​ေနာက္​ဆံုးႏွလံုးသား

938 70 17
                                    

"​ေအးတယ္​...အိမ္​ထဲဝင္​ရ​ေအာင္​​ေနာ္​...​ေနမ​ေကာင္​းျဖစ္​လိမ္​့မယ္​ fanfan..."
"..."
"လာပါ...လိမၼာပါတယ္​ ​ေနလည္​းဝင္​​ေတာ့မယ္​"
သဲ​ေသာင္​ျပင္​​ေပၚထိုင္​​ေနတဲ့ သူ႔ကိုဆြဲမလိုက္​​ေတာ့ မ်က္​ႏွာငယ္​​ေလးနဲ႔ၾကည္​့လာသည္​...
"ဟင္​့😢 မျပန္​ခ်င္​​ေသးဘူး...သူလာ​ေအာင္​​ေစာင္​့အံုးမွာ"
"..."
ကြၽန္​​ေတာ္​ဝမ္​းနည္​းမႈမ်ားလိႈက္​တက္​လာကာ က်လာမည္​့မ်က္​ရည္​ကိုထိန္​းထားလိုက္​သည္​..
"မနက္​ျဖန္​မွလာ​ေစာင္​့ရ​ေအာင္​​ေနာ္​...Yeol က မနက္​ျဖန္​မွလာမွာတဲ့"
"ဟုတ္​လို႔လား...Yeol က ဒီ​ေန႔လာမယ္​လို႔​ေျပာထားတာ hyung ရဲ႕"
"hyung ကိုဖုန္​းဆက္​တယ္​ မနက္​မွလာမယ္​တဲ့.."
မ်က္​ႏွာ​ေလးညႇဳိးႏြမ္​းသြားတဲ့သူ...ကမ္​း​ေပးထားတဲ့ကြၽန္​​ေတာ့လက္​​ေလးကိုဆြဲကာ အိမ္​သို႔ျပန္​လာလမ္​းတစ္​​ေလ်ွာက္​ ​ေနာက္​ဆံမတင္​းသလို ပင္​လယ္​ဘက္​ကို ခဏခဏလွည္​့ၾကည္​့​ေနတဲ့သူရယ္​...
ညစာလည္​းသိပ္​မစား...မ်က္​ႏွာမ​ေကာင္​းခဲ့ဘူး...
အိပ္​ယာထက္​မယ္​ အခန္​းတံခါးကို​ေက်ာ​ေပးၿပီး မွန္​တံခါး​ေတြ႐ွိတဲ့ဘက္​ကိုမ်က္​ႏွာမူ​ေနရင္​း ငို​ေနတဲ့ သူ႔အနားကိုသြားလိုက္​ရင္​း...
"fanfan ​ေဆး​ေသာက္​ရ​ေအာင္​​ေနာ္​..."
"hyung..."
"အင္​း..."
"..."
"​ေျပာ​ေလ..."
ကြၽန္​​ေတာ္​႐ွိရာသို႔လွည္​့မလာပဲ​ေက်ာ​ေပးထားျမဲ..
"ကြၽန္​​ေတာ္​့ရင္​ထဲကတစ္​ဆစ္​ဆစ္​နာက်င္​​ေနတယ္​...ႏွလံုးသားကိုဆြဲဆုပ္​ထားသလိုပဲ...ခံရခက္​တယ္​..."
ၾကားလိုက္​ရတဲ့သူ႔စကား...ကြၽန္​​ေတာ္​့ရင္​​ေတြနာလွၿပီ...
"Yeol ကို​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​...အရမ္​း​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​...အရမ္​းလြမ္​းတယ္​...သူဘယ္​​ေတာ့မွ ကြၽန္​​ေတာ္​့ဆီလာမွာလဲ မသိဘူး...​ေတြ႔ခ်င္​လွၿပီ..ဟင္​့ဟင္​့😢😭"
​ေက်ာ​ေပးကာလွဲ​ေနတဲ့သူ႔ကို ဆြဲထူကာရင္​ခြင္​ထဲထည္​့ၿပီးဖက္​ထားလိုက္​သည္​...က်လာတဲ့မ်က္​ရည္​​ေတြသူမျမင္​​ေအာင္​ကြယ္​ဝွက္​ရင္​းသာ...
"လာမွာ​ေပါ့...fanfan ရဲ႕..​ေဆး​ေသာက္​ရ​ေအာင္​​ေနာ္​...ၿပီးရင္​အိပ္​လိုက္​​ေတာ့...မနက္​ျဖန္​ Yeol လာလို္​့ fanfan ​ေဆးမ​ေသာက္​ဘူးဆိုရင္​ သူျပန္​သြားအံုးမယ္​.."
"ဟင္​...တကယ္​လား...အဲ့ဒါဆို​ေသာက္​မယ္​..​ေပး"
ရင္​ခြင္​ထဲမွ​ေနၿပီး ​ေခါင္​း​ေလး​ေမာ့ကာ​ေျပာ​ေနတဲ့သူဟာ က​ေလးတစ္​​ေယာက္​လိုပဲ အျပစ္​ကင္​းစင္​လိုက္​တာ...သူအိပ္​​ေပ်ာ္​သြားမွ အခန္​းထဲကထြက္​လာခဲ့ရတယ္​...
အိမ္​အျပင္​ကိုထြက္​လာခဲ့ၿပီး​ေကာင္​းကင္​ကို​ေမာ့ၾကည္​့ကာ...ထိန္​းခ်ဳပ္​ထားရသမ်ွကိုလႊတ္​ခ်ကာငို​ေႂကြး​ေနမိသည္​...
"fanfan ရယ္​ မင္​း​ေတြ႔ခ်င္​​ေနတဲ့သူဟာ မင္​း​ေ႐ွ႕မွာ႐ွိ​ေနတဲ့သူဆိုတာကို မသိရ​ေအာင္​ ကံၾကမၼာ​ေတြကရက္​စက္​လြန္​းလိုက္​တာ...မင္​းခ်စ္​တဲ့ yeol က မင္​းနားမွာအခ်ိန္​တိုင္​း႐ွိ​ေနခ်င္​ခဲ့တယ္​ဆိုတာ မင္​းကိုသိ​ေစခ်င္​လိုက္​တာ...ငါဟာ yeol ဆိုတာကို မင္​းကိုမ​ေျပာရဲခဲ့ဘူး...ငါ​ေၾကာက္​တယ္​...ငါ့အနားက​ေနမင္​းထြက္​သြားမွာကို...​ေနာက္​ဆံုးခ်ိန္​ထိလက္​မလြတ္​​ေပးႏိုင္​ဘူး...ငါရဲ႕အမွား​ေတြသိပ္​မ်ားခဲ့တယ္​..."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ႏွင္​းမႈန္​ၾကားကႏွလံုးသားWhere stories live. Discover now