Κεφάλαιο 27

326 33 16
                                    

Νικητας Pov

Σήμερα θα της το πω... Είμαστε πίσω απ το σχολείο και είναι ξαπλωμένη στα πόδια μου και της χαϊδεύω τα μακριά μαύρα μαλλιά της..Τα έβαψε μαύρα και της πάνε τόσο γαμημενα πολύ... Τώρα και τα μάτια της δείχνουν πιο ωραία... Τόσο καιρό μακριά της τώρα με κάνει να νιώθω καλύτερα μαζί της.. Αυτή είναι γαι μένα... Αυτή με κάνει να ξεχνώ τι έκανα αυτή αυτή είναι θεέ μου... Σκυβω και εννοώ τα χείλη μας.. Χαμογελάει και μου χαϊδεύει το μάγουλο...

Εγώ:Μωρό μου θέλω να σου πω κάτι...

Αρια:Πες μου..Λέει και σηκώνεται ανεβαίνει πάνω μου και βάζει το κεφάλι της στο στερνό μου..

Εγώ: Σήμερα θα σε βγάλω έξω.. Είναι έκπληξη.. θέλω να έρθεις..

Αρια:Χμμμ..Θα έρθω.. Λέει και μου χαϊδεύει τα μαλλιά μου...Αχχ πόσο με χαλαρώνει..

Εγώ: Τελευταία ώρα..Θα σε πάω σπίτι και στις 8 να Είσαι έτοιμη..Να ντυθείς καλά και να πάρεις κάτι πάνω σου...

Αρια: Μάλιστα κυρίε Νικητα.. σηκώνεται και κανεί την κίνηση που κάνουν στο στρατό..Γελαω δυνατά..

Εγώ:Μωρό μμ Χαχα έχεις πλάκα...Λέω και παίρνω ένα τσιγάρο απ την τσάντα.. Παίρνω μία τζουραα... Έρχεται κοντά μου και μου το παίρνει απ τα χέρια..

Αρια: Ευχαριστώ..

Εγώ: Κακία..Της λέω και την παίρνω σαν σακί... Τρέχω σε όλη την αυλή σαν χαζό και γελάει δυνατά..Την κάνω σβούρες και γελαει γελάει..Την κατευαβαζω και την φιλω..Όλοι μας κοιτάζουν.... Είναι δική μου μόνο δική..

{..}

Τελειώνει και το 7 και την πάω σπίτι...Την φιλαω γλυκά και πάω στην γιαγιά μου... Αυτή μου έχει σταθεί στα δύσκολα παιδικα μ χρόνια... Αυτή είναι η πιο σημαντική για μένα..Πάω στο σπίτι της και όπως πάντα την βρίσκω να περιποιείται τα λουλούδια της.. Τόσο πολύ της αρέσει.. Έρχομαι κοντά της και την αγκαλιάζω.. Γυρνάει και Χαμογελάει..

Εγώ:Γεια σου γιαγιά

Γιαγιά:Γιε μου καλώς ήρθες..Έλα μέσα έχω κάνει κουλουράκια και τσάι..Έλα και πες μου τα όλα.

Πάω μέσα βγάζω τα παπούτσια μου και μπαίνω μεσα..Όπως πάντα καθαρό και ζεστό.. Ήταν πάντα καλοσυνάτη και πολύ ευγενική με όλο το κόσμο..Οι γείτονες τις την αγαπούν και την σέβονται.. Μικρά παιδιά έρχονται να ακούσουν τις ιστορίες της..Κι εγώ μικρός αυτά άκουγα.. Κάθομαι και περιμένω το τσαι.. Ξέρει τα πάντα για την Αρια κάθε μέρα μιλάω για αυτή.. Έχει στεναχωριθει όταν χωρισα αλλά όταν το μάθει θα χαρεί παρά πολύ

Sad SoulOù les histoires vivent. Découvrez maintenant