2.

146 12 1
                                    

Zbytek školy proběhl úplně bezchybně

Pohled Maky
S Honzou jsme se domluvily že se v 15:30 sejdeme u nás doma.
Honza to má asi 100 metrů od našeho domu takže paráda. Rozloučili jsme se před jeho domem a já šla domů.

Doma
Vyzula jsem si boty a dala je do botníku a šla ke schodům. Začala jsem si jen tak počítat schody... 1...2...3...4...5...6...7...8...9...10...11 a jsem nahoře. Vešla jsem do pokoje a zavřela za sebou. (pokoj máte v médiích).
Vzala jsem si notebook a lehla si na postel. Projížděla jsem sociální sítě. A pak si zapla YouTube.

Když jsem se koukla kolik je hodin bylo 15:05!!!!vyletěla jsem skoro až na měsíc 🌚 protože Honza tu měl být uz za 25 minut. Dala jsem si velmi rychlou sprchu. A pak si šla sušit vlasy. Udělala jsem si drdol a nalíčila se. Kukla jsem na hodiny a bylo 15:20!! Vzala jsem si na sebe riflové kraťasy a crop-top. A jen co jsem si nandala crop-top někdo zazvoní.

Šla jsem otevřít a stal tam Honza.

H:,, Ahoj "usmál se

M:,, Ahoj, pojď dál" úsměv jsem mu oplatila

H:,, Dík, sluší ti to " a sladce se usmál

M:,, Tobě taky"úsměv jsem mu oplatila

Vyšly jsme schody a přišly do pokoje. Wow..Máš to tady pěkný.řekl
Děkuju.
Vzala jsem notebook a šla hledat hledat film. Po chvíli sledování filmu jsem cítila něčí pohled a tak jsem se otočila a viděla jak na mě Honza kouká.

M:,, Děje se něco?''

H:,, Ne.....nic''

Koukla jsem se na hodiny a bylo už 18:30 a tak jsem se Honzy zeptala.

M:,, Nechceš u nás přespat? ''

H:,, To by bylo super'' a usmál se
H:,, Jen si dojdu pro věci''

M:,, Dobře já tu počkám ''

Pohled Honzy
Odešel jsem si pro věci domů a přemýšlel. Vzal jsem si jenom věci na spaní a věci na další den. Sešel schody,obul se a zamkl jsem za sebou. Došel jsem zase k Maky domu a zazvonil jsem. Zachvíli mi Maky otevřela. Vešel jsem dovnitř a dal jsem se věci na matraci,kterou zřejmě Maky připravila když jsem si byl pro věci.

H:,, Tak co budeme dělat?'' zeptal jsem se jí a usmál se

M:,, Ani nevím co třeba koukat zase na filmy? " usmála jsem se

Pohled Maky
Zase jsem zapla notebook a hledala film na který bychom se koukaly. Naštěstí jsem nějaký brzo našla a pustila ho.........
***********************************
Tadá 😀😀další přepsání.
Budu ráda za hvězdičky ✨a komentáře 😘mám vás ráda 😘

I Love You /MenT / Kde žijí příběhy. Začni objevovat