လြမ္​းဆြတ္​ျခင္​း

604 57 17
                                    

"ဟင္​...😳"
"ဒါ..ဒါက...😳"
လက္​ထဲကစာအုပ္​ကို တုန္​ယင္​စြာၾကည္​့မိလိုက္​သည္​...
"အာ...အဲ့ဒါ ဦးဦးစာအုပ္​​ေနမွာ ဦးငယ္​...😀"
​ေဘးမွာ႐ွိတဲ့ ဂြၽန္​​ေလးက ျပန္​​ေျဖကာ လြယ္​အိတ္​ထဲသို႔စာအုပ္​မ်ားထည္​့ၿပီး ​ေက်ာင္​းသြားဖို႔ျပင္​ဆင္​​ေန​ေလသည္​...
"ဦးဦး? ..""
အထိတ္​တလန္​႔ျဖင္​့ကြၽန္​​ေတာ္​​ေရြရြတ္​ၿပီး သိခ်င္​စိတ္​ျဖင္​့...
"ဘယ္​က ဦးဦးလဲ ဂြၽန္​​ေလး..."
"ဆရာဝန္​ဦးဦး​ေလ...ဦးဦး Yifan😊"
ဘာ..ဘယ္​သူ...ကြၽန္​​ေတာ္​အရမ္​းအ့ံဩသြားရသည္​...
"Yi..Yifan...ဟုတ္​လား..ဂြၽန္​​ေလး😳"
"ဟုတ္​တယ္​​ေလ ဦးငယ္​ရဲ႕..ဦးဦး သူအားလပ္​ရက္​ရတိုင္​းဒီကိုလာ​ေနၾက..ရြာမွာ႐ွိတဲ့သူ​ေတြကို အခမဲ့​ေဆးလာကု​ေပး​ေနၾက​ေလ...မလာတာ​ေတာင္​​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကာ​ေနၿပီ...သား​ေတာင္​ ဦးဦးကိုသတိရ​ေနတာ..."
ကြၽန္​​ေတာ္​ဘာမွျပန္​မ​ေျပာႏိုင္​​ေတာ့​ေအာင္​ျဖစ္​​ေနရသည္​...သူ..သူ ဒီကိုလာ​ေနၾကတဲ့...
"ဦးဦးကအရမ္​း​ေတာ္​တာ..ဦးငယ္​ရဲ႕..သူလာတိုင္​းသားကို​ေဆးပညာနဲ႔ပတ္​သက္​ၿပီး ​ေျပာျပ​ေနၾက...သားကဦးဦးလိုဆရာဝန္​ႀကီးျဖစ္​​ေအာင္​လုပ္​မွာ😊...သား​ေက်ာင္​းသြား​ေတာ့မယ္​...ဦးငယ္​ တာ့တာ😊"
ဂြၽန္​​ေလးထြက္​သြား​ေတာ့ အခန္​းထဲမွာကြၽန္​​ေတာ္​တစ္​​ေယာက္​ထဲ ငိုင္​ၿပီးက်န္​​ေနခဲ့သည္​...
"oppa...oppa...ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ"
Baekki Chanyeol ပုခံုးကိုကိုင္​၍လႈပ္​လိုက္​သည္​...
"ငယ္​​ေလး..​ေအာ္​...ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးဒီ​ေရာက္​​ေနတာကို..."
"unnie oppa ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲမသိဘူး.."
Baekki အထိတ္​တလန္​႔ျဖင္​့ လွမ္​း​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ noona က အခန္​းထဲအျမန္​ဝင္​လာၿပီး ကြၽန္​​ေတာ့​ေဘးနားထိုင္​လိုက္​ၿပီး...
"ဘာျဖစ္​လို႔လဲ...baek... ငယ္​​ေလး..ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ"
ကြၽန္​​ေတာ္​ လက္​ထဲကစာအုပ္​ကို noona ကို​ေပးလိုက္​သည္​...noona အရမ္​းလန္​႔သြားၿပီး မ်က္​ႏွာပ်က္​သြားသည္​...
"ဒါ..ဒါက..ငယ္​​ေလး ဒါက​ေလ...noona ​ေျပာျပမယ္​...အထင္​မလြဲနဲ႔​ေနာ္​..ငယ္​​ေလး"
"ဘာျဖစ္​တာလဲ unnie ဒီစာအုပ္​က ဘာလဲ"
Baekki ​ေမးလိုက္​သည္​...
"ငယ္​​ေလး..noona တို႔ အျပင္​မွာသြား​ေျပာရ​ေအာင္​...baek ဒီမွာခဏ​ေနခဲ့​ေနာ္​..."
"ဘာျဖစ္​လို႔လဲ unnie ဘာကိစၥမို႔လို႔လဲ baek ကိုမသိ​ေစခ်င္​တာလဲ...oppa က​ေကာ ဒီစာအုပ္​​နဲ႔ဘယ္​လိုပတ္​သက္​​ေနတာလဲ..."
"Baek ၿပီးက်မွ​ေျပာျပမယ္​..ခဏ​ေနခဲ့​ေနာ္​"
ထြက္​သြားတဲ့ chanyeol တို႔​ေမာင္​ႏွမႏွစ္​​ေယာက္​ကိုၾကည္​့ၿပီး သိခ်င္​စိတ္​မ်ားျဖင္​့က်န္​ခဲ့​ေလသည္​...

ႏွင္​းမႈန္​ၾကားကႏွလံုးသားOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz