''CCTV က ပ်က္ေနခဲ႔တယ္ဆိုေပမယ့္ အဝင္မွာ ကားမည္းတစ္စီး ဝင္လာတာ ရိုက္မိထားတယ္ဆိုေတာ့ Car.No. ကိုရေအာင္ စံုစမ္းလိုက္ရင္~~''
''အဆင္ေျပရဲ႕လား hunnie~~ ''
JongDae အတြက္ အလုပ္ကိုသာ အာရံုစိုက္ေနေသာ Sehun ကို Yixing စိတ္ပူတျကီးေမးလိုက္ေတာ့~~
''အင္း~~ အဆင္ေျပတယ္ ~~ အေနာက္က ရပ္ထားတဲ႔ကားမွာ blackbox ရွိမွာပဲ အဲ႔ကေန~~ ''
''ငါေမးတာက မင္းနဲ႕ Luhan ~~ ''
''သူ႕အေၾကာင္းဆို မေျပာပါနဲ႔လား မုန္းလြန္းလို႕ ~~ ''
''သူ႔မွာလည္း အေၾကာင္းရွိလို႕ ျဖစ္မွာပါ ''
''မဟုတ္ဘူး သူအစကတည္းက~~ အာ!! ေတာ္ပါျပီ ျပန္မေျပာခ်င္ေတာ့ဘူး ~~''
''Luhan က ဒီလိုလုပ္မယ့္သူမ်ိဳး မဟုတ္တာ မင္းလည္းသိတာပဲ ေသခ်ာေလးေမးျပီး~~''
''ဒီလိုလုပ္ခ်င္လို႕ ဒီလိုလုပ္သြားတယ္လို႕ပဲ ထင္တယ္ ဆက္မေျပာပါနဲ႔ေတာ့ Hyung !!"
Sehun ကိုယ္တိုင္က ျငင္းေနေလေတာ့ Yixing လည္း ဆက္ေျပာရမွာ ခက္ေနမိသည္ ~ သူလည္း ဘာမွ ဝင္ေျပာခြင့္မွ မရွိတာေလ ...
****-----*****----****
အံဆြဲထဲမွ ထြက္လာေသာ ပံုေလးေၾကာင့္ Jongdae အံ႔ၾသေနမိသည္ ~~ ကေလးေလး တစ္ေယာက္ရဲ႕ ဓာတ္ပံု ... ဘယ္သူ႕ပံုလဲ ... ငါငယ္ငယ္က ပံုလည္း မဟုတ္ပါဘူး ...
ေသခ်ာၾကည့္ေနမိရင္း တရိပ္ရိပ္ေပၚလာေသာ အေတြးေတြ...
''ya!!! KimJongdad ျပန္ေပးလို႕ဆို ''
''မေပးပါဘူး ... အသံုးလိုရင္ ရေအာင္ သိမ္းထားရမယ္ ''
''ျပန္ေပးကြာ......''
စကားသံေတြ ... ဘယ္သူနဲ႔ေျပာခဲ႔တာလဲ... ေခါင္းထဲမွာေပၚတစ္ခ်က္ မေပၚတစ္ခ်က္ ...
''အာာာာ!!! ဘာေတြလဲ!!!"
ထိုအခ်ိန္ တံခါးဖြင့္ ဝင္လာေသာ ေကာင္မေလး
''Jongdaeahh!!! သက္သာရဲ႕လား ''
''ခင္ဗ်ား ဘာလို႔ ထပ္ေရာက္လာတာလဲ ''
'' ဒီအပတ္ ပိတ္ရက္ပဲ မင္းနဲ႔ Noona လက္ထပ္ရေတာ့မွာပဲေလ အဲ႔ဒါ...''
''အဲ႔ဒါ ဘာျဖစ္လဲ ''
''ဝတ္စံု သြားၾကည့္ရေအာင္ေလေနာ္ appa ကလည္း ေခၚသြားတဲ႔ မင္းလည္း အျပင္မေရာက္တာ ၾကာျပီမဟုတ္လား ေလညင္းခံရင္းနဲ႕~~''