-Νικητας Pov
Είμαι τόσο μαλάκας..Την έχασα...Δεν μπορώ ομως να την έχω κοντά μου..Είμαι μπλεγμένος..Ναιι πουλάω ναρκωτικά.. Είμαι με σε μια ομάδα ναρκομανεις..Το άρχισα πέρυσι και από τότε είμαι μπλεγμένος..Τα χρειάζομαι γαμω είναι τα πάντα για μένα..Κάθε μέρα παίρνω ναρκωτικά τόσο χάλια..Ζω τους δαίμονες μου..Όταν είμαι κοντά της ξεχνώ τα πάντα δεν ζω τα δαιμόνια μου και ήλπιζα ότι θα με βοηθούσε να τα αποφυγω..Αλλά όχι εγώ φέρθηκα πουστικα και να τώρα θα γίνω χειρότερα από ότι ήμουν..Θα άλλαζα για αυτή..Αλλά δεν μπορώ..Το αφεντικό με πρόσταξε να έρθω πίσω αλλιώς θα πάρει την Αριαδνη μαζί του και θα την μπλέξει και αυτή στα ναρκωτικά..Και έτσι πήγα..Την έδιωξα την έδιωξα γαμω το μυαλό μου..Έτσι πρέπει να γίνει όμως..Τώρα πρεπει να γυρίσω Αθηνα και να ξανά αρχίσω τις πουστιες που έκανα..Αυτή προσπάθησε να με αλλάξει το έκανε αλλά εγώ τα έκανα σκατά..Δεν θα έχω την δύναμη να την δω στα μάτια..Δεν θα έχω ξανά την ευκαιρία να την ακουμπησω..Όταν θα είναι με άλλους και να την ακουμπούν δεν θα κάνω κίνηση δεν θα την στεναχωρισω και άλλο.. Μάζεψα τα πράγματα και κάτω ήταν ένα βραχιόλι δικό της μάλλον..Θα είναι το μόνο πράγμα που θα την θυμάμαι..Το παίρνω και το βάζω στην τσέπη μου.. Κατεβαίνω κάτω και δίνω το κλειδί πίσω.. Ανεβαίνω στην μηχανή και ξεκιναω προς Αθηνα..Είναι ξημερώματα δεν θα έχω πρόβλημα στο γυρισμό μου.. Εικόνες έρχονται στο μυαλό μου με αυτή..Ηταν η μόνη που ερωτεύτηκα ήταν η μόνη..Μετά από τόσες ώρες έφτασα σπίτι μου.. Ακόμα δεν άλλαξα τα σεντόνια που κοιμηθηκαμε μαζι..Το άρωμα της είναι τόσο ωραία που την θες να την μυριζεις και σαν να είναι το αγαπημένο σου ναρκωτικό..Αυτό είναι το αληθινό μου ναρκωτικο..Κάνω ένα μπάνιο γιατί πρεπει να συναντήσω τον πουστι αφεντικό μου..Κάνω ένα χαλαρωτικο μπάνιο και ντυνομαι για να πάω.. Ανεβαίνω στην Μιχαελα..
Εγώ:Τωρα μόνο εσένα εχωωω..
Θα πάω να την συναντήσω σήμερα ξέρω ότι γυρνάει και θα της μιλήσω..Ίσως με βοηθήσει...Φτανω σε ένα ήρεμο δασος και αφήνω την μηχανή εκεί.. Προχωρώ και Φτανω σε μία καλύβα..Έξω είναι δύο άντρες..
Άντρας 1:Ωω καλώς τονν..Έχεις πολύ δουλειά σήμερα..Πήρες την δόση;;
Εγώ:Ναι κάνε στην άκρη τώρα..Τον σπρώχνω και μπαίνω μεσα..Ειδα κάτι Πουτανες να αστο να μην πω τι κάνουν στο Αφεντικό..Ούτε όνομα δεν ξέρω.. Δεν μας λέει..
Αφεντικό:Ωω καλός τον.. Φύγετε θα κάνουμε μετά αυτό..Πάρτε την δόση και μετά ελάτε..
Εγώ: Μπορώ να αποχωρησω από εδώ ;; Αυτα που μου ειπες τα έκανα..Δεν θέλω να μπλεξω άλλο..
Αφεντικό: Κάνεις δεν φεύγει από δω μέσα..Είσαι νεος..Αλλά θα το σκεφτώ..Αν μου κάνεις και αυτή την τελευταία δουλειά..
Εγώ:Που είναι;;
Αφεντικό:Να πας στην φυλακή και να δώσεις αυτή την δόση στον φίλο μου.. Είσαι πολύ καλός σε αυτό..Και σου υπόσχομαι θα σε αφήσω να φύγεις..Είναι πολύ δύσκολο όλο αυτό μπορεί να σε πιάσουν για αυτό πρέπει να είσαι έξυπνος..Και θα σε πληρώσω και θα σε αφήσω να φύγεις..Θα το κάνεις;;
Έμεινα..Τι λεει;; Πρέπει να ρισκάρω και αν μπω στην φυλακή;;; Την εβαψα..
Εγώ:Δεν μπορώ..Είναι πολύ δύσκολο κάτι άλλο
Αφεντικό: Μάλιστα..Εε τότε θα κάτσεις και άλλο ένα μήνα να πουλάς ναρκωτικά..Και μετά φεύγεις..Δεν θα σε πληρώσω...
Εγώ: Εντάξει..Και δίνουμε τα χέρια.. Καλύτερο από το άλλο.. Δεν θέλω να την χάσω.. Μου δίνουν τα ναρκωτικά σε μία τσάντα και με αυτά θα πρέπει να τα πουλήσω..Ναι στο σχολείο μας πολλά παιδιά αγοράζουν και πάλι καλα βρίσκω να το πουλήσω.. Πουλάω και στα μπαρ και εκεί αγοράζουν..Πάλι καλά.. Παίρνω 200€ κάθε 2 μέρες..Και πρέπει να έχω πουλήσει όλα τα ναρκωτικά σε 3 μέρες..Καλά εγω την πουλάω σε 1 μέρα.. Γυρναω σπίτι και πεφτω ξερός στο καναπέ θέλω ύπνο έχω δυο ολόκληρες μέρες να κοιμηθώ...Και όταν ξυπνησω θα την βρω και ελπίζω να μην με διώξει γιατί μετά θα έχω τελειώσει και θα είμαι κενός....Και έτσι έκλεισα τα μάτια μμ..
°Χευ μπιτσιζζ αι'μ μπακ💪
°Εχω αλλά 2 έτσι;;;Θα τα ολοκλήρωσω και αυτά...🙏
°Ναρκωτικα στο φουλλ σήμερα..
°Χμμ ο Νικητας μπλεγμένος..😯😯
°Τωρα θα σας αφήσω μπιτσιζζ γιατί έχω και 2 παρτ ντοντ φοργκετ😉
°Τσαγιας βουτυρομπεμπακια μμ😎❤
YOU ARE READING
Sad Soul
Romance-Αρια: Γιατί το κάνεις τόσο δύσκολο;; Του λεω..Ήμουν έτοιμη να κλάψω -Νικητας: Κοίτα απλά κοπελιά δεν σε χωνευω.. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις.... Με παρατησε.. ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ.Όλοι μαλακές είναι κανένας δεν αξίζει. Δενν υπήρξε ποτέ η λέξη Σ ΑΓΑΠΏ γ...