KISKANÇLIK

16 1 0
                                    

Yine onun yüzüyle uyandım, iyice sarılmıştı bana bu adamla uyanmaya alışmıştım sanki kapının yumruklanma sesiyle o da uyandı. Aşağı indiğimizde ajumma "kapıda bir adam var ve sizi soruyor içeri almayınca kapıyı yumruklamaya başladı" Ji Sub bana döndü ve tanıyıp tanımadığımı sordu. Lanet olsun ki tanıyordum hangi yüzle kapıma dayanıyordu ki "Ben hallederim" dedim. Kapıyı açtığımda şaşkınlıkla bana baktı çünkü o anda Ji Sub arkamdan sarılmıştı. "Senin ne yaptığını sanıyorsun yürü gidiyoruz" dedi ve kolumdan çekmeye başladı. Ji Sub da beni tuttu ve içeri fırlattı resmen sonra da kapıyı kapattı. Duyduğum sesle irkildim galiba ikisinden birisinin kafası kapıya vuruluyordu. Ama seslerini tam duyamıyordum kapıya yaklaştım Ji Sub "Bir daha benim kadınıma dokunursan o ellerini keser kıyma makinesinden geçirir mahalleye dağıtırım" dedi. Jong Suk ise "Sen bana hiç birşey yapamazsın ayrıca o benim bunu göreceksin" dedi. İçeri girdiğinde gözlerimi korkarak açtım aynı dışarı çıktığı gibiydi belli ki dayağı Jong Suk yemişti. Yukarı çıkmaya başladı ajummaya bunu kaynanama söylememesini tembihleyecektim ki o erken davranıp aramızda kalacağını söyledi. Yukarı çıktım ve üzerimi değiştirdim onun odasına girdiğimde kimse yoktu banyoya baktım orası da boştu ajumma "Aşağıda saunada yada büyük banyodadır oraya kafası dağınık olduğunda iner" dedi. Neden bu adamı bu kadar takıyordum ki içeri girdiğimde gözlerime inanamadım böyle birşey gerçek olamazdı gözlerimi çekmeye çalışsam da ona bakmak istiyordum adam resmen heykeldi kalbim yerinden çıkacaktı.

 Neden bu adamı bu kadar takıyordum ki içeri girdiğimde gözlerime inanamadım böyle birşey gerçek olamazdı gözlerimi çekmeye çalışsam da ona bakmak istiyordum adam resmen heykeldi kalbim yerinden çıkacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bütün gece bana sarıldığını düşününce içim titredi. Bana bakıp "Yine çok hoşuna gitti anlaşılan" dedi. Arkamı döndüm "Özür dilerim nerden haberi oldu bilmiyorum onunla konuşurum bi daha olmayacak böyle birşey" dedim. "Onu hala seviyor musun ona karşı içinde bişeyler var mı?" dedi. "Yatakta başkası ile bastığım adama mı o kadar da değil" yanımdan geçip gitti ama sanki rahatladı. Arabada hiç konuşmadık o da benimle birlikte indi "Bu gün işim yoktu sevgilim yanında kalcam" dedi. Herkes bize bakıyordu bi yere geçip oturdu ve izlemeye başladı öğlen olmadan işimiz bitmişti "Bu gün farklı bir gün olsun mu sevgilim" dedi. Kafamı salladım arabada "Annemin adamları ve o piçin ayarladığı adamlar peşimizde, bu gün sadece eğlenelim" dediğinde "Buna gerçekten ihtiyacım var" dedim. Gözlerimiz kilitlendi içimden birşey ona koşuyordu sanki bir kaç dakika öylece kaldık sonra güldü "Ya sen benim gizli fanım mısın yoksa" dedi. Gülmeye başladım tabi o da insan bu kadar kısa sürede biriyle bu kadar yakın olabilir miydi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

(Askıda)Zoraki Kaynana #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin