled Honzy
Když jsem odešel od Maky tak jsem se nudil a tak jsem si zapl notebook a projížděl sociální sítě. Doma nikdo nebyl až na Sáru ( kočka 😻). Došel jsem si udělat něco k jídlu protože jsem dostal zase hlad . Když jsem si jídlo snědl tak jsem si řekl že by jsem se mohl dojít projít do parku tak jsem šel. Koukal jsem do mobilu protože mi Tomáš napsal SMS a najednou do mě někdo narazil. Byla to docela rána až jsem spadl na zem. Zvedl jsem se a uviděl Maky jak sedí na zemi.
,,Jsi v pohodě?''

M:,, Honzo?! Co tady děláš,jo jsem v pohodě ''

H:,, No víš nudil jsem se tak jsem se šel projít a co ty tu děláš,jezdíš jako blázen.😂'' začal jsem se smát

M:,, No taky jsem se nudila a tak jsem se jela projet na penny víš. A nejezdím jako blázen ale jako šílenec '' dostaly jsme záchvat smíchu ( hahaha) 😂😂

Pohled Maky
Rozloučila jsem se s Honzou a jela na penny domů. Bylo 15:30 nevím jak je to možný že to tak uteklo ale už je to tak. Nevěděla jsem pořád co dělat tak jsem si připravila věci do školy kdybych ''náhodou'' zaspala a i oblečení na zítra do školy. Bylo 16:45 a mamka má přijít až v 22:00 takže mám spoustu času ale nevím na co ho využít. Napsala jsem Honzovi.

M:nechceš jít třeba někam ven pořád se nudím a mám spoustu času co říkáš?

H:jo klíďo já se taky pořád nudím a vymýšlím co budu dělat takže super nápad.
H:a v kolik se sejdeme a kde??

M:co třeba v 17:30 v parku??

H:beru tak se tam uvidíme ahóój.

M:ahóój.

Pohled Honzy
Za půl hoďky se sejdu s Maky v parku mám jí to říct nebo ne.....??! Sám nevím ještě se rozhodnu přece mám stále 30 minut na to se rozhodnout.
***********************************
Tadá 😀 další přepsání je momentálně 22:07 a já to dopsala jej. Další díl snad brzo přepíšu 😚mám vás ráda a taky budu ráda za hvězdičky ✨ a komentáře 🇮 🇱🇴🇻🇪 🇾🇴🇺

I Love You /MenT / Kde žijí příběhy. Začni objevovat