~Çiftlerimiz~
Levent & Göktuğ (B×B)
Barçın & Tafra (B×B)
Derin & Eslin (B×G)
Sine & Ticen (G×G)
Efza & Karmen (G×G)
(İsimlerin baş harflerini sırayla okuyup birleştirin. Böylece bu kitabı yazmaktaki amacımı öğrenmiş olacaksınız. 😀)
~Karakterler ve Özellikleri~
Levent: Sakin, içine kapanık, çabuk kırılan ve en önemlisi sevdiğine aşırı bağlanan bir karakterdir.
Göktuğ: Kıskanç, umursamaz ve kaba bir karakterdir. Başka bir deyişle bedeni insan ama ruhu öküzdür. Ve son olarak aşırı sex düşkünüdür.
♡♡♡♡♡♡
Barçın: Oldukça eğlenceli, şen şakrak, gülümsemeyi ve etrafındaki insanları neşelendirmeyi seven bir karakterdir. Dünyası karanlık olmasına rağmen kalbi ışıl ışıldır. Hisleri çok kuvvetlidir. Ve son olarak görme engellidir.
Tafra: Sert, konuşmaktan fazla hoşlanmayan, sevdiklerini asla paylaşmayan, aşırı kıskanç bir karakterdir. Sadece Barçın'a karşı davranışları iyidir. Uyuşturucu bağımlısıdır.
♡♡♡♡♡♡
Derin: Aşka inanmayan ve her gece başka biriyle olmaktan son derece memnun umursamaz bir karakterdir. Ama birini umursar ve ona değer verirse onu asla bırakmaz.
Eslin: Utangaç, daha önce sevgilisi olmamış, aşka inanan bir karakterdir. Derin'den hoşlanmaktadır. Fakat Derin'in karakterini bildiğinden ona açılmaya cesaret edememektedir.
♡♡♡♡♡♡
Sine: Tüm duyguları yoğun bir şekilde yaşayan, kıskanç bir karakterdir. Sevdiğine değer verir fakat hiçbir zaman bağlanmayı göze almaz.
Ticen: Hayatta en çok değer verdiği şey güvendir. Fazla seçicidir. Bu yüzden fazla sevgilisi olmamıştır. En nefret ettiği şey yalandır. İnatçı bir karakterdir.
♡♡♡♡♡♡
Efza: Aşırı baskın özellikleri olmayan, her duyguyu yeterli derecede yaşayan bir kızdır. Birine kolay değer verir. Fakat bağlanması zordur.
Karmen: Aşırı titiz ve çalışkan bir karakterdir. Durmak nedir bilmez. Eğlenmeye ve gezmeye fazla vakit harcamayı sevmez. Bunun yerine kitap okumayı tercih eder. Yalnız kalmaktan hoşlanır.
♡♡♡♡♡♡
Eğer bir insan milyonlarca insan arasından aşkını bulabiliyorsa bence;
A nlaşılmaz
Ş ansın
K endisidir.●●●●●●●●●●●●
Bir insanın karanlığı nasıl aydınlığa kavuşturulur?
Kıskançlık mı aşka boyun eğer yoksa aşk mı kıskançlığa?
Aşk bağımlı bir bedeni tedavi edebilir mi?
Farklı karakterdeki insanların ruhu nasıl uyumla dans edebilir?
Bir insan aşkı için en fazla neyi göze alabilir?
Aşık iki kalp karşılarına çıkan tüm engelleri aşabilir mi?
Hepsinin ve daha fazlasının cevabını bu kitapta bulabilirsiniz.
Bu kitap ile aşkı için savaşan ruhların ve bedenlerin gücüne şahit olacaksınız..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay ve Lezbiyen Okulu 2
Novela JuvenilBu kitap Gay ve Lezbiyen Okulu adlı kitabın ikinci kitabıdır. Fakat o kitaba bağlı olarak devam etmemektedir. Bu nedenle ilk kitap okunmadan da okunabilir. Herkese iyi okumalar. "HOMOFOBİKLER UZAK DURUN!" Yayımlanma tarihi 1 Ekim 2016. Gökkuşağı ser...