Bi bölüm can dostlarım Tuğba Haktanır Gizem Baykuş ve Leyla ma gelsin sizi çok seviyorum
Min Ah
"Ne dediğinin farkında mısın sen?" Bana onunla birlikte olmamı teklif ediyordu. Hemde bunu nerdeyse beni tehdit ederek istiyordu. Tamam anlıyordum ama ben bunu yapamazdım. "Olmaz" dedim. "Senin sırrını kimseye açmak istemiyorum beni zorlama bunu yapmak zorundasın" dedi. Kahretsin haklıydı ama yine de direnmek istiyordum. Kartını verdi ve "Iyi düşün" dedi. "Ben kimseyi zorlamam ama buna mecburum anlamanı bekleyemem ama yarın bitmiş olacak sürem" dedi. O uzaklaşırken beynim düşüncelerle savaşıyordu. Hemen Groo'yu aradım "Hemen gel mümkünse yanında bi de silah getir" endişelenmişti. Hemen yanımda bitecekti. Onun beni sahiplenmesi ve beni koruması hoşuma gidiyordu o varken başka hiç bi arkadaşa ihtiyaç yoktu. Başka arkadaşım olsa kıskanırdı zaten. Ona bir nefeste anlattım herşeyi "İyi yönünden bak bu reklam olacak senin için tek korktuğum annesi ama sen dayanıklı kızsın onu normal bi insan olarak düşün" dedi. Buna kendi bile inanmazken..
Ji Sub
Dün geceden beri pişmanlık duygusunu yenmeye çalışıyordum. Anneme telefonda yarın göreceksin demiştim. Onunla konuşup yapmaya mecbur değilsin özür dilerim demek istiyordum. Gri takımımı giyip siyah kravatımı taktım hiç bi zaman doğru düzgün yapamayacaktım. Onu aradım ve röportaj yerinden biraz geride buluşup birlikte gitmeyi teklif etti. Onu gördüğümde değişik bi kombin yapmıştı bu kadınlar bu kadar rengi karıştırmaktan ne anlıyordum bilmiyordum ama yine de yakışmıştı. İçeri girerken elimi tuttu ve o an flaşlar patlamaya başladı. Benden önce fark etmiş olmalıydı onları sonra yakalanmış gibi elini çekip koluma girdi. İnanamıyordum kabul etmişti resmen üç sorudan ikisi ilişki hakkındaydı. Bana döndü ve baktı çok güzel gülüyordu. Derin bi nefes aldı.
Min Ah
Evet işte başlıyorduk "İlişki hakkında çok yeniyiz ve daha üzerinde konuşulacak pek bi durum yok. Açıkçası denemeye karar verdik. Galiba onun çekim alanına giren kurtulamıyor" dedim. Herkes gülümseyerek bakıyordu onların bu kadar mutlu olmasına şaşırmıştım. Aceba sen bi de annesini gör bakışı mıydı bu ? Röportaj bitince biraz daha oturduk hemen ertesi gün annesinin yanına gitmemizi istiyordu kabul ettim bu benim kaçınılmaz sonumdu. Bu benim o geceki salaklığın yüzünden kendime verdiğim cezaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Askıda)Zoraki Kaynana #Wattys2016
Novela JuvenilModellik yapan So Ji Sub ve Shin Min Ah'ın yolları bir çekimde kesişir.So Ji Sub duymaması gereken şeyler duyar ve Shin Min Ah'ın büyük sırlarından birini öğrenir ve kimseye söylememesi karşılığında ona bi teklifte bulunur. Min Ah o kimsenin dayanam...