Çalan telefonunun sesiyle sevgilisine doladığı kollarından birini çekti Tafra ve telefonunu cebinden çıkartıp arayanın kim olduğuna baktı. Ekranda yazılı 'Batın' ismini görünce sevgilisine doladığı diğer kolunuda çekip Barçın'ın burnunun ucuna minik bir öpücük kondurdu ve "Hemen dönerim." deyip koltuktan kalktı.
Odadan çıkıp mutfağa geçtiğinde kapıyı da ardından kapattı ve telefonun cevapla tuşuna basıp kulağına götürdü.
Telefonu açar açmaz "Sana bir haberim var." diyerek direk konuya dalmıştı Batın.
"Ne haberi?"
"Barçın'ın hastalığını tedavi edecek bir yöntem bulundu. Kesin sonuca varılamasada ihtimal yüksek. Eğer gönüllü olarak bu işe girip sorumluluğu üstlenirseniz böyle bir tedavi yöntemini düşünebilirsiniz. Fakat bilmen gereken bir şey daha var. O da bu yöntemin henüz denekler üzerinde denenmiş olup hastalara henüz aktif olarak uygulanmaya başlanmamış olduğu.."
"Onun tekrar görebilmesi için her şeyi yaparım. Ben artık sevdiğim erkeğin karanlık dünyasını aydınlığa kavuşturmak istiyorum."
"Pekâlâ. Seçim sizin sonuçta. Tedavi Pensilvenya'da uygulanıyor ve maliyeti oldukça yüksek. Yanlış anlama dostum ama bu masrafın altından kalkabileceğini sanmıyorum. Sonuçta seni her konuda bilgilendirmek zorundayım."
"Parayı siktir et. Eğer tedavi gerçekten işe yarayacaksa bir şekilde bulurum nasıl olsa."
"Burda az bir paradan bahsetmiyoruz biliyorsun değil mi? Sen öğrencisin ve ne aile desteğin var ne de maddi bir gelir kaynağın. Barçın ile kaldığın ev bile kira. O evin kirasını vermekte ne kadar zorlandığına kendi gözlerimle şahit oldum. Ve şimdi kalkmış hallederim bir şekilde diyorsun. Ne şekilde halledeceksin? Anlatsana biraz.."
"Çok kafa ütülüyorsun Batın. Yardım edeceksen adam akıllı et. Yok etmeyeceksen başımın çaresine bakarım."
"Pekâlâ. Sana tedavi merkezinin mail adresini atarım böylece ayrıntılı bilgi de almış olursun."
"Tamam. Bekleyeceğim. "
"Umarım sizin için her şey güzel olur. Görüşürüz."
"Görüşürüz." dedikten sonra telefonu kapattı ve mutfaktan çıkıp tekrar oturma odasına, sevgilisinin yanına döndü genç adam.
Koltuğa oturup Barçın'ı tekrar kollarının arasına çektiğinde "Kim aradı?" diye sormuştu sevgilisi.
"Batın.." diyerek kısaca cevap verdiğinde "Yasemin nasılmış? Bebeğin cinsiyetini öğrenmişler mi?" diye sormuştu Barçın.
"İyiymiş. Bebeğin cinsiyetini de henüz öğrenmemişler. Bebek göstermiyormuş."
"Ufaklığa bak sen. Eee siz ne konuştunuz Barçın ile? Neden başka odaya geçip konuştun."
"Sana yalan söylemek istemediğimi biliyorsun. O yüzden ne konuştuğumuzu sana daha sonra anlatsam..?"
"Peki. Bir bildiğin vardır. Güveniyorum ben sana." dediğinde Tafra burnunu sevgilisinin saçlarına gömdü ve kokusunu derin derin içine çekti. O an bu kadar muhteşem bir sevgiliye sahip olduğu için ne kadar şanslı olduğunu bir kez daha hatırlattı kendine.
●●●●●●●●●●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay ve Lezbiyen Okulu 2
Ficção AdolescenteBu kitap Gay ve Lezbiyen Okulu adlı kitabın ikinci kitabıdır. Fakat o kitaba bağlı olarak devam etmemektedir. Bu nedenle ilk kitap okunmadan da okunabilir. Herkese iyi okumalar. "HOMOFOBİKLER UZAK DURUN!" Yayımlanma tarihi 1 Ekim 2016. Gökkuşağı ser...