Aaron boynunu büktü..
Boynunu bukmesiyle cikan sesler ses sizligi bozan tek seydi.O haberi aldigi gunden beridir iki gun uzerinden gec misti.Yorulmustu artik o serefsizin he defe girmelerini beklemislerdi.Cok az kalmisti.Hayatini adadigi davasinin bitmesine cok az kalmisti.Boynunu bu sefer obur tarafa buktu.Kendini kirli hissediyordu.Iki gundur butun mevzi lerde gezmis,bazi gruplarla catismak zorunda kalmisti kayiplari yoktu la kin is git gide tehlikeye biniyordu.Ar tik tum kuvvetlerini Irak'tan cektigini aciklamisti fakat kendisi ve grubu ha a operasyon yapiyordu.Bu hem kendi kariyeri hemde yakalmasi acisindan kotuydu.Bu isi yayilmadan bitirmek ve ona gitmek istiyordu.
Aklina o gelince daha cok sinirlendin genc adam.Onu cok ozlemisti.Kokusu, gulusu bu son yasadiklari gunler akli ni basindan almisti.Ayrilmalari iyi ol mamisti.Annesi yuzunden ona zarar gelmesini istemiyordu.Bu iki gunde kararini vermisti onu hayatinda isti yordu.Bedeni artik onsuz huzuru,tat mini bilmiyordu.Kendisine zarar ver meye calistigini ogrendigi gunlerde bi le onu kafasindan atamamisti.Isra o nun zaafiydi,sinamasiydi.Tanri onu I rak'tan koparmak istemiyordu biliyor du.Cemalettin'i oldururse buraya gel memek uzere gidecekti ve askeriligi herseyi birakacakti fakat o karsisina cikmisti.Kendisini turlu bahanelerle a vutmustu lakin artik biliyordu.Isra onun gulen yuzu,huzuru buldugu tek kadindi.Ailesi onu kabul etmeyecekti, yasadigi yere uyum saglamayacakti biliyordu ama alismasi icin herseyi ya pacakti.Onu kendiyle goturecekti.O is tese de istemesede onun olacakti.Ka fasinda onunla evlenmek yoktu aslin da bunu da dusunuyordu fakat ailesi kabul edene kadar ona bir ev tutacak ti.Hem o ulkeye alisacak hemde o tek rar isleri yerine koyacakti.Cok bencil ce konusuyordu biliyordu.Planlari ha la tam olarak dusunmemisti fakat bil digi tek sey Isra onun olacakti.
Aaron dusuncelere dalmisken telsizin sesini duydu..
"Efendim hareketlilik var"
"Yerlerinizde kalin benden isaret bek leyin"
"Emredersiniz komutanim"***
Cemalettin artik fazla vakti kalmadigi ni biliyordu.O serefsiz icin bilgiyi top lamisti fakat karsiligini alamamisti.O na yardim etmek bir tarafa artik olan kuvvetleride ona karsi kiskirtmislardi
.Artik son caresi bu karargah kalmisti. Burayi gunlerdir izliyordu gelen giden yoktu.Iki uc kisi anca vardi.Burayi ba sip cephaneligi ele gecirirse tekrar sa vasmak icin guc kazanabilirdi.Artik a maci komutan degildi.Kendisini yari yolda birakan baascilardan,o serefsiz den intikamininalacakti.
Karargaha az mesafede iceriyi kola can etti.Ona dost olan arkadasida o lan arkadasida oldurulmustu.Tek ba sina herseyi goze almisti artik..
"Hadi bismillah"dedi..Aaron onu fark etmisti.Gozu artik o kadar kararmisti ki tek basina karar gahi basmaya kalkisiyordu.Onun bu aptal cesaretine hayran kalmisti.O tum dikkatini iceriye vermisken tum kuvvetlere hazir olmalarini bildirdi.
"Onu sakin oldurmeyin o benim"
"Tum kuvvetler bir agizdan emredersi niz"dediler..
Aaron arkadan dolandi.Ona tam yak lasmisken Cemallettin el bombasini karargaha atti.Ortaligi saran sis bom basindan yararlanan cemalettin iceri ye girdi.Aaron gece durbununde yardi miyla ayagina isareti alip tetige basti.Cemalettin ayagina aldigi kursunla ye rde kivrandi.Arkasina hedef almadan ust uste ates etti.Aaron celek yelek giy misti bu yuzden kursunu bitene ka dar orda bulunan bos kamyonun arka sina saklandi.Askerler cemalettin' ya kalmak icin gizlendikleri yerden cikin ca cemalletin hedefini onlara cevirdi. Isteseler onu etkisiz hale getirebilirler di lakin komutanin kesin emri vardi.
Cemalletrin herkesin bilerek uzerine gelmedigini biliyordu.O adama kendi sini yakalama zevkini tattirmayacakti.
Ayagini surterek karargahtan iceri gir di.Iceri girdigi gibi william silahi kafa sina dayadi.
"Buraya kadarmış"
"Daha degil komutan"
Cemalettin hizla karnina bir tekme ge cirdiginde william hazirliksizdi.Ona kalsa kafasina sıkmıstı ama Aaron'un emri kesindi.Kendine geldiginde silahi ni tekrar ona dogrulttu.Cemalettin on dan hizli davranmisti silahi tam atesle yecegi sirada ust uste iki el silah sesi duyuldu.
Aaron silah kullanmada cok ustaydi. Onu oldurmeden once eziyet etmek is tiyordu fakat bu zevki tadamamisti. William onun en yakin dostu,kardesiy di onu vurmazsa o dostuna sıkacakti. Once silah tutan eline sonrada gogsu ne sıkti.Cemalettin agzindan kan fis kirarak dizlerinin uzerine coktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(...isra...)
RomanceHayatın acımasızlığıyla erkenden tanışmış;18 yaşında Irak'lı genç bir kız.. Babasını I.Körfez Savaşı'nda kaybeden,intikama susamış İngiliz bir Albay.. Bu aşkın bir sonu olabilir mi?? Şahşehriyar,Şehrazat'a tekrar aşık olabir mi?? Not:hikayemin bazı...