Κεφάλαιο 46🌙

109 7 11
                                    

Νικητας

Εφυγα οσο πιο γρήγορα μακρια της...Δεν θελω αυτο που μου ζηταει...Εγω θελω να ειναι μονο δικια μου οχι μια μέρα μαζι μου και την αλλη με αλλον...ΟΧΙ...

Ξερω ξερω πως ημουν μαλακας αλλα δεν μπορω...Οχι σε αυτη την κατασταση... Ειλικρινα θελω να φυγω μακρια απ ολους...Θελω να ζησω οπως παλια...Θελω την ελευθερια που κανεις δεν θα μπορούσε να μου την στερήσει...Ημουν ελεύθερος...Ειχα οτι ηθελα..Ειχα τα παντα φιλους λεφτα σπίτι γκομενες..ολα οσα ονειρευόμουν....Και τώρα; Ειμαι ενα τίποτα... Όλα για μενα εχουν καταστραφεί...

Γκαζωσα περισσοτερο και αρχησα να πηγαίνω γρήγορα...

Και τι σημάσια εχει αν πεθάνω;;;.
Ποιος θα νοιαστει;;
ΚΑΝΕΙΣ

Θελω απλα να τελειωσει ολο αυτο να φυγω..

Ποσο θα ηθελα να γυρισω ολα αυτα που ειχα αρχίσει να χτίζω μαζι σου...Ποσο θα ηθελα να ήμουν μαζι σου

Ησουν η πρώτη και αληθινή μου αγαπη..Πρωτη φορα αγάπησα ετσιι....

Ακουω κορνες φώτα πολλα βλέπω οταν ενα δυνατό χτύπημα πισω απ την πλατη και πλεον βρισκόμουν κατω...

Εγώ:Σ αγαπώ Αριάδνη εαν δεν θ-θ-αα ζη-σωωω...Και μετα ολα μαυρααα.....

........................................................................

°Παδιαα

°Τι εγινε;;

°Ο Νικητας 😭

°Πεθανε η ζει;

°Παναγιααα μου😭😭😭

°ΟΧΙΙΙΙΙ

°ΝΩΜΙΖΩ ΠΩΣ ΈΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΊΑΣ...

°°Αλλο ένα ή δύο παρτ και τελος

°Τοσες αγαπες χαρες ερωτες ηταν αξςχαστες βσε αυτή την ιστορία

°Αυτο το ταξίδι έρχεται σιγα σιγα στο τελος του..

°Την αγαπήσαμε πολυ και ολοι μας οσοι φσκα με υποστήριξαν..

°Δεν έχω να πω πολλα

°Βαλτε το τραγούδι νομίζω ταιριάζει

°Ερχεται το τελος

°Συγγνωμη

....

...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 29, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sad SoulWhere stories live. Discover now