Νικητας Pov
Όλα στην ζωή μου είναι συνυφασμένα...Ζω απλα ενα μαρτύριο...ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΩ..Να είμαι σε φαση κάθε φορα που περνάει από μπροστά μου να καυλώνω χωρίς λογο..Μονο σε αυτη μου συμβαίνει αυτό;; ΟΧΙ ΠΕΊΤΕ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΕΝΑ?? Παιδιά για να μην νομίζετε αλλα για την Αριάδνη μιλάω...Με κανει να την θελω περισσότερο και ας μην την έχω δικιά μου... Όταν μιλάει με εναν αλλο μου έρχεται να σπάσω στο ξυλο σε όποιον μιλάει...Με ενοχλεί χωρις λογο μία λεω δεν την θελω τελος με αυτήν και κατι ρε πουστη μου με τραβάει πίσω. σε αυτη δεν ξερω δεν ξέρω.... Σημερα εχουμε ένα παρτακι στο σπίτι του κολλητού μου και είναι όλοι καλεσμένοι ίσως και μακάρι έρθει και αυτή..Τι μου κανεις ρε ματια μου..............
Pov Αριας
Ειμαι πολυ καλα το τελευταίο διάστημα...Τον Νικήτα τον ξεχασα και εχω προχωρήσει...Με τον Ιάσωνα κατι παίζει αλλα δεν το δείχνει αρχίζει να μου αρεσει αλλά ειπα δεν τα φτιάχνω ποτέ μου με κανέναν τώρα... Σήμερα ο κολλητός του Νικήτα εχει και η Ιωάννα με εχει τρελανει με την έννοια της λέξης....
Ιωαννα:Μαλακά θα παμε ο Νικος κανει παρταρα και εμεις δεν θα παμε;;; Όχι θα πάμε και έναν χωρο θα ρίξεις για αυτο τραβα πανω και ετοιμάσου σε 2 ωρες να είσαι έτοιμη αλλιως δεν ξέρεις τι θα γίνει...Αντιοοοοο...
Και μου το κλείνει στα μούτρα χωρίς να με αφήσει να πω τπτ.. Ελεος πως την αντέχω για πείτε μου όχι πείτε μου... Χωρις πλ σκέψεις ανεβαίνω πανω να κανω μπανιο... Παίρνω πετσέτες και μπαίνω μεσα βγαζω βιαστηκα τα ρουχα μου και μπαίνω μεσα..Το ζεστό και αυτο νερο έτρεχε πανω μου...Στο μυαλό μου έπαιζε σαν ταινία όταν βρισκόμουν στο σπίτι του Νικήτα και να κάνουμε μπάνιο μαζιι.. Ανοίγω τα μάτια μου και κουνάω το κεφάλι μου...Οχιιι αυτον..ΟΧΙΙΙ.. Ξανα αφοσιώνομαι στο μπανιο μου και ξανα σκεφτομαι τον Νικήτα να αγγίζει καθε εκατοστό του κορμιού μου... Ερεθιζομαι και με την σκέψη που δεν τον εχω...Τα χερια του κατεβαίνουν ολο και ποιο κατω και φτάνουν στο βασίλειο μου.. Αρχιζει να παίζει με την κλειτορίδα μου και ήδη εφτασα στον πρώτο μου οργασμό μου... Φωναζω το ονομα του..Το χερι μου χωρις την θέληση μου κατεβηκε στο βασίλειο χωρις λόγο... Φωναζωω ακομη ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ το ονομα του και φτανω στην κορύφωση...Και μονο που τον σκέφτομαι γίνομαι σκληρή για πάρτι του... Αριάδνη συνελθεε.. Ξεπλενομαι και παιρνω την πετσέτα και την τυλιγω γυρο μου... Πηγαίνω μπροστά στο καθρέφτη και βελπω τον εαυτό μου κατακόκκινη...Γτ γαμω τον Χριστόφορο Κολόμβο... Παιδια δεν ειμαι καλααα... Πρωτη φορα κανω ΕΤΣΙΙ.. Ισως εχω να παω με αντρα καιρο για αυτο...Σμρα θα βγω και θα περάσω καλααα..ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΈΦΤΟΜΑΙ ΑΥΤΟΝ....Πάω στο δωμάτιο και αρπάζω το κινητό μου.. Πληκτρολογώ το κινητό της Ιωάννας...
KAMU SEDANG MEMBACA
Sad Soul
Romansa-Αρια: Γιατί το κάνεις τόσο δύσκολο;; Του λεω..Ήμουν έτοιμη να κλάψω -Νικητας: Κοίτα απλά κοπελιά δεν σε χωνευω.. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις.... Με παρατησε.. ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ.Όλοι μαλακές είναι κανένας δεν αξίζει. Δενν υπήρξε ποτέ η λέξη Σ ΑΓΑΠΏ γ...