မ​ေမွ်ာ္​လင္​့ထား​ေသာ

621 55 1
                                    

"Lay ya 😭ငါ့ကိုမထားခဲ့နဲ႔ပါနဲ႔ Lay..😭😭 "
"Suho ဘာျဖစ္​လာတာလဲ.."
"Chen😭 သူ႔ကိုကယ္​ပါအံုး Chen ရယ္​"
"လူနာကို ခြဲစိပ္​ခန္​းထဲတစ္​ခါထဲပို႔လိုက္​ပါ..Suho Lay ဘာမွမျဖစ္​ပါဘူး..စိတ္​ခ်ပါ ဒီမွာပဲ​ေစာင္​့​ေန​ေနာ္​"
"Chen သူဘာမွမျဖစ္​​ေလာက္​ပါဘူး​ေနာ္​😭"
"ဘာမွမျဖစ္​ဘူးစိတ္​ခ် ငါအခန္​းထဲဝင္​​ေတာ့မယ္​"
ခြဲစိပ္​ခန္​းအ​ေ႐ွ႕မွာ Suho ႐ိႈက္​ႀကီးတငင္​နဲ႔ငို​ေနမိတယ္​..Lay သာတစ္​ခုခုုျဖစ္​သြားရင္​ဆိုၿပီး​ေတာ့...
"Suho"
"Yifan😭😭"
"ဘာမွမျဖစ္​ပါဘူး..စိတ္​ခ်ပါ..Chen လည္​း႐ွိတာပဲကို..ဘာမွမျဖစ္​ဘူး"
"Yifan ငါ​ေလ သူတစ္​ခုခုျဖစ္​သြားရင္​အသက္​႐ွင္​ႏိုင္​မွာမဟုတ္​ဘူး😭"
Suho ရဲ႕ ပုခံုးဖက္​ၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ႏွစ္​သိမ္​့​ေပး​ေနခဲ့တယ္​..သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​အရမ္​းခ်စ္​ၾကတယ္​..အခုလက္​ထက္​ထားတာႏွစ္​ႏွစ္​​ေက်ာ္​​ေနၿပီ..မိဘ​ေတြကအ​ေမြျဖတ္​စြန္​႔လႊတ္​ထားၾက​ေပမယ္​့ ​ေပ်ာ္​ရႊင္​စြာနဲ႔အတူ​ေနထိုင္​ခဲ့ၾကတယ္​...
ခြဲစိပ္​ခန္​းတံခါးပြင္​့လာၿပီး..
"Chen သူဘယ္​လို​ေန​ေသးလဲဟင္​😢"
"ဘာမွမျဖစ္​ဘူး အူအတက္​​ေပါက္​တာ အခုခြဲစိပ္​ထားတယ္​..စိတ္​မပူနဲ႔..မင္​းကိုယ္​မင္​းလည္​းၾကည္​့အံုး ငိုထားတာကလဲ မ်က္​ရည္​​ေတြ​ေရာ ႏွာရည္​​ေတြ​ေကာ ညစ္​ပတ္​​ေနတာပဲ😄"
"ya😤 Chen"
"မစပါနဲ႔ Chen ရယ္​..ကဲ လာ Lay ဆီသြားၾကမယ္​"
"အင္​း😢"

~~~~~

"Lay ဘယ္​လို​ေန​ေသးလဲ"
"သက္​သာပါတယ္​..Yifan ​ေကာမ​ေတြ႔ပါလား"
"Operation ဝင္​​ေနတယ္​..Suho ​ေကာ"
"ဗိုက္​ဆာလို႔တဲ့ ထမင္​းသြားစားတယ္​"
"အမယ္​​ေလး  အဲ့​ေကာင္​ အခုမွပဲဗိုက္​ဆာ​ေတာ့တယ္​..မ​ေျပာခ်င္​ဘူး😕 ​ေတာက္​တဲ့လိုပဲ မင္​းအနားပဲတစ္​ခ်ိန္​လံုးကပ္​​ေနတာ အခုမွပဲကြာသြား​ေတာ့တယ္​ 😂"
"Su လည္​းသနားပါတယ္​ ငါ့ကိုျပဳစု​ေနတာ ပင္​ပန္​း​ေနၿပီ အကုန္​လံုးငါ့အျပစ္​​ေတြပါပဲ..ငါနဲ႔သာ လက္​မထက္​ခဲ့ရင္​ သူဒီ​ေလာက္​ပင္​ပန္​းမွာမဟုတ္​ဘူး😢"
"ya..ဘယ္​သူ႔အျပစ္​မွမဟုတ္​ဘူး ခ်စ္​လို႔လက္​ထက္​ထားၾကတာပဲ..😪"
Chen Lay ပုခံုးကိုပုတ္​ၿပီးအား​ေပး​ေနတယ္​..အခန္​းတံခါးပြင္​့ၿပီး Suho တစ္​​ေယာက္​ ​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​ပံုစံျဖင္​့ဝင္​လာတာကို​ေတြ႔လိုက္​ရတယ္​..
"Su ဘာျဖစ္​လာတာလဲဲ...Su"
"..."
"Suho ya.."
"Lay ဟို..ဟို​ေလ"
"ဘာျဖစ္​လာတာလဲ ကိုယ္​စိတ္​ပူလာၿပီ"
အဲ့ဒီအခ်ိန္​္​ခန္​းတံခါးထပ္​ပြင္​့လာရာ သူတို႔အားလံုးၾကည္​့လိုက္​မိရာ..
"ဟင္​..😯"
"မင္​း..မင္​း ကိုငါျမင္​ဖူးသလိုပဲ"
Lay ဝင္​လာတဲ့သူကိုၾကည္​့ၿပီး​ေျပာလိုက္​သည္​..Chen တစ္​​ေယာက္​အရမ္​းအံ့ဩသြားၿပီး..
"Chan..Chanyeol😦"
"မ​ေတြ႔တာၾကာၿပီ​ေနာ္​..သူငယ္​ခ်င္​းတို႔"

ႏွင္​းမႈန္​ၾကားကႏွလံုးသားWhere stories live. Discover now