*Leonard*
Ceva e putred la mijloc. Câțiva din oamenii ungurului patrulau în zonă. Ascuns în partea întunecată a grajdului, i-am lovit în spatele capului și au leșinat. I-am băgat într-un staul și am încuiat poarta. Am reușit să găsesc caii și le-am dat drumul, dar de ce ți-e frică nu scapi. Am auzit-o pe Ellie strigând în curte. Am luat o pușcă din perete și rămânând în întuneric m-am furișat să aud ce are de gând zăpăcita asta.
-Ungurule ! Sunt aici ! strigă ea.
-Domnișoară Karon, ce vă aduce pe aici la ora asta târzie ? întreabă ungurul și observ că are pușca prinsă de brâu.
-Lăsă dulcegăriile ! Știi bine de ce am venit ! Mai ai timp să te predai. Dă-ne caii înapoi și scapi ieftin ! Dacă nu ? spune focoasa mea cu părul albastru punându-și mâinile pe talie.
-Tu crezi că o fată, ca tine, mă poate opri ? Ai făcut o mare greșeală, târfo, că nu ai rămas acasă. Da, am furat caii, iar ieri seară ai avut noroc. Dar acum, nu va mai avea cine să meargă la poliție să mă predea. Ultimele cuvinte ? întreabă ungurul.
Am ieșit din ascunzătoare și ținând pușca îndreptată spre el spun :
-Dacă te atingi de iubita mea, te bortesc cu plumb.
Ungurul s-a întors să mă împuște, dar am fost mai rapid și am apăsat primul le trăgaci. Glonțul a intrat în umărul drept, iar el a căzut la pământ.
Sirenele poliției răsunau din depărtare, iar Ellie s-a apropiat de ungur.
-Nu aveți nici o dovadă ! Voi nega tot ! Voi spune că m-ați atacat ! strigă ungurul ținându-se de umăr.
-Vrei să auzi ultimele mele cuvinte ? Avem dovezi ! spune Ellie scoțând telefonul din buzunar.
Da, am furat caii, iar ieri seară ai avut noroc. Dar acum, nu va avea cine să meargă la poliție și să mă predea. Ultimele cuvinte ? se aude înregistrarea, iar ungurului îi cade fața.
Mașinile de poliție au intrat pe poartă, iar cât ai zice pește, Ellie a prezentat cazul pe scurt și dovezile. L-au luat pe ungur și l-au îndesat în mașina poliției. Ellie a venit lângă mine și îmi spune :
-Ai tras bine, dar nu sunt iubita ta.
-Nu strica momentul, zic luând-o de talie.
-Nu sunt iubita ta ! spune ea convinsă.
-Eu aș spune că ești. Ești iubita mea încăpățânată cu părul albastru, care s-a pus în pericol cu câteva minute înainte.
-Pericol ? Hai, lasă-mă ! zice ea dându-și ochii peste cap.
-Îți place să te joci cu focul ? Eu susțin că ce ai făcut a fost periculos.
-Dacă chiar vrei să ști, eram convinsă că vei apărea și mă vei proteja. Nu mă așteptam să ieși cu o pușcă, dar ... ce să zic ? zice ea privindu-mă în ochi.
-Teoretic, ai afirmat că ești iubita mea, zic eu strângând-o mai tare în brațe.
-Iar practic ? întreabă și observ cum îi sclipesc ochii.
-Mai vedem, spun și mă aplec să îi sărut buzele moi.
După ce i-am dat drumul frumoasei mele, am aflat că mai avem trei cai bonus, deoarece nu se știe cine e stăpânul lor. Ellie s-a întors spre pădure și a fluierat. Am înlemnit când am văzut-o pe Shadow venind la semnalul ei. S-a urcat pe cal și mi-a făcut semn să mă urc și eu. I-am spus să o ia înainte. A fluierat spre caii ceilalți și a luat-o la galop spre casă. Caii s-au ridicat pe picioarele din spate și s-au luat după ea. Unul din polițiști se uita la mine întrebător și șocat. Am ridicat din umeri și am pornit spre calul meu.
CITEȘTI
Bastarda și Aristocratul
RomanceEllie Karon, locuiește în periculosul oraș New York. A crescut cu legile strâzii în sânge.Frumoasă, ochi albaștri, iubitoare de motociclete. Dar soarta îi întoarce planul vieții cu 180°.La aniversarea ei de 20 de ani, află că face parte dintr-o fami...