Pohled Honzy
Zvoním u Maky asi už půl hoďky a pořád nic. Šel jsem tedu domů.
Napadlo mě že když jsem nešel dneska do školy,že Maky asi šla zkratkou.
Šel jsem se tam tedy podívat. První co jsem uviděl byla Maky mobil ležící uprostřed cesty.Zoufale jsem doběhl k mobilu a odemkl ho na tapetě měla mě a sebe.
Začal jsem brečet. Nemohl jsem to zastavit.
Někdo unesl můj smysl pro život a já ho musím najít.
Zvedl jsem se z chladné země a vydal se k domu.
Jestli jí někdo ublíží tak mu ublížím ani neví jak!!!!!
Došel jsem ubrečeny domů.
Vzal si společnou fotku a lehl sní do postele a následně usnul.Pohled Maky
Vzbudila jsem se a zjistila že jsem nahá a hned se mi vybavila ta vzpomínka ze včerejška a začala plakat.
Tak moc se mi stýská to Honzovi. Co asi teď dělá, hledá mě nebo se na mě vykašlal? Ani nevím, ale už se chci vrátit domů.
Zvedla jsem se z postele a šla se obléct.Jo, Kdyste se divily že se nesnažím zdrhnout tak je zamčeno a v pokoji na oknech jsou i mříže, aaaaaaa jsem jak v blázinci.
W:,, Markéto dělej je snídaně!!!!!"
M:,, Aaaaaa už jdu!!"
Šla jsem do koupelny a tam si udělala ranní higienu atd..Učesala jsem si vysoký drdol.
W:,, Kurva pohni už, nemám na to celej den!!!"
M;,, Neřvi už jdu, božé!!! "
Sešla jsem schody a došla do kuchyně. V kuchyni se William cucal s nějakou štětkou. Mě to je fuk, nenávidím ho tak ať si to strká do někoho jiného a ne do mě!!
Prošla jsem okolo nich a z lednice si vzala jogurt a sedla si ke stolu.
W: Markéto tohle je Kamila! "
W:,, Moje přítelkyně! "
K:,, Těší mě "
M:,, Hm..mě ne, alespoň tu má někoho jiného na " hraní "!!!"
W:,,Hele uklidni se jo, na tebe dojde taky neboj! "
M:,, " Super už se těším, jo a jdu do pokoje abys te to věděli. A když tak si zavřete je to slyšet když mám dveře zavřený jen já!! ""
Otočila jsem se a odešla, nečekala jsem na odpověď protože jsem ji nechtěla slyšet!
Zavřela jsem si dveře a svezla se po nich na zem. Složila jsem si hlavu do dlaní začala přemýšlet co semnou dal bude.
Najednou se mi o nohy něco otřelo a já zběsile zvedla hlavu. Předemnou seděla velká kočka.Maynská mývalí kočka. Miluju tyhle kočky. Vzala jsem jí do náruče a lehla si sní do postele.
Následně jsem usnula i když bylo 14:37 hodin.
***********************************
Tak snad se vám díl bude líbit. Budu ráda za hvězdičky ✨ a komentáře 🇮 🇱🇴 🇻🇪 🇾🇴 🇺.A je tu 445 slov.
ČTEŠ
I Love You /MenT /
FanfictionAhoj jsem Markéta a asi jsem se do někoho zamilovala. Ale nevím zda on miluje i mě.Jinak miluju psy ale i koně a kočky no prostě všechny zvířata. A bojím se pavouků. Snad se vám příběh bude líbit a jinak se připisuje z určitých důvodu. Mám vás rád...