ထာဝရ

606 59 7
                                    

"chenchen ဒီမွာၾကည္​့ ၿပီးၿပီ😊"
"တူလဲမတူဘူး မင္​းဆြဲထားတာကလည္​း ႐ုပ္​ဆိုးလိုက္​တာ..."
"ဘယ္​မွာ႐ုပ္​ဆိုးလို႔လဲ...ဒီ​ေလာက္​ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​း​ေနတာကို"
ဆူပုတ္​ၿပီးျပန္​​ေျပာ​ေန​ေသာ သူ႔ကို chen အသဲယားစြာပါး​ေလးလိမ္​ဆြဲလိုက္​သည္​
"arigoo...ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းလိုက္​တာ ဝက္​​ေလးက်​ေနတာပဲ ငါ့လည္​းႏႈတ္​ခမ္​းနဲ႔ထိုးမိအံုးမယ္​..ဟားဟား"
"ya..ငါက ဝက္​မဟုတ္​ဘူး မင္​းကသာ အာျဗဲစိန္​...ကဲဟယ္​..ကဲဟယ္​...​ေနာက္​တစ္​ခါမဆြဲ​ေပး​ေတာ့ဘူး..လဒျဗဲစိန္​​ေကာင္​"
ပန္​းခ်ီဆြဲစာအုပ္​ျဖင္​့တစ္​ဖုန္​းဖုန္​း႐ိုက္​ကာ​ေျပာ​ေန​ေသာသူ...တဟားဟားျဖင္​့သ​ေဘာက်ကာရီ​ေနတဲ့ chen တို႔ကိုၾကည္​့ကာ xiumin သ​ေဘာက်​ေနသည္​...
"..."
အနားသို႔​ေရာကိလာတဲ့သူတစ္​​ေယာက္​​ေၾကာင္​့ chen ရီ​ေနရာက​ေနရပ္​သြားၿပီး...
"chanyeol...မင္​းဘယ္​လိုလုပ္​​ေရာက္​လာတာလဲ..မင္​း"
chen ရဲ႕လက္​ကိုဆြဲကာ xiumin တားလိုက္​သည္​...
"chanyeol..."
yifan ​ေရရြတ္​လိုက္​သည္​...chen နဲ႔ xiumin yifan ကိုအျမန္​ၾကည္​့လိုက္​မိၾကသည္​...chanyeol ကို​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​​ေလးၾကည္​့ကာ​ေန​ေသာ yifan...ဝမ္​းနည္​းမႈ​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈျဖင္​့တုန္​လႈပ္​စြာၾကည္​့ရင္​းမ်က္​ရည္​မ်ားက်လာ​ေသာ chanyeol အား chen ဆြဲ​ေခၚသြားလိုက္​သည္​...
"hyung သူက ဘယ္​သူလဲဟင္​...ကြၽန္​​ေတာ္​သူ႔ကို​ေတြ႔ရတာ ဒီနား​ေလးကအရမ္​းနာလာတယ္​...ဟင္​့..ဟင္​့"
ရင္​ဘက္​​ေလးဖိကာ႐ိႈက္​လိုက္​တဲ့ yifan ကို xiumin ဖက္​ထားလိုက္​ၿပီး ​ေက်ာ​ေလးပြတ္​​ေပး​ေနရင္​း သူပါမ်က္​ရည္​က်လာမိသည္​...

လူ႐ွင္​းတဲ့​ေနရာ​ေရာက္​​ေတာ့မွဆြဲလာတဲ့ chanyeol လက္​ကိုလႊတ္​လိုက္​ၿပီး သက္​ျပင္​းခ်ကာ...
"မင္​းဒီ​ေနရာကိုဘယ္​လိုသိလာတာလဲ...ဘာ​ေၾကာင္​့​ေရာက္​လာတာလဲ...မင္​းဒီကိုမလာသင္​့ဘူး မင္​းျပန္​​ေတာ့"
"chen ငါ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္...ငါ..ငါ့ကိုသူနဲ႔​ေတြ႔ခြင္​့​ေပးပါ...​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​"
"..."
"chen ငါသူနဲ႔​ေတြ႔ရမွျဖစ္​မွာ ငါသူ႔ကို​ေတာင္​းပန္​ရအံုးမယ္​ သူ႔ကို​ေျပာစရာ​ေတြအမ်ားႀကီးပဲ"
"မင္​းက သူ႔ကိုဘာ​ေျပာခ်င္​​ေသးလို႔လဲ...​ေတာင္​းပန္​​ေတာ့​ေကာဘာထူးမွာမို႔လို႔လဲ"
"ငါ့ရဲ႕အမွား​ေတြအတြက္​ ငါသူ႔ကိုျပန္​​ေပးဆပ္​ရအံုးမယ္​...သူ႔အနားမွာ႐ွိ​ေနခ်င္​တယ္​...မဟုတ္​ရင္​ငါ့ရင္​​ေတြကြဲထြက္​ၿပီး​ေသရလိမ္​့မယ္​...ငါ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ chen ရယ္​ သူနဲ႔​ေတြ႔ခြင္​့​ေပးပါ..."
"ျပန္​တာ​ေကာင္​းမယ္​...ဘာမွထူးလာမွာမဟုတ္​ဘူးမျဖစ္​ႏိုင္​ဘူး chanyeol"
"ဘာလို႔မျဖစ္​ႏိုင္​ရမွာလဲ ဘာ​ေၾကာင္​့လဲ...ဘာ့​ေၾကာင္​့လဲလို႔"
"သူ မင္​းကိုမသိဘူး.."
"ဟင္​..."
chanyeol အံ့ဩသြားသည္​...
"yifan မင္​းကို မမွတ္​မိဘူး မသိဘူး သူ႔မွတ္​ဥာဏ္​က ၁၀ႏွစ္​သားအရြယ္​အသိပဲ႐ွိတယ္​..."
Chanyeol ထိန္​႔လန္​႔စြာျဖင္​့​ေခါင္​းကိုျဖည္​းညင္​းစြာခါလ်ွက္​
"ဘာ...မ..မ..ျဖစ္​ ႏိုင္​ဘူး"
​ေနာက္​သို႔ဆုပ္​ကာလဲက်သြား​ေလသည္​..chen စိတ္​မ​ေကာင္​းစြာမ်က္​ရည္​မ်ားဝဲလ်က္​ chanyeol ကိုၾကည္​့​ေနသည္​...
"မဟုတ္​ဘူး..မဟုတ္​ဘူး...ညာ​ေနတာ..မင္​းလိမ္​​ေနတာ chen ငါ့ကိုသူနဲ႔​ေတြ႔မွာစိုးလို႔လိမ္​​ေနတာမို႔လား မျဖစ္​ႏိုင္​ဘူး ငါမယံုဘူး မင္​းလိမ္​​ေနတာ"

ႏွင္​းမႈန္​ၾကားကႏွလံုးသားWhere stories live. Discover now