Hai korang! Lama dah tak update kan? Sori eh.. Tapi Mansae ada somethung nak citer ni. Mansae kini sedang bersedih, stress, depress, letih, kecewa, marah dan macam2 lagi perasaan dlm hati ni.
Macam manusia biasa, mansae pun telah menyimpan perasaan terhadap seseorang, dan Mansae nak dia tahu apa yang mansae rasa. Tapi, waktu Mansae cakap dekat dia yang Mansae ada smth nak cakap, dia cakap dia takde masa sebab nak kejar bas. Mansae rasa kecik hati sebab ada banyak lagi bas rapid tu.. sampai petang nanti pun ada. Mansae rasa agak bersalah sebab mansae rasa yang Mansae dah bazirkan masa dia. Dia pun layan mansae macam mmg mansae bazirkan masa dia. Kawan dia tahu yang MAnsae suka dia jadi Mansae suruh dia je yang bagitau kat orang yang Mansae suka tu yang Mansae suka kat dia.
Apa yang lagi menyedihkannya ialah satu kelas dia dapat tahu pasal ni. Hari ni, diorg pergi prank Mansae. Diorang cakap yang cikgu yang tengah ajar diorg panggil Mansae. Mansae rasa takut sebab Mansae takut Mansae ada buat salah. Lagipun ada khabar angin yang mengatakan ada cikgu tahu yang Mansae suka kat budak tu.. Walaupon ada rasa takut, Mansae dgn kawan Mansae pergi jumpa cikgu tu. Tapi bila jumpa, cikgu tu cakap yang cikgu tu langsung tak panggil Mansae. Dari situ Mansae dah dapat agak yang diorang prank Mansae. Mansae rasa malu sampai Mansae nangis. Mansae lalu depan diorang waktu balik sambil nangis, takde sorang pun yang mintak maaf atau rasa bersalah. Mansae nampak muka crush Mansae macam kesian kat Mansae tapi tak buat ape pun. Bila Mansae tanya kawan Mansae yang classmate crush Mansae tu.. dia cakap dia tak tahu apa yang jadi. Dia memang jenis yang blur. Kesimpulannya, sekarang Mansae benci kelas dia. Mansae dah tak suka dia. Mansae benci dia sampai tahap rasa nak bunuh dia.
Thanks for hearing. :) bye! Sesiapa yang pernah lalui bende camni, author faham. We're in the same boat mate!
YOU ARE READING
[🌹] mirror °yoongi
Fanfiction+apa yang aku hajatkan berkali-kali akhirnya dimakbulkan.