Παρτ 3

15.6K 1.2K 360
                                    

Αφού η Νάντια έχει φύγει εδώ και λίγα λεπτά, καταλήγω μόνη μου ανάμεσα σε τόσο κόσμο που πηγαινοέρχεται.

Κοιτάω κάθε λίγο το κινητό μου, και η ώρα κυλάει χωρίς να κάνει την εμφάνισή του ακόμα ο Λίαμ.

Σοβαρά, έχει περάσει σχεδόν μισή ώρα που βλέπω σαν ηλίθια τους ανθρώπους για να τον αναγνωρίσω. Εε δεν θα περιμένω άλλο.

Σηκώνομαι με τα νεύρα μου στην τσίτα και προσπερνάω τα ανθρώπινα σώματα μπροστά μου.

Απελευθερώνομαι από το πυκνό πλήθος και επιτέλους νιώθω τον αέρα στο πρόσωπό μου. Περπατάω ευθεία πάνω στο ξύλινο δάπεδο και σταματάω σε μια κυρία που φτιάχνει κρέπες.

Δάφνη- μια κρέπα με σοκολάτα, φράουλες και μπισκότο. λέω χαμογελαστά

Γνέφει και βάζει το μείγμα πάνω στην μηχανή. Όταν το χρώμα σκουραίνει ικανοποιητικά, γυρίζει την κρέπα από την άλλη. Παρατηρώ αφοσιωμένη την nutella καθώς απλώνεται στην κρέπα μου, και τα σάλια μου δεν κρατιούνται.

Είμαι τόσο απορρωφημένη, που δεν κατάλαβα οτι κάποιος στεκόταν από πίσω μου.

Λίαμ- πολύ ευγενικό εκ μέρους σου να μου αγοράσεις κρέπα.

Αρπάζει το αριστούργημα μέσα από τα χέρια μου και δαγκώνει μια μεγάλη μπουκιά.

Δάφνη- αϊ στο διάολο Λίαμ!! Ηλίθιε...

Γυρίζω στην αντίθετη κατεύθυνση και αρχίζω να περπατάω φουρτουνιασμένη. Δεν φτάνει που με έστυσε τόση ώρα, πήρε και την κρέπα μου!

Κατατάλλα από ευγένεια σκίζει!

Με προφτάνει και στέκεται δίπλα μου τρώγοντας το φαγητό μου.

Έχει και θράσος!

Λίαμ- με κουβάλησες εδώ και τώρα φεύγεις; ρωτάει ψυχρά

Δάφνη- ξέχασες μήπως ότι σε περίμενα πάνω από μισή ώρα. ψελλίζω με σφιγμένα δόντια

Λίαμ- συγνώμη αν σε κουράσαμε. απαντάει ειρωνικά

Στριφογυρίζω τα μάτια μου και προχωράω χωρίς να του δώσω σημασία.

Λίαμ- θα μου πεις τι θες; Δεν έχω χρόνο για τις παλαβομάρες σου.

Σταματάω απότομα και τον αγριοκοιτάζω. Δαγκώνει ακόμη μια μπουκιά από την κρέπα στα μουτρα μου.

Εμείς οι δυο; Μόνο στα όνειρά σου! |2nd Book|حيث تعيش القصص. اكتشف الآن