​ေနရာတစ္​ခု

562 58 15
                                    

"Congratulations ပါ Chen"
"​ေက်းဇူးပဲကြာ..ငါ့သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ..ကဲ လိုတာ႐ွိရင္​လည္​းမွာၾက.."
"hyung ကြၽန္​​ေတာ့သူငယ္​ခ်င္​းကိုအပ္​တယ္​​ေနာ္​.."
Suho က Xiumin ကိုၾကည္​့ၿပီး​ေျပာလိုက္​သည္​..
"စိတ္​ခ်ပါကြာ..မင္​းတို႔ကလည္​း..hyung ကငါ့ကိုအရမ္​းခ်စ္​တာ​ေလ😘"
Chen က​ေျပာၿပီး xiumin ပါး​ေလးကိုနမ္​းလိုက္​တယ္​..xiumin က ျပံဳးၿပီး chen ကို ၾကည္​့ကာ
"hyung က chen ကို ကိုယ္​့ကိုယ္​ကိုထက္​ ပိုတန္​ဖိုးထားၿပီးခ်စ္​တယ္​😘"
"အမယ္​​ေလး ​ေတာ္​ၾကပါ​ေတာ့ ငါတို႔ထဲက တစ္​ဦးထဲ​ေသာလူပ်ိဳႀကီး ႐ွက္​သြားပါ​ေတာ့မယ္​ အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​မွကဲၾက.."
luhan က​ေျပာၿပီးရီ​ေန​ေလသည္​..
"တကယ္​ အိမ္​​ေရာက္​ရင္​ ကဲရမွာ​ေပါ့..ဟုတ္​လား lu hyung😉"
sehun က luhan ရဲ႕ လက္​​ေမာင္​းကိုဖက္​ၿပီး ပုခံုး​ေပၚ​ေခါင္​းတင္​ကာ​ေျပာ​ေတာ့ အကုန္​လံုးဝိုင္​းရီၾကကာ luhan ႐ွက္​႐ွက္​နဲ႔ sehun ဗိုက္​​ေခါက္​ကိုလိမ္​ဆြဲလိုက္​သည္​..
"hun ဘယ္​လိုျဖစ္​​ေနလဲ မူး​ေနရင္​​ေအး​ေဆး​ေန"
"lay အရမ္​းမ​ေသာက္​နဲ႔​ေနာ္​..အျပန္​က်ရင္​မတြဲႏိုင္​ဘူး..ဒီအတိုင္​းထားခဲ့မွာ"
suho lay ကို​ေျပာလိုက္​သည္​..
"chanyeol မင္​း​ေကာပဲ ဒီ​ေန႔ဒ႐ိုက္​ဘာမပါဘူးမလား.."
"အင္​း..ငါနည္​းနည္​းပဲ ​ေသာက္​မွာပါ..chen နဲ႔ xiumin hyung တို႔ ​ေပါင္​းဖက္​ျခင္​းအတြက္​ဂုဏ္​ယူပါတယ္​.."
"​ေက်းဇူးပါပဲ chanyeol ရယ္​ "
xiumin က​ေျပာလိုက္​သည္​..
သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ​ေသာက္​လာလိုက္​တာတျဖည္​းျဖည္​းနဲ႔​ေရခ်ိန္​ကိုက္​လာသည္​...
"​chanyeol မင္​းလည္​း ဘယ္​​ေတာ့လဲ ငါတို႔ကိုႀကိဳ​ေျပာအံုး"
lay က​ေျပာလိုက္​သည္​..
"yifan ကို သတိရလိုက္​တာ ဒီအခ်ိန္​မွာ သူ႐ွိရင္​အားလံုးျပည္​့စံုသြားၿပီ"
suho ရဲ႕စကား​ေၾကာင္​့ အားလံုးမ်က္​လံုးျပဴးကာ suho ကို လွမ္​းၾကည္​့လိုက္​ၾကသည္​..lay တစ္​​ေယာက္​ suho ရဲ႕ပါးစပ္​ကိုလက္​ျဖင္​့အျမန္​ပိတ္​လိုက္​​ေလသည္​...
chen တစ္​​ေယာက္​ တစ္​​ေျဖး​ေျဖးနဲ႔ မ်က္​ရည္​မ်ားက်လာသည္​ကို သုတ္​လိုက္​ၿပီး chanyeol ကို ၾကည္​့လိုက္​သည္​...
"chanyeol မင္​း yifan ကို အခုခ်ိန္​ထိခြင္​့မလႊတ္​ႏိုင္​​ေသးဘူးလား...အခုသူမ႐ွိ​ေတာ့ဘူး​ေလ..မင္​း​ေၾကာင္​့..သူ..သူ..yifan အရမ္​းသနားဖို႔​ေကာင္​းတယ္​..မင္​းအတြက္​ သူဘာ​ေတြလုပ္​ခဲ့လဲဆိုတာ မင္​းမသိဘူး...မင္​း​ေၾကာင္​့ သူဘယ္​​ေလာက္​ရင္​နာခဲ့ရလဲ ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ခံစားခဲ့ရလဲဆိုတာ...သူ႔အတြက္​မ​ေတြးပဲ အျမဲတမ္​းမင္​းအတြက္​ပဲ​ေတြး​ေပး​ေနခဲ့တာ..မင္​းအတြက္​ပဲ အားလံုးလုပ္​​ေပးခဲ့တာ..အခု​ေတာ့😭"
chen ကို xiumin က တားလိုက္​ကာ
"chen ya.. yifan ကို ကတိ​ေပးခဲ့တယ္​​ေလ...​ေတာ္​​ေတာ့ မ​ေျပာနဲ႔​ေတာ့"
ကတိ ဘာကတိလဲ..chen yifan ကိုဘာကတိ​ေပးခဲ့တာလဲ ကြၽန္​​ေတာ္​ အရမ္​းသိခ်င္​မိတယ္​..
"ကတိ ဘာကတိလဲ..chen yifanနဲ႔ ဘာကတိ​ေပးခဲ့တာလဲ ​ေျပာျပစမ္​းပါ..ငါမသိတဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြ႐ွိတယ္​မလား..​ေျပာျပစမ္​းပါ "
chanyeol တစ္​​ေယာက္​ chen ကို ​ေျပာလိုက္​သည္​..
"အခုမွ​ေျပာ​ေတာ့​ေကာ ဘာထူးမွာလဲ...မင္​း အရမ္​းရက္​စက္​တယ္​...သနားဖို႔​ေကာင္​းလိုက္​တဲ့ ငါ့သူငယ္​ခ်င္​း​ေလး...မင္​းနဲ႔လမ္​းခြဲၿပီး​ေနာက္​ပိုင္​း သူဘာ​ေတြျဖစ္​ခဲ့လဲဆိုတာ...သူဘာ​ေၾကာင္​့မင္​းနဲ႔ လမ္​းခြဲခဲ့လဲဆိုတာ...😭"
chen ဆက္​မ​ေျပာႏိုင္​​ေတာ့ပဲ ငို​ေနမိတယ္​..suho နဲ႔ lay လည္​း စိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​ၿပီး ငိုခ်င္​​ေနၾကသည္​...xiumin က​ေတာ့ chen ကို ရင္​ခြင္​ထဲထည္​့ကာ ႏွစ္​သိမ္​့​ေပး​ေနသည္​..
"​ေတာ္​ၾက​ေတာ့ chen မင္​းလည္​းမငုိနဲ႔​ေတာ့ ဒီ​ေန႔က မင္​းရဲ႕မဂၤလာဦး​ေန႔​ေလ..​ေပ်ာ္​​ေနရမယ္​့အခ်ိန္​မွာ ၿပီးခဲ့တဲ့ကိစၥ​ေတြကို မ​ေျပာနဲ႔​ေတာ့.."
luhan က ​ေျပာၿပီး chanyeol ကို
"chanyeol မင္​းလည္​းမ​ေသာက္​နဲ႔​ေတာ့ ကား​ေမာင္​းရအံုးမွာ ဘာမွစဥ္​းစားမ​ေနနဲ႔ ၿပီးခဲ့တာ​ေတြလည္​းၿပီးခဲ့ၿပီပဲ..​ေလးႏွစ္​​ေတာင္​ၾကာခဲ့ၿပီ...အခုမွျပန္​​ေျပာ​ေနလို႔ ဘာမွမထူးဘူး ဟုတ္​ၿပီလား..."
luhan က ​ေျပာၿပီးခုနကအ​ေျခအ​ေနကိုျပန္​ထိန္​းလိုက္​​ေသာ္​လည္​း သူ႔စိတ္​ထဲမွာလည္​း ​ေတာ္​​ေတာ္​ခံစား​ေနရသည္​..yifan နဲ႔ chanyeol အ​ေၾကာင္​းကို ​ေတြးမိတိုင္​းစိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​ရသည္​...

ႏွင္​းမႈန္​ၾကားကႏွလံုးသားHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin