Moc dík za překonání 100 reads mám vás ráda 😘užijte si kapču.
Honza mě šel doprovodit domů a pak odešel. Je mi smutno a to odešel teprve před 5 minutami.
Jo a abych nezapomněla tak zejtra si jedu pro pejsky. Jupí.
Budou to fenky a budou se jmenovat LAKY A MELANIE.
Už se nemůžu dočkat až si je přivezu domů, chupáčky.Honza nevím že už je mám vybrané a ani že si je zejtra přivezu domů.
M:Ahoj zejtra pro tebe mám překvápko.
H:Super a jaký.
M:To bys chtěl vědět co?Neřeknu jinak to nebude překvapení, zlato.
H:Hmmmmm....tak nic no, alespoň jsem to zkusil.
M:Hmm.....to jo, ale už mi moc chybíš.
H:Ty mě taky lásko.
M:Už se těším na zítřek, na tebe a na překvápko.
H:Já taky a jsem zvědavý co to je.
M:Se dočkáš.
M:Už půjdu spát, dobrou lásko.H:Dobrou miláčku.
Další den
Konečně si jedu pro pejsky a nemůžu se dočkat.Melanie
Laky
Vstala jsem z postele a štrádovala jsi to do koupelny. Tak jsem se oblékla, nalíčila a učesala.
Došla jsem se do kuchyně udělat snídani - chleba a máslem a sýrem a nějaká ta zelenina.
Potom jsem uklidila nádobí a šla se obout a hurá pro fufíky.
Pro pejsky si jedu až do Českých Budějovic takže docela dálka. Ale to mě nevadí.
Vyšla jsem ven a zamkla dveře. Nasedla do auta a jela k Honzovi který netuší že ho bezmu s sebou.Zastavila jsem před jeho domem a napsala mu SMS.
M:Honzo pojď ven jedeš se mnou a makni si!.
H:Dobře a kam se jede?
M:Uvidíš.
H:A není těch překvapení nějak moc?
M:Ne není ale už polez.
H:no jo už jdu.
Pohled Honzy
Vyšel jsem ven a nasedl k Maky do auta a dal jí pusu na přivítání. A vyjeli jsme pro mě do neznámá.
Jeli jsme asi už jednu hodinu a půl a Maky mi pořád nechtěla říct kam jedeme a hlavně proč tam jedeme.
Co když je to masový vrach a jedeme někam zabít na skládku. Nebo mě utopyt. A nebo.....už nevím aaaaaa jak já chci vědět kam jedem a proč tam jedem!!
Z přemýšlení mě vyrhlo zastavení auta u nějakého domu. Maky vystoupila a já hned po ní. Šla ke dveřím toho domu a zazvonila. Ve dveřích se objevila asi 35 letá dáma a pozvala nás dál. Hned jsem si všiml granulí pro psy a hned mi to došlo. My jsme tu pro psa. Šli jsme až do obývacího pokoje kde nás hned uvítali dvě fenky,jedna byla Husky a druhá zlatý retrývr. A v telíškach byla štěňátka. Byla moc roztomilá. Maky se hned nahnula k jednomu z pelechů a vzala si do náruče stěně s žlutým provázkem okolo krku. Tak si sáhla i do druhého pelechu a vzala druhé stěně s žlutým provázkem a mě došlo že si bere dva.
Maky zaplatila té dámě a odešli jsme. Fenky jsme dali na zadní sedadla do pelíšku. Jak jsem si mohl nevšimnout.Doma jsme jim připravili pelíšky, druhý měla Maky schovaný a daly jsme jim žrádlo a vodu.
M:,, Tohle je Mell ''
A ukázala na Huskyho.
M:,, A tohle je Laky ''
A ukázala na retrývra.
H:,, To jsou hezká jména a proč jsi mi neřekla že už máš psy vybrané? ''
M:,, Protože jsem chtěla aby to bylo překvapení víš ''
H:,, Potřebuji ti něco říct ''
M:,, No?copak? ''
H:,, Strašně moc ale moc tě miluju víš to? ''
M:,, Ano, já tebe ale víc miluju strašně moc moc moc''
H:,, No to teda ne!já tě miluju mnohem víc! ''
M:,, Dobře, dobře myslím že se schodnem na to že se milijeme stejně.
H:,, Taky si myslím ''
***********************************
Tak snad se vám díl líbí a budu ráda za hvězdičky ✨ a komentáře
🇮 🇱🇴 🇻🇪 🇾🇴 🇺.
A je tu 624 slov.
ČTEŠ
I Love You /MenT /
FanfictionAhoj jsem Markéta a asi jsem se do někoho zamilovala. Ale nevím zda on miluje i mě.Jinak miluju psy ale i koně a kočky no prostě všechny zvířata. A bojím se pavouků. Snad se vám příběh bude líbit a jinak se připisuje z určitých důvodu. Mám vás rád...