ကံတရား

558 53 14
                                    

"ဟင္​..."
​Baekဆ္ီသို႔လာရာအခန္​းထဲ၌ Baek ကိုမ​ေတြ႔ပဲ သူ႔ကိုသာ​ေတြ႔​ေလသည္​..
"အဆင္​​ေျပရဲ႕လား ​ေခါင္​း​ေကာကိုက္​​ေန​ေသးလား..မင္​း မ​ေန႔က​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားသြားတယ္​..ငါ"
"Baek ဘယ္​သြားလဲ ​ေဒါက္​တာ.."
သူ​ေျပာမယ္​့စကား​ေတြကိုမၾကားခ်င္​လို႔စကားျဖတ္​​ေျပာလိုက္​​ေတာ့မ်က္​ႏွာနည္​းနည္​းပ်က္​သြားတဲ့သူ႔ကို​ေတြ႔လိုက္​ရတယ္​..
"Baek အျပင္​ကို​ေလညႇင္​းခံဖို႔ခဏထြက္​သြားတယ္​"
Kris ​ေျပာၿပီးအခန္​းျပင္​သို႔ထြက္​ရန္​အျပင္​..
"Yeol..​ေနာက္​တစ္​ခါအဲ့​ေလာက္​အမ်ားႀကီးမ​ေသာက္​နဲ႔ က်န္​းမာ​ေရးအတြက္​မ​ေကာင္​းဘူး.."
Chanyeol ဆီလွည္​့ၿပီး​ေျပာလိုက္​သည္​..
"မင္​းကဘာမို႔လို႔ငါ့ကိုလာ​ေျပာ​ေနရတာလဲ..ဘာလဲငါနဲ႔ျပန္​တြဲခ်င္​​ေနတာလား..မင္​းပိုက္​ဆံလို​ေနျပန္​ၿပီလား.."
Chanyeol ​ေျပာလိုက္​တဲ့စကား​ေၾကာင္​့ Kris အံ့ဩစြာသူ႔ကိုၾကည္​့​ေနမိတယ္​..
"Yeol..မင္​း...မင္​းဘာ​ေျပာလိုက္​တယ္​.."
"ဟုတ္​တယ္​​ေလ...မင္​းအခုခ်ဴစရာလူမ႐ွိဘူးမလား..ငါ့အ​ေဖဆီကပိုက္​ဆံ​ေတြယူၿပီး​ေတာ့​ေကာင္​းစား​ေနၿပီထင္​တာ...ဟက္​..အခုထိအဲ့ဒီအိမ္​စုတ္​​ေလးမွာပဲ​ေန​ေနတာ...ဘာလဲ ​ေနာက္​လူ​ေတြကိုလည္​းအဲ့ဒီအိမ္​စုတ္​​ေလးဗန္​းျပၿပီးသနား​ေအာင္​လုပ္​ၿပီးရင္​မင္​းရဲ႕အလိမ္​အညာစကား​ေတြနဲ႔သိမ္​းသြင္​း​ေနတာလား..ဟားဟား..Wu Yifan မင္​းအခုထက္​ထိ​ေအာက္​တန္​းက်တုန္​းပဲ​ေနာ္​..မထင္​ရဘူး ႐ုပ္​က​ေလးသနားကမားနဲ႔လုပ္​စား​ေနတာ..."
Yifan အလြန္​အ့ံဩၿပီး..
"Yeol.. မင္​း..မင္​း..ငါ့ကို.."
"ငါ့အ​ေဖရဲ႕ပိုက္​ဆံ​ေတြနဲ႔​ေဒါက္​တာဘြဲ႔ရထားတဲ့မင္​းကို ငါရြံတယ္​..မင္​း​ေၾကာင္​့ငါခံစားခဲ့ရတာ​ေတြ ငါ့ဘဝရဲ႕ ငါ့ရဲ႕အခ်စ္​..ငါ့ရဲ႕ႏွလံုးသား..ငါ့ရဲ႕အိမ္​မက္​..အားလံုးကိုမင္​းဖ်က္​ဆ္ီးခဲ့တယ္​..ငါ့ကို​ေသရာပါဒဏ္​ရာဒဏ္​ခ်က္​​ေတြနဲ႔မင္​းစြန္​႔ပစ္​ခဲ့တယ္​..မင္​းရဲ႕အရမ္​းခ်စ္​ပါတယ္​ဆိုတဲ့အလိမ္​အညာစကား​ေတြကိုယံုခဲ့မိလို႔ ငါ့ရဲ႕ႏွလံုးသားနာက်င္​ခဲ့ရတယ္​..မင္​းျပန္​ၿပီးငါ့ဆီျပန္​လာမလားလို႔ အ႐ူးတစ္​​ေယာက္​လိုပဲ ​ေမ်ွာ္​လင္​့ခဲ့တယ္​.."
"Yeol..ငါ..ငါ ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​..ဒါ​ေပမယ္​့ မင္​းကို ငါတကယ္​"
"မင္​းငါ့ကိုမ​ေတာင္​းပန္​နဲ႔ ငါလက္​မခံဘူး..."
"Yeol.."
Kris Chanyeol လက္​ကိုလွမ္​းကိုင္​လိုက္​ၿပီး..
"ငါ..အျပစ္​​ေတြအတြက္​မင္​းဆီမွာခြင္​့လႊတ္​ခံရဖို႔မ​ေမ်ွာ္​လင္​့ပါဘူး..မင္​းအဲ့​ေလာက္​ထိခံစားခဲ့ရတာ​ေတြအတြက္​ ငါလည္​းထပ္​တူခံစားရတယ္​..ငါ မင္​းကိုတကယ္​ခ်စ္​ခဲ့ပါတယ္​..အခုထိ"
"​ေတာ္​ၿပီ..ငါ့ကိုဘာမွဆက္​မ​ေျပာနဲ႔..မင္​းကိုငါမုန္​းတယ္​...မင္​းကိုခ်စ္​​ေန​ေသးတဲ့ငါ့ႏွလံုးသားကိုလည္​းမုန္​းတယ္​..မင္​းကို​ေမ့ႏိုင္​​ေအာင္​ႀကိဳးစားတုိင္​းငါဘယ္​​ေလာက္​နာက်င္​ပင္​ပန္​းခဲ့ရလဲ မင္​းမသိဘူး..မင္​းကို​ေတြ႔ခ်င္​လြန္​းလို႔သတိရလြန္​းလို႔ ႐ူးမတတ္​ျဖစ္​ခဲ့ရတာ​ေတြ အိပ္​​ေပ်ာ္​ဖို႔ဆိုတာ​ေမ့​ေလ်ာ့​ေနခဲ့တဲ့ ငါ့ရဲ႕ည​ေတြ...ငါျပန္​မစဥ္​းစားခ်င္​ဘူး နာက်င္​ခဲ့ရတဲ့အတိတ္​​ေတြကို...ျပန္​လဲမလိုခ်င္​ဘူး...အခု​ေမ့ႏိုင္​ခဲ့ၿပီ...အားလံုးကို​ေမ့ထားႏိုင္​ခဲ့ၿပီ...အနာက်က္​​ေနၿပီျဖစ္​တဲ့ ငါ့ရဲ႕ႏွလံုးသားဒဏ္​ရာ​ေတြကို ျပန္​မဆြပါနဲ႔...​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ မင္​းျပန္​မလာပါနဲ႔..."
Chanyeol မ်က္​ရည္​မ်ားက်ဆင္​းလ်ွက္​ Kris ကိုၾကည္​့ၿပီး​ေျပာ​ေနခဲ့သည္​..Kris သူ႔ရဲ႕ရင္​ဘတ္​​ေလးကိုဖိၿပီး ထပ္​တူငို​ေနမိသည္​...Yeol သူဘယ္​​ေလာက္​ခံစားခဲ့ရသလဲ..သူသိသည္​..သူလည္​း​ေန႔စဥ္​နဲ႔အမ်ွနာက်င္​ခဲ့ရတာပဲ​ေလ...သူသိပ္​ခ်စ္​ရတဲ့ခ်စ္​သူ...သူကိုယ္​တိုင္​စြန္​႔ပစ္​ခဲ့တဲ့အတြက္​ အျပစ္​ဒဏ္​အျဖစ္​ ႏွလံုးသားရဲ႕နာက်င္​မႈ​ေတြကို အခုထက္​ထိရ႐ွိ​ေနတုန္​းပဲ​ေလ...Yeol ဘယ္​​ေလာက္​ထိခံစားခဲ့ရလဲဆိုတာ...
"အခု...အခု​ေျပာတာ​ေတြက အမွန္​​ေတြပဲလား.."
အသံလာရာ တံခါး​ေပါက္​ဆီသို႔ ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးၾကည္​့မိတဲ့အခါ အံ့ဩစြာျဖင္​့ မ်က္​လံုး​ေလးမ်ားဝိုင္​းစက္​​ေနၿပီးမ်က္​ရည္​မ်ားက်ကာ ရင္​ဘတ္​​ေလးကိုဖိၿပီးရပ္​​ေနတဲ့ Baek ကို​ေတြ႔လိုက္​သည္​...
"Baekki..."
"Baek.."
"​ေမး..​ေမး..​ေန..တာ..ကို ​ေျဖ ​ေလ..."
​ေျပာၿပီးလဲက်သြားတဲ့ သူမကို Chanyeol အျမန္​လွမ္​းထိန္​းလိုက္​ကာ...ဘာမွာမ​ေျပာႏိုင္​ပဲျဖစ္​​ေနသည္​...
"Baekki..."
"Baek သတိထားအံုး​ေလ..သူ႔ကိုကုတင္​​ေပၚတင္​လိုက္​ပါ.."
Chanyeol Baek ကို​ေပြ႔ခ်ီကာကုတင္​​ေပၚတင္​လိုက္​သည္​..
"oppa...​ေမး ​ေန တာ ကို ​ေျဖ​ေလ"
အသံတုန္​တုန္​ယင္​ယင္​နဲ႔ Baek ​ေျပာလိုက္​ၿပီး Chanyeol ရဲ႕ ရင္​ဘတ္​က အက်ႌစကိုဆုပ္​ကိုင္​ၿပီး ထပ္​​ေျပာလိုက္​ၿပီး မ်က္​လံုးတို႔ပိတ္​ကာ ၿငိမ္​သက္​သြား​ေလသည္​..
"Baekki... Baekki... သတိထားအံုး​ေလ..."
Chanyeol Baek ရဲ႕ပါး​ေလးကိုကိုင္​ၿပီး​ေအာ္​​ေနမိသည္​...Kris Baek ကိုအျမန္​စမ္​းသပ္​ကာ...
"ဟင္​..ႏွလံုးမခုန္​​ေတာ့ဘူး..."
"ဘာ​ေျပာတယ္​...Baekki...အဲ့ဒါမင္​း​ေၾကာင္​့ပဲ Yifan.."
ငိုၿပီး​ေျပာ​ေနတဲ့ Chanyeol ကို အျမန္​တြန္​းထုပ္​ၿပီး Baek ရဲ႕ ရင္​ဘတ္​ကိုဖိကာ ႏွလံုးခုန္​​ေအာင္​အျမန္​ဆံုးလုပ္​​ေနရင္​း...
"Yeol တစ္​ျခားက်ဆရာဝန္​​ေတြကိုျမန္​ျမန္​သြား​ေခၚအ​ေရး​ေပၚအခန္​းထဲ အခုပို႔ရမယ္...ျမန္​ျမန္​သြား"
Chanyeol လ်င္​ျမန္​စြာ ​ေျပးထြက္​သြားသည္​..

ႏွင္​းမႈန္​ၾကားကႏွလံုးသားWhere stories live. Discover now