Pohled Honzy
Stále se nemůžu rozhodnout zda jí to řeknu nebo ne. Bojím se že když ji to řeknu tak se mi vysměje. Ale to by Maky nejspíš neudělala. Řeknu jí to dneska v parku. Kouknul jsem se na hodiny a bylo 17:20 došel jsem se obout boty a vyrazil. Byl jsem v parku v 17:32 a už jsem viděl Maky jak se ke mě blíží. Začal jsem být víc a víc nervózní.H:,, A-ahoj'' vykoktal jsem že sebe
M:,, Ahoj je ti něco? ''
H:,, Ne,ale potřeboval bych ti něco říct''
M:,, Oukej, co mi chceš říct? ''
H:,, N-no víš j-já'' začal jsem se klepat
Pohled Maky
Když jsem přišla do parku tak jsem poznala na Honzovi že je nervózní,ale proč? Přece ho nejdu zabít.Nad touto myšlenkou jsem se musela zasmát. Přišla jsem k Honzovi a on mě pozdravil. Z jeho pozdravu jsem cítila tu nervozitu. Pozdrav jsem mu oplatila a zeptala se zdá je vše v pohodě.
H:,, N-no víš j-já ''
Nevím co z něho vypadne.Pohled Honzy
Tak a je to tu, od toho abych ji to řekl mě dělí jen pár slov. Tak jo jdu na to. Nádech výdech!!H:,, Já tě m-miluju ''
Tak a je to venku.
Pohled Maky
Věděla jsem že to bude něco důležitého ale nevěděla jsem co to je.H:,, Já tě m-miluju ''
Co!! Opravdu řekl že mě miluje! Nikdy jsem si nemyslela že by se to stalo.
Když to do řekl sklopil hlavu dolů. Vzala jsem jeho hlavu do dlaní a pošeptala mu do ucha.
M:,, Ja tebe taky ''a usmála jsem se na něho
H:,, Vážně mě miluješ Maky? "
M:,, Ano vážně tě miluju "
Honza se začal přibližovat a já také, od toho aby se naše rty spojily nás dělil jeden pohyb. Hleděli jsme si do očí. Poprvé jsem viděla zblízka ty jeho modrozelené oči. Pak to byl kdo konečně spojil naše rty. Bylo to úžasné. Honza náš polibek prohloubil. Pak jsme se odtahly protože jsme oba potřebovaly kyslík.
Pak jsme si zašli na zmrzilnu a už bylo 20:30 tak jsme si řekli že už půjdeme domů. Honza mě doprovodil domů a já jsem mu dala pusu na rozloučenou.Ráno,pohled Maky
Crrrrrrrrrr crrrrrrrr crrrrrrr........už zase škola!! Doufám že jsem nezaspala. Uf je 6:00 a mám dost času se nasnídat a dát si spršku. Vstala jsem z postela a šla do koupelny kde jsem se umyla a udělala ranní higienu. Pak jsem se oblékla.A vzala batoh a dala do něho připravené věci do školy že včera. Sešla jsem schody a došla do kuchyně se nasnídat. U stolu seděla mamka a snídala. Pozdravily jsme se a já si udělala snídani. Sedla jsem si ke stolu a nasnídala jsem se. Koukla jsem na hodiny a bylo 7:05. Došla jsem se obout a vyrazit do školy. Po cestě jsem se potkala s Honzou tak jsme šli spolu.
Ve škole
Přišli jsme do třídy a zrovna zazvonilo. Tak jsme si s Honzou došli k lavici a sedli si. Měli jsme Čj,hrůza. Nikdo nebyl zkoušenej,naštěstí. Po češtině jsem měli chemii. To byl zkušený Honza a dostal za 3.
Po škole šel Honza k nám a koukaly jsme se na nějaký filmy. Pak jsem řekla Honzovi že si chci pořídit pejska a on říkal že je to super nápad. Pak se mě ptal jakého tak jsem řekla že ještě nevím. Bylo 18:47 a Honza šel domů rozloučila jsem se sním u dveří a políbila ho. Zaklapla jsem dveře a vyzula si boty. Vyšla jsem schody a vešla do pokoje.
***********************************
Další přepsání je na světě jupí.
Možná vás nebaví že toceli připisuju ale já teď "starý"pribech pak zruším tak chci aby to tu bylo celé. Dík za pochopení. 🇮 🇱🇴🇻🇪 🇾🇴🇺
Budu ráda za hvězdičky ✨ a komentáře jak pozitivní tak třeba co mám zlepšit a tak. Dík 😘😘😘JO A JEŠTĚ JEDNA VĚC
CHCI SE VÁS ZEPTAT JESTLI CHCETE VĚDĚT NĚJAKÉ VĚCI O MĚ TAK MI NAPIŠTE OTÁZKY DO KOMENTÁŘŮ. DÍK 😘😍
ČTEŠ
I Love You /MenT /
FanfictionAhoj jsem Markéta a asi jsem se do někoho zamilovala. Ale nevím zda on miluje i mě.Jinak miluju psy ale i koně a kočky no prostě všechny zvířata. A bojím se pavouků. Snad se vám příběh bude líbit a jinak se připisuje z určitých důvodu. Mám vás rád...