''omma ဘယ္တုန္းက ေရာက္ေနတာလဲ ''
''Yixing ဒီမွာေနရတာဟအဆင္ေျပရဲ႕လား လိုအပ္တာ ရွိလား ''
Yixing ျပန္လာခ်ိန္ အေဆာင္lobby တြင္ ဆီးၾကိဳေနေသာ omma ေၾကာင့္ Yixing အံ႕ၾသသြားသည္ ...
''ဒါနဲ႕ သားငယ္ Sehun ေရာ ?? ''
''ဟို~~~ အဲ႔ဒါကေလ ... ''
''သားၾကီး သားက မလိမ္တတ္ဘူးဆိုတာ omma သိတယ္ ... omma အခုလာတာက ဘာေၾကာင့္ဆိုတာလည္း ရိပ္မိမွာပါ ''
Mrs.Zang စကားခဏရပ္သြားခ်ိန္ Yixing အား လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ... Yixing ဘာမွ မေျပာဘဲ ေခါင္းငံု႕ကာ ၾကမ္းျပင္ကိုဘဲ ၾကည့္ေနမိသည္ ...
''သားၾကီး ~~ omma ၾကားခဲ႔တဲ႔ သတင္းေတြက အမွန္ပဲလား ... ''
အသံနိမ့္ကာ ေမးလိုက္ေတာ့ Yixing ေမာ့ၾကည့္ရင္း မ်က္စိေလးမွိတ္ျပီး သက္ပ်င္းတစ္ခ်က္ခ်ရင္း ...
''nae ~~ omma ''
''omma က သားေတြကို ဒီseoul မွာ စာလာသင္ခိုင္းတာ ဒီလို ကိစၥမ်ိဳးေတြ ဝင္ပါေစခ်င္တာမဟုတ္ဘူး သား~~ သာက အၾကီးေလ ညီေလးက လုပ္ေနရင္ေတာင္ တားရမွာမဟုတ္လား ~~ ''
''omma ~~ ''
''Yixing သားဘယ္တုန္းက omma ကို ျပန္ေျပာတတ္သြားတာလဲ ! ျပီးေတာ့ Choi Ruru ေလးရဲ႕ မိဘေတြက သားနဲ႔ ေစ့စပ္ပြဲ ကို ဖ်တ္သြားတယ္ ... ေမးၾကည့္ေတာ့ ငါ့သားက ~~ တျခားသူ မဟုတ္ဘဲ ငါ့သားကေလ ေယာက္်ားေလး တစ္ေယာက္ကို ခ်စ္ၾကိဳက္ေနလို႕တဲ႕ ... ဒါျဖစ္နိုင္ရဲ႕လား ... ေျဖစမ္းပါ ... ''
Yixing ဘာျပန္ေျပာရမွန္း မသိျဖစ္သြားသည္ ...
'' sehun ကိစၥကိုေတာ့ အစျဖတ္ျပီးသြားျပီး သူ႕appa နဲ႔ omma ကိုယ္တိုင္ Luhan ဆိုတဲ႔ကေလးကို ေသခ်ာေျပာလိုက္ျပီးျပီ... သားလည္း~~ ''
Yixing ျငိမ္ေနရာမွ ...
''OMMA!! အရမ္းလြန္သြားျပီ ... ဒါဆို luhan.က ဘာအျပစ္မွ မရွိဘူးေပါ့ ... omma ~~ အခု hunnie ဘယ္ေလာက္ခံစားေနရလဲ သိရဲ႕လား ... ဘာလို႕ ေလ်ွာက္လုပ္ေနတာလဲ ... ''
''ျဖစ္သင့္တယ္ ထင္လို႕ လုပ္လိုက္တာ omma တို႕ မွားလား ... ဘယ္မိဘမွ ကိုယ့္သားသမီးကို gay တစ္ေယာက္ အျဖစ္မခံနိုင္ဘူး ... ''
''omma ~~ ''
Yixing တစ္ခုခုေျပာဖို႕ ျပင္လိုက္ေပမယ့္ တံခါးဖြင့္သံၾကားလိုက္တာေၾကာင့္ လွည့္ၾကည့္လိုက္ရာ ...