ကံၾကမၼာ

793 78 4
                                    

Chanyeol အိမ္​မွာ​ေစာင္​့​ေနသည္​မို႔လို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ စက္​ဘီးကို အျမန္​နင္​းလာခဲ့သည္​။ စာ​ေမးပြဲ​ေတြ ​ေျဖၿပီး ​ေက်ာင္​းပိတ္​​ေနသည္​မို႔ Chanyeol ကြၽန္​​ေတာ္​့အိမ္​သို႔ ခဏခဏလာ​ေနသည္​။ ဒီ​ေန႔လည္​း သူ ထမင္​းဟင္​းခ်က္​ထားတယ္​တဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ​ေစာ​ေစာျပန္​လာဖို႔မွာလိုက္​သည္​။ အရမ္​းခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ခ်စ္​သူ​ေလး..
Yeol အ​ေၾကာင္​း​ေတြးလိုက္​ရင္​ အျမဲတမ္​း ျပံဳး​ေနတတ္​တဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို Chen က ႐ူး​ေနၿပီတဲ့...ဟုတ္​တယ္​ ႐ူးရင္​လည္​း႐ူးပါ​ေစ..ဂ႐ုမစိုက္​ဘူး ကြၽန္​​ေတာ္​ Yeol ကို အရမ္​းခ်စ္​တယ္​..​ေတြးရင္​းနဲ႔စက္​ဘီးနင္​းလာလိုက္​တာ အိမ္​​ေ႐ွ႕​ေတာင္​​ေရာက္​​ေနမွန္​းမသိလိုက္​ဘူး..
"ဟင္​.. ဘယ္​ကကားလဲ ၿပီး​ေတာ့ ဝတ္​စံုဆင္​တူနဲ႔လူ​ေတြ သက္​​ေတာ္​​ေစာင္​့​ေတြလိုလို..ဘာ​ေတြလားပဲ..ဘယ္​ကိုလာတာလဲ..မသိဘူးကြာ ဘယ္​သူ႔ဆီလာလာ Yeol ​ေစာင္​့​ေန​ေတာ့မယ္​ ျမန္​ျမန္​ သြားမွ"

"Yeol.. Yeol ya..ဟင္​!"
​ေလွကားမွ​ေျပးတက္​လာၿပီး အ​ေပၚ​ေရာက္​​ေတာ့ အိမ္​​ေ႐ွ႕မွာ ​ေရာက္​​ေနတဲ့လူ​ေတြ​ေၾကာင္​့ အ့ံဩသြားခဲ့သည္​။

"ဘယ္​သူ​ေတြလဲ..ဒီမွာ ဘာလုပ္​​ေနၾကတာလဲ "

"မင္​းက Wu Yifan လား"

လူႀကီးလူ​ေကာင္​းပံုစံနဲ႔ လူတစ္​​ေယာက္​က ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ​ေမးလာသည္​။

"ဟုတ္​ကဲ့ ဘယ္​သူလဲမသိဘူး"

"ငါက Chanyeol ရဲ႕ အ​ေဖပါ"

"ဗ်ာ..Yeol Yeol အ​ေဖ"

လူႀကီးက ​ေခါင္​းညိတ္​ျပၿပီး..

"မင္​းကို ​ေျပာစရာရွိတယ္​...Chanyeol က ဘယ္​သူလဲ ဘယ္​မိသားစုကလဲဆိုတာသိလား"

"ဟို..ကြၽန္​​ေတာ္​..မသိဘူး"

"Chanyeol က Park Group ရဲ႕ ဆက္​ခံသူပဲ"

"Park Group..korea ရဲ႕ Top 1 စီးပြား​ေရး Group ကို​ေျပာတာလား..ဒါ..ဒါဆို.."

ကြၽန္​​ေတာ္​အရမ္​းအံ့ဩကာ လန္​႔သြားၿပီး ဘာမွမ​ေျပာႏိုင္​​ေအာင္​ ျဖစ္​​ေနခဲ့တယ္​..Yeol ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ဘာလို႔.. ဘာလို႔ ဘာမွမ​ေျပာခဲ့တာလဲ..

ႏွင္​းမႈန္​ၾကားကႏွလံုးသားWhere stories live. Discover now