Aaron uyuyan güzeli izliyordu..
Geceden beri o yorgunluktan uyuya kalmış kızı izliyordu.İlk sevişmelerin den sonra bir kere daha sahip olmuş tu ona..Kalkıp içkisini aldı genç adam balkona gelip dışarıyı izledi.Günün aydınlanmasına az kalmıştı lakin bazı tatilciler daha yeni oteline dönüyor du.Her insanın kafası ayrı bir yerdeydi.Onun ise tek fikri şuan içerde yatan küçük kadındaydı.Başını salladı kendine inanamıyordu Aaron...
Kadınları sadece rahatlamak için kul lanan,onlarla sadece yatak ilişkisi kuran;üzülmeleri,kırılmaları,canla rının acıması falan umrunda olmayan adamdı o.Hepsi bir zamanlar ilişki yaşadığı soyadını dahi vermeyi düşündüğü Adriana yüzündendi.Onu asla sevme mişti,hiçbir şey hissetmemişti.Tek amacı babasından sonra mahfolan annesinin tek dileğini gerçekleştirmekti.Onunla konuşup anlaşmıştı.Gözü sadece onun parasın da olan kadına elinden gelen tüm maddi yardımı yapmıştı.Annesi istemişti ve onun hatrı için kabul etmişti.
Lakin o babasının intikamı için çabalarken aptal kadın gününü gün etmiş,zengin erkeklerin altına yatmak tan geri kalmamıştı.Ona oynadığı oyunda para için koşa koşa William'a gidebilmişti.Herşeyi yüzüne vurup ondan kurtardığında bile ona bir miktar para vermişti.Bittiği için sevinmişti.Lakin annesi tekrar çok üzülmüştü.Ona karşı kendini mahçup hissetmişti annesi ve daha çok içine kapanmıştı.Üstünden büyük bir yük kalkmıştı fakat yerine tüm kadınlara olan iğrenti gelmişti.Tek üzüntü annesineydi.Artık annesinin hatrı için dahi olsa kendini bir kadına bağlama yacaktı karar vermişti.O günlerden sonra kadınları sadece kullanmıştı..
Ama bu gece...
Bu kadın onun tüm kurallarını yıkmıştı.Onun canını yakmamak için çabalamış,üzerine titremiş,kendinden önce onun zevki için çabalamıştı.Bu kız yanlız onundu.Onun ilkiydi. Utangaçlığı,bekareti herşeyi ona aitti.Offff!!!
Ellerini sıkıntıyla saçlarından geçirdi genç adam.O düşmanın yeğeniydi, sadece bir süre onu da kulanacak ve tekrar hayatına dönecekti.Bu gece unutmuştu herşeyi lakin aklı başına gelmişti ve tekrar aynı hataya düşme yecekti...
***
İsra uyandığında tavana baktı önce aklına gelenlerle hemen kalkıp etrafına baktı lakin odada yanlızdı. Dün gece olanları hatırlıyordu.En son gözlerini yumduğunda yumuşak eller saçlarını,sırtını okşuyordu.Onu hatır ladığında yüzünün yandığını hissetti birden.Eğer durumları böyle olmasay dı aslında herşey çok güzeldi.Rüya gibiydi herşey..Fazla düşünmemeli kendini böyle şeylere alıştırmamalıy dı biliyordu.Kül kedisi gibi herşey bittiğinde çöplüğüne dönecekti.Kalkıp banyoya girdi genç kız;çıktığında üstüne ne giymesi gerektiğini düşündü..
Eliz'in aldıklarını giymeliydi lakin o çarşaf dışında dışarı birşeyle çıkmaz dı.Derin bir nefes aldı dün gece olanlardan sonra artık eski İsra ölmüş tü.Dolaba yaklaştı ve üzerine ince tüllü bordo bir elbise giydi.Elbise buraya tam uygundu,altında astarı olduğu için şükrediyordu genç kız. Bornoya uygun siyah zarif şalı kurutup bağladığı saçlarına örttü. Örtüsünü bu sefer sıkıca bağlamamış şal gibi üzerine atmıştı.Elbisenin kapi kollarını düzeltip yüzüne aldıkları kre mi sürdü.Makyaj yapmak istemiyordu sadece parlatıcı sürüp oturdu İsra.
Hareket ettiğinde bedenin alt kısmı sızlıyordu hala..Vücudunda ki morluk ların geçmesi için dua ediyordu..
Etrafı toplayıp kanlı çarşafına baktı küçük kadın.Her genç kız gibi hayallari olmuştu,belki sevdiği insanla evlenip kendini ona verebilir çocukları olabilirdi.Lakin artık herşey bitmişti.İki göz yaşı çarşafa dökültü usulca...Aaron sabah uyandığında kendisine sarılmış kıza bakıp kalkmıştı.Çok uyuyamamıştı lakin kendini dinç hissediyordu.Duşunu alıp kotunu ve spor mavi bir gömlek giyip aşağı inmişti.Otel görevlilerinden birine ücret verip odaları için özel bir kahvaltı hazırlatmıştı.Bal gözlüsü dı şarda rahat etmiyordu biliyordu.Kah valtı hazır olana kadar otelin lobisinde gazeteleri incelemişti genç adam.Kadınların çoğunun bakışları üzerindeydi.Onların o anlamlı bakışları,vücutlarını gösterme çabaları umrunda değildi;tek düşün düğü gecedendir bıkmadan seviştiği güzel dilberindeydi.Gece aklına geldi ğinde tekrar zevkle dolduğunu hissetti genç adam.Otel görevlisinin onu çağırması düşüncelerini dağıtmasına yardımcı olmuştu. Kalkıp odaya girdiğinde görevliyi odada bulunan küçük mutfağa yönlendirdi. Görevliye bahşişini verip gönderdiğin de yatak odasına girdi genç adam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(...isra...)
RomanceHayatın acımasızlığıyla erkenden tanışmış;18 yaşında Irak'lı genç bir kız.. Babasını I.Körfez Savaşı'nda kaybeden,intikama susamış İngiliz bir Albay.. Bu aşkın bir sonu olabilir mi?? Şahşehriyar,Şehrazat'a tekrar aşık olabir mi?? Not:hikayemin bazı...