Νικητας Pov
Έχουν περάσει πολλές μέρες από τότε που δεν την έχω δει..Μου λείπει τόσο γαμημενα πολύ..Αλλά έτσι ήταν γραμμένο..Την θέλω κοντά μου..Μου λείπει κάθε εκατοστό του σώματος της..Τα ροζ απαλά χείλη της και τα μακριά κάστανα μαλλιά της...Ωωω θεέ μου το άρωμα της που τόσο εθιζομαι..Αλλά πρέπει να την ξεχάσω..Τον τελευταίο καιρό δεν την σκέφτομαι και πολύ.. Καλό σημάδι..Δεν είναι εδώ.. Έφυγε... ΦΤΑΙΩ.. Φταει... Σήμερα θα δω την γιαγιά μου..Μου θυμίζει το όνομα της..Αχχ τα ξανθά μακριά μαλλιά της γαλανά μάτια και κάτασπρο δέρμα..Σαν άγγελος.. Ήσουν η μόνη..
Αριας Pov
Κάθε πρωί τον σκέφτομαι..Μου λείπει..Αχχ αυτές η καστανες μπούκλες του..Τα κάστανα ματια του να τα κοιτάς για ώρες.. Συμφωνω ότι "Τα κάστανα μάτια τα ερωτευσαι" ισχύει... Κοιτάζω τις φωτογραφίες που έχουμε βγάλει...Δεν έχω πολλές αλλά είναι υπέροχες...Τον αγαπώ..Μου είχε πει ότι του αρέσει να βγάζει φωτογραφίες..Του ταιριάζει...Ποτέ όμως δεν του αρέσει να ανοιχτεί.. Φοβάται... Σήμερα Είναι πρωτοχρονιά.... Ωραία.. Σήμερα θα κάνω την αλλαγή..Σηκονομαι απ το κρεβάτι και πάω να βουρτσισω τα δόντια μου..Βάζω αυτά τα ρούχα
Βαφομαι ελαφρά βάζω τα ξεθωριασμένα μου σταν σμιθ περνώ το μαύρο δερμάτινο μου και έτοιμη..Τα ζώα κοιμούνται.. Ωραία....Με τους γονείς μου έχω να μιλήσω..Δεν θυμάμαι..Χεστηκα...Δεν τους ενδιαφέρω..Όπως παντα "Ο Αχχιλουκος μας" "Εσύ το έκανες..Ο Αχχιλουκος μας είναι αθώος πάντα δεν κάνει λάθη"....ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΠΟΥΣΤΙΕΣ ΣΑΣ..... Φτανω στο εμπορικό και αρχίζει το σοπινγκ...
{..}
Μετά απ δύο ώρες αγοράζοντας τέλεια πράγματα φορέματα καλλυντικά παπούτσια...Τα πάντα σας Λεωω... Τώρα σειρά έχει το κομμωτήριο..Θα κάνω μια μικρή αλλαγή.. Μπαίνω μέσα....
Εγώ:Γεια σας...
Κομμώτρια:Τι θα θέλατε;;;
Εγω:Εμμ θέλω να βαψω τα μαλλιά μου...
KAMU SEDANG MEMBACA
Sad Soul
Romansa-Αρια: Γιατί το κάνεις τόσο δύσκολο;; Του λεω..Ήμουν έτοιμη να κλάψω -Νικητας: Κοίτα απλά κοπελιά δεν σε χωνευω.. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις.... Με παρατησε.. ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ.Όλοι μαλακές είναι κανένας δεν αξίζει. Δενν υπήρξε ποτέ η λέξη Σ ΑΓΑΠΏ γ...