44🙊

106 14 0
                                    

Πήγα στην παρέα μου και με ρωτουσε η Ιωάννα που ημουν τόση ώρα...Αχχ και να ήξερες κουκλα μου...Ακουω τον Γιάννη να λεει για εναν Ιάσωνα..Οπα τι λεει;;

Εγώ:Τι Ιάσωνα εννοεις;;λεω ολο απορία...

Γιάννης:Κατσε να τον φωναξω...Λεει και μπαίνει μέσα στο πλήθος....

Να ειμαι σε φαση οχι ο Ιάσωνας που ξερω...Ενας κρυος ιδρώτας να με λούζει ολοκρηρη.. Χριστέ μου δεν ειμαι καλα.....

Μετα απο ένα πεντάλεπτο βλεπω τον Γιάννη με τον οχι οχι........... Καταρρέωωωωωωωωω...Ο ΙΆΣΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΆ....

Η Ιωάννα να με σκουνταειι..

Ιωάννα:Εισαι καλα ρε;; Λεει αφου ημουν ετοιμη να πεσω κατω...Ειχα ιδρώσει παρα πολύ και είναι σκατα....

Γιάννης:Παιδια να σας γνωρίσω το φιλαρακι μου... Τον Ιάσωνα...Λεει και ο Ιάσωνας χαμογελάει σε όλους και κοιταζει επίμονα εμενα... ΕΜΈΝΑ...

Καθεται στην διπλανή καρέκλα όπου ηταν διπλα μου...Γιατι ήρθες εδω χριστιανέ μου γιατι;;;

Ιάσωνας: Λοιπον αυτη ειναι η παρεούλα σου;;; Λεει και χαμογελάει στραβά...

Εγώ:Ναι γιατί;; Υπάρχει πρόβλημα;;.. Λεω ολο νεύρα...δεν ξερω γιατί κανω ετσι...Δεν μου παει..Μετα απο τον Νικήτα κανω σαν πενταχρονο και φέρομαι σαν μαλακισμενο...

Ιάσωνας: ηρεμαα γατουλα...Και δεν μου λες σου περασε ο πόνος που είχες;;;Λεει ολο περιεργια...

Εγώ: Γιατί ενδιαφέρεσαι;;Ρωτησα

Ιάσωνας:Εε λιγο..Λεει και πινει την τελευταία γουλια απο το ποτο του...

Εγώ: Τέλος πάντων..Λεω και παω να σηκωθώ...Αλλα με τραβαει πισω και ξανα καθομαι στα αυγουλακια μου...

Ιάσωνας:Που θες να πας;; Λεει και με κοιτάζει εξεταστικαα...

Εγώ:Καπου..Αλλα αφου δεν θέλεις να με αφήσεις θα το κάνω εδω..Λεω και ζηταω απο την Θάλεια αν εχει κανενα τσιγαρακι..εχει τελικα..Τελεια κάθομαι καλύτερα και ο Ιασωνας τείνει το χέρι του και η φλόγα απ τον αναπτήρα βρίσκεται μπροστά μου..Βαζω το τσιγάρο στα χείλη μου και σκύβω να ανάψει..Μολις παρει καλε πηγαίνω πισω και ρουφάω τον καπνό..Τον χρειαζομουν παρα πολυ...

Ιάσωνας:Δεν ήξερα ότι καπνίζεις...Λεει και με κοιτάζει ολο θαυμασμό...

Εγώ:Πολλα δεν ξέρεις για μενα..Και του χαμογελάω...

Έρχεται ακομη πιο κοντά μου..Δεν με ενοχλει..Το άρωμα του παίρνει στα ρουθούνια μου..Μμμ τοσο ωραία..Λεει στο μπάρμα να μας σερβίρει απο ένα ποτήρι βότκα.....

Sad SoulWhere stories live. Discover now