''Senin ne işin var burda?'' şaşırmıştım Berkcan'da fenomendi ama bizim kadar değil turneye katılmazdı işim var der çıkardı.''Asıl senin ne işin var burda?'' ''Dedeme geldik her yıl 1 ay geliriz.'' ''Bende arada geliyorum arkadaşlarımla takılırız işte eee son turne nasıl geçti Ateş burdamı?'' ''Burda gel yanına gidelim.'' başıyla onayladı.Masaya gttik ''Ateş bak kimi gördüm.''Ateş kafasını çevirdi ''Lan Bercan napıyon sen burda?'' dedi ve kalkıp sarıldı .''Tatil işte.'' ''Gel otur.'' ''Yok arkadaşlarım bekliyor.'' ''Onarıda çağır.'' dedim ''Tamam.'' dedi ve bir masaya gitti.Bende masaya oturdum Berkcan yanında 1 erkek 2 kızla geldi.''Bu Meriç bu Buse bu Dolunay.'' eliyle arkadaşlarını gösterdi. ''Merhaba bende Su İkizim Ateş kuzenim Ege.'' dedim ve oturdular ben hariç herkes birbiriyle konuşuyordu. O sırada telefonum çaldı ''Arayan:Jacob❤❤'' Herkesden izin isteyip kalktım.
(İngilizce konuşurlar +lar jacob)
+Ne yapıyorsun çatlak kız
-Hiç Ateş ile oturuyorduk Berkay burdaymış
+Hadi canım
-Niye aradın sen
+Ha turne var da şimdi haber geldi sana ulaşamamışlar
-Yine mi daha yeni geldik ama
+Hadi ama güzelim eğlenceli olacak
-Kim geliyor?
+Ben,sen,Bekay,Mark,Weston,Nahtan ,Lukas,Catalina falan
-Rüzgar'lar yok mu?
-Hayır
+Tamam daha sonra konuşuruz
Dedim ve telefonu kapattım.Masaya döndüm ''Ne oldu yüzün düşmüş.'' ''Turne varmış?'' ''Eee bunun nesi kötü.'' dedi Ateş''Siz yoksunuz.'' Onunda bir anda yüzü düştü ''Evet bende gidiyorum yalnız kalmam hem.'' Ateş'in suratı asılmıştı "Neyse ben bir annemlere anlatayım tekrar tanıştığıma memnun oldum Berkcan senle konuşuruz." herkesle el şıkıştım eve doğru yürüdüm izin sanırım biraz zor alınacaktı.
🌈🌈🌈
Tamıtamına 2 saat oldu ve ben anca izin.Alabildim Jacob'a mesaj attım ve hiç açamadığım valizimi aldım.Burdan eve ordan grupla turneye gidektim.Berkcan direk gelecekti.Üstü giyindim gözlüklerimi takıp kırmızı ruj sürdüm.Ve aşağı indim havaalanına beni annem götürecekti.Herkese sarıldım dedem yüzü asık oturuyordu "Hadi ama tontişim sadece 1 hafta" cevap vermedi tamam biraz haklıydı ama gitmek zorundaydım.Arkamı döndüm Ateş'e sarıldım.Sonra Ege ve arabaya bindik.Hareket etmeden annemle fotoğraf çekildik.İnstagram'a attım.Ve yolculuk başlasın yol boyu annemle müzik açıp söyledik.Geldiğimizde anneme sarıldım ve şansa bulduğum uçak biletimi almaya gittim.Sonunda oturmuştum.Musically'de çektim.İş tamamdır kulaklıklarımı taktım ve uykuya daldım.Hostesin beni dürtmesiyle uyandım.Valizimi aldım.Lanet olsun hayranlar nasıl öğrenmişti.Jacob'a aradım.
(İngilizce konuşurlar +lar jacob )
+Geldin mi?
-Geldim ama hayranlar var sen beni almaya gel
+Tamam bekle geliyorum
Bekleme salonuna geçip beklemeye başladım.Sonunda Jacob geldi ve çıktık.
ATEŞ'DEN
Su gittikden sonra evde bir sessizlik olmuştu.Herkes işine dönmüştü bizde Ege ile oturuyorduk.Su'ya mesaj attım
BEN:Napıyorsun? Nerdesin? Kimlesin? Jacob yanında mı?
SUCUĞUM💧🍖:Beni bu kadar sevdiğini bilmiyordum gözlerim yaşardı ikiz
SUCUĞUM💧🍖:Evet Jacob'layım şimdi bizimkilerle buluşucam yarın yola çıkarız
BEN:Dikkat et ve beni ara
Cevap vermemişti gıcık işte.''Ege benim canım sıkıldı'' ''Aynen kuzen ne yapalım?'' ''Berkay'ın yanına gidelim birka. birşey söyleyecem ona.'' beni başıyla onayladı ve Berkay'dan istediğim ve attığı adrese gittik.
MERİÇ'DEN
(Su ile Berkcan ile karşılaşmasından beri)Bizimkilerle kafede oturuyorduk.Karşı masadaki üçlü dikkatimi çekmişti.Kız bir şeye kahkaha atmaya başladı.Öbürlerine gösterdi ve onlarda güldü.Berkay tuvalete gitti.Aradan 5 dakkika geçti ama hala yoktu.Karşı masaya baktım.Lan bu Berkcan değil mi? Oha niye orda çocukla sarıldılar sonra bize doğru gelmeye başladı.''Hadi arkadaşlarımı gördüm sizide tanıştırayım.'' hepimiz onaylayan mırıltılar çıkardık.Berkcan hepimizi tanıştırdı. Kızda ''Merhaba bende Su İkizim Ateş kuzenim Ege.'' dedi.Oturup sohbet etmeye başladık.Su'yun telefonu çaldı hepimizden izin isteyip kalktı.Biraz uzun sürdü ama sonra geldi yüzü asıkdı.Ateş aklımdaki soruyu sordu ''Ne olmuş yüzün düştü'' ''Turne varmış?'' ''Eee bunun nesi kötü.'' dedi Ateş''Siz yoksunuz.'' Onunda bir anda yüzü düştü ''Evet bende gidiyorum yalnız kalmam hem.'' dedi Berkay . Su "Neyse ben bir annemlere anlatayım tekrar tanıştığıma memnun oldum Berkcan senle konuşuruz." herkesle el şıkıştı.Ve kafeden çıktı ''Şu siktiğimin turneleri yüzünden hiç vakit geçiremiyoruz hayır anlamıyorum bizi neden çağırmıyorlar'' dedi Ateş ''Neyse bende gideyim daha valizimi hazırlaycağım.'' dedi Berkcan bende onla kalktım.Kızlar işimiz var diyerek kalktılar.Ateş'ler de Su'yun yanına gittiler.Bizde Berkcan ile eve yürüyorduk ''Onları nerden tanıyorsun?'' ''Onlarda fenomen aralarında en fazla tanınan Su o yüzden sürkli turneye çıkıyorlar daha yeni gelmişti.'' ''Sadece Ateş ve Su mu?'' ''Hayır Rüzgar ve Belemir'de var.'' ''Sen ne yapıcaksın?'' diye sordum merak etmiştim. ''Uzun zamandır turneye çıkmamıştım ama inan bana içinde Su varsa çok komiktir.'' ''Ne yapıyorsunuz ki?'' ''Eğer otelde kalırsak sabaha kadar sohbet falan oluyordu karavanda isek herkes oturup yemek yiyordu.'' ''Su'yun soy ismi ne?'' tabiki araştırıcaktım ''Atılgan neden sordun ki'' ''Hiç'' eve kadar gelmiştik.Yorgundum ve Su'yu yarın araştırıcaktım.Ve içimden bir ses bu yaz güzel geçecek diyor.
MERHABA YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM
MULTI:MERİÇ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenomen ikizler
Hayran KurguBir grup ve hepsi fenomen bu grupta bir ikiz var Ateş ve Su aralarında en çok tanınan , onlar Avrupa'da yaşıyorlar ve her yaz dedeleri için Türkiye'ye gidiyorlar ama bu sefer Türkiye Su için biraz farklı olacak