Vzbudila jsem se a už byla venku tma. U hlavy mi vrněla velká kočka, hm......zajímalo by mě jak se jmenuje. Třeba ani není Williema.
W:,, Áááaaa heleme se šípková Růženka se nám probudila. Tak co líbí se ti kočička hm...je tvoje, to aby ses tu necítila tak sama, puso "
M:,, Hm...je krásná, ale ty mi neříkej puso! "
W:,, Já ti budu říkat jak chci a máš jít dolů něco Kamila potřebuje! Tak mazej!! "
M:,, Ježiši, zase já, ať si to udělá sama! "
W:,, Okamžitě se zvedni a jdi to udělat jinak uvidíš!! "M:,, Uvidím co hm...!"
Najednou jsem ucítila štiplavou bolest na tváři. Jo dal mi facku, "machr"!
Zbedla jsem se z postele a namířila si to do koupelny.Zamkla jsem za sebou dveře aby mi tam nikdo nevlezl a vlezla do sprchy.
Musím uznat že ten domů je vážně senzační, ale budlet tu nechci, chci žít s Honzou! "W:,, Kurva, musíš se mejt tak dlouho!!! "
M:,, No jo, už jdu, božé!!!! "
Osušila jsem se a převlékla.
M:,, Tak co chceš?!"
K:,, Potřebovala bych jsetli bys nemohla umýt nádobí, já nemám čas musím vařit "
M:,, Áaaa, no jo, a co bude k jídlu??"
K:,, Špagety a syrová omáčka "
M:,, Mňamka! "
Začala jsem mýt nádobí a o nohu se mi otírala Kiki a vrněla.
Asi za půl hoďky jsem to měla hotové a i jídlo bylo. Kamila nandala a sedla si ke stolu, přisedla jsem si.M:,, Kde je vůbec William!? "
K:,, Ani nevím "
M:,, A ty ho jako vážně miluješ?? "
K:,, Ne, v podstatě mě také unesl.
Seznámila jsem se sním na facebooku a docela jsem se spřátelili, samozřejmě jen na internetu, ve skutečnosti jsem ho ani neviděla a prej bydlel jinde. Ale za čas se i objevyl u nás ve škole a tam jsem se dost bavili. No a dál to znáš sama"M:,, Aha, tak to jsem netušila. Já si myslela že jsi jen nějaká lacná děvka a on tě taky podrazil a unesl!! "
K:,, A tak i znásilnil!!"
M:,, To i mě!! "
K:,, Musíme vymyslet plán útěku a pomsty! "
M:,, To zní skvěle, tak v 21:00 u mě v pokoji ok?? "
K:,, Jasná páka "
W:,, Už jsem tady, kočky! "
Kamila k němu s nechutí přihopsala a políbila. Pak šel ke mě a chtěl mě taky ocucat,ale já mu uhnula. V rychlosti jsem se zvedla ze židle a běžela ke schodům a nahoru do pokoje. Na posteli mi ležela Kiki a tak jsem si k ní sedla a přítulila.
Pohled Honzy
Vzbudil jsem se a na hrudi se mi valela Laky s Mell.
Jo byl jsem pro ně u Maky doma, protože mám náhradní klíče ale minule jsem je nechal doma.Hrozně mi chybí, ale nevím kde ji hledat. Do školy nechodím, nemám na to sílu a ještě se pakovat s tím Williamem,ne díky!
Vzal jsem vodítka a šel vyvenčit psy.
Alespoň budu přemýšlet nad něčím jiným než nad Maky.
Zamkl jsem a šel směr park.V parku jsem si sedl na lavičku.
Zamyslel jsem se kde Maky může být. Aaaaa zase přemýšlím nad tímhle!!
Pohled Maky, o 2 hodiny později
Takže za pár minut by měla přijít Kamila a jdeme plánovat.K:,, Tak jsem tady "
M:,, Super, tak co jdeme plánovat dřív, útěk nebo pomstu?? "
K:,, Velkou pomstu!! "
****************************
Takže snad se vám další dílíček líbí a budu ráda za hvězdičky ✨ a komentáře. Je tu 569 slov a 🇮 🇱🇴🇻🇪 🇾🇴🇺.
ČTEŠ
I Love You /MenT /
FanfictionAhoj jsem Markéta a asi jsem se do někoho zamilovala. Ale nevím zda on miluje i mě.Jinak miluju psy ale i koně a kočky no prostě všechny zvířata. A bojím se pavouků. Snad se vám příběh bude líbit a jinak se připisuje z určitých důvodu. Mám vás rád...